Viikonlopun kuvapino! Saa laittaa vanhoja ja tuoreita kuvia ittestä, perheestä, luonnosta, lemmikeistä jne.

[QUOTE="vieras";23766387]Oi mikä ihana kissanjötkäle! Ja söpö on tyttökin. Melkein ovat samanpituiset. :D[/QUOTE]

Tuo kissa taitaa painaa jotakin 6.5kg. Siinä on norjalaasta mettäkissaa niin se selittää tuota kokoa. Isosta koostaan huolimatta niin hellyydenkipiä kissa. :heart:
 
Suzyanne
Tuo kissa taitaa painaa jotakin 6.5kg. Siinä on norjalaasta mettäkissaa niin se selittää tuota kokoa. Isosta koostaan huolimatta niin hellyydenkipiä kissa. :heart:
Norjalaiset metsäkissat on ihan parhaita. :heart: Mulla on ollut niitä kaksi aiemmin, tosin ei ihan puhdasrotuisia, mutta täysin ko. rodun näköisiä ja rodulle ominaisen leppoisan ja ihmisrakkaan luonteen omaavia. Tällä hetkellä mulla on myös yksi, ja on ihan mielettömän ihana luonteeltaan.
 
Suzyanne
[QUOTE="mea";23766513]Tosissasko sanot itsestäs noin? :( En vois ikinä ajatella "lapsiminästä" tolleen.[/QUOTE]

Kaipa siihen alkaa itsekin uskoa jos sitä kaikki toitottavat, niin kuin käsittääkseni WM:lle ikävät sukulaiset ovat toitottaneet. Syynä on ollut kyllä ihan joku muu kuin ulkonäkö, (perheen sisäiset jännitteet, nokkimajärjestys tms.) koska WM on ollut suloinen pikkutyttö. :heart:
 
Norjalaiset metsäkissat on ihan parhaita. :heart: Mulla on ollut niitä kaksi aiemmin, tosin ei ihan puhdasrotuisia, mutta täysin ko. rodun näköisiä ja rodulle ominaisen leppoisan ja ihmisrakkaan luonteen omaavia. Tällä hetkellä mulla on myös yksi, ja on ihan mielettömän ihana luonteeltaan.
No tuo kissa on kyllä leppoosa tapaus. Saattaa kesken kävelyn lysähtää makaamaan, oikeen laiskimus. :D Ja nimensä on Sulo. :D
 

Yhteistyössä