"vieras"
Ohoh. Mä kun olin 162/62 mitoissa, mulle meni tuumakoon 27 farkut ihan kevyesti jalkaan ja paitojen koko oli s-m 34-36 ja olin ihan sopusuhtainen. Mikään ei tursunnut eikä pursunnut. Ainoa mihin olin tyytymätön, oli uupuva vyötärö, olin aika tasainen lantiosta ylöspäin, mutta ei mitään makkaroita tai röllyköitä eikä edes pömppömahaa. Kun laihduin 6 kiloa, mulle ilmestyi kapea vyötärö ja pääsin farkkujen tuumakoossa kokoon 26.Mä olin ainakin pullea kun BMI oli 24,5! Ällötti katsoa peiliin kun sieltä katseli sellainen tursake! Ja tuumakoon 30 housutkaan ei meinanneet riittää. Pituutta 163 cm ja painoa silloin pahimmillaan 65 kg. Nyt olen laihduttanut ja olo on PALJON parempi, lenkkeilykin paistuu paremmin eikä väsy niin helpommin. Tärkein syy illon on kylläkin turhamaiselle luonteelleni se, että vaatteet näyttää paljon paremmalta ja mieskin kehuu ulkonäköä :heart: Ja siis lisättäköön että mun vartalonrakenne nyt vaan on sellanen, joku muu näyttää ihan sopusuhtaiselta tuon kokoisena.
Mut yleisesti ottaen aiheeseen, KYLLÄ olen huomannut että niin naisille kuin miehillekin alkoholi ja mässyt maistuu ja sit ollaan siiderilehmiä.