"vieras"
Mitenkähän onnistuu kun ei oikeen pysty kumartumaan? En tiedä uskallanko luottaa että mies ajelee. Nyt ei vielä tarvii, mutta jos ilmat lämpenee.
Ehkä en pysty uskomaan, koska oma kipukynnykseni on ilmeisesti hyvin poikkeava. Itse sain kyllä alapäänikin raakattua, vaikka molemmat raskaudet menivät yliajallekin. Suosittelen ihmisille sohvista ja sängyistä luopumista paremman selän kunnon saavuttamiseksi. (selänkunnon?)Ja tuolle joka ihmetteli että miten niin ei taivu, niin uskoisitko jos sanon että joillain voi olla jopa niin kovat kivut ettei pysty kumartumaan
tuskin se selkäkipu ainoa ongelma on.. Mulla ainakin liikkumista haittaa liitoskivut, joille ei voi mitään vaikka hävittäis kaikki sohvat ja sängyt, koska se on hormoniperäistäEhkä en pysty uskomaan, koska oma kipukynnykseni on ilmeisesti hyvin poikkeava. Itse sain kyllä alapäänikin raakattua, vaikka molemmat raskaudet menivät yliajallekin. Suosittelen ihmisille sohvista ja sängyistä luopumista paremman selän kunnon saavuttamiseksi. (selänkunnon?)
Joskus tällaisesta tulee melkein kurja olo. Olen liikunnallinen, hoikka ja hyvin notkea nainen. Mutta raskaus aiheuttaa kummallisen tunteen, sellaisen etten saa happea ja pyörryn, jos kumarrun. Siis taivun, mutta en voi olla kumarassa hetkeäkään. Nyt on jo yli lasketun ajan, ja mukaan on tullut kipu. Ei ollut oma valintani tämä, että kiitos vain.Ehkä en pysty uskomaan, koska oma kipukynnykseni on ilmeisesti hyvin poikkeava. Itse sain kyllä alapäänikin raakattua, vaikka molemmat raskaudet menivät yliajallekin. Suosittelen ihmisille sohvista ja sängyistä luopumista paremman selän kunnon saavuttamiseksi. (selänkunnon?)
Voi että tällaiset tyypit ovat rasittavia. Mitä luulet auttavan, että siellä ihmettelet, että "miten niin ei onnistu, kyllä minullakin onnistui"... todella rasittavaa.Ehkä en pysty uskomaan, koska oma kipukynnykseni on ilmeisesti hyvin poikkeava. Itse sain kyllä alapäänikin raakattua, vaikka molemmat raskaudet menivät yliajallekin. Suosittelen ihmisille sohvista ja sängyistä luopumista paremman selän kunnon saavuttamiseksi. (selänkunnon?)
Kiitos tästä vinkistä. Testasin (en tosin vielä ajellut) ja hyvin onnistui. En tiedä onko mulla normaalia leveämpi maha vai miksei enää onnistu entiseen tapaan. Mutta tää asento onnistuu.istu tuolille/pytylle, jalat haralleen sen verran että maha mahtuu niiden väliin ja sitten kumarrut. Mulla on joka raskaudessa ollut ihan älyttömän iso maha ja noin on onnistunut sukkien laitto, kenkien sitominen ja noiden karvojen ajelu.
Ei se aina ole siitä kiinni missä kunnossa Selkä on..Ehkä en pysty uskomaan, koska oma kipukynnykseni on ilmeisesti hyvin poikkeava. Itse sain kyllä alapäänikin raakattua, vaikka molemmat raskaudet menivät yliajallekin. Suosittelen ihmisille sohvista ja sängyistä luopumista paremman selän kunnon saavuttamiseksi. (selänkunnon?)
Pidät sitten itseäsi muita parempana? En kyllä ymmärrä yhtään miten ne sohvat ja sängyt liittyy mahan kokoon ja taipuisuuteen. Mä liikun aika paljon (kuntosali- ja juoksutreenit jouduin läääkärin määräyksestä lopettamaan) ja liikkumisesta huolimatta maha kasvaa! :O ohhoh!Ehkä en pysty uskomaan, koska oma kipukynnykseni on ilmeisesti hyvin poikkeava. Itse sain kyllä alapäänikin raakattua, vaikka molemmat raskaudet menivät yliajallekin. Suosittelen ihmisille sohvista ja sängyistä luopumista paremman selän kunnon saavuttamiseksi. (selänkunnon?)
Kannattaisko joskus miettiä kaks kertaa mitä skeidaa sieltä näppikseltään päästää??? Ehkä ei pitäis lähteä näihin sun selkeisiin provoiluyrityksiin ja riidan haastamisiin mukaan mutta toi sun asentees pistää oikeasti vihaksi.Ehkä en pysty uskomaan, koska oma kipukynnykseni on ilmeisesti hyvin poikkeava. Itse sain kyllä alapäänikin raakattua, vaikka molemmat raskaudet menivät yliajallekin. Suosittelen ihmisille sohvista ja sängyistä luopumista paremman selän kunnon saavuttamiseksi. (selänkunnon?)