"vieras"
Oi mikä ihana kissanjötkäle! Ja söpö on tyttökin. Melkein ovat samanpituiset.
Oi mikä ihana kissanjötkäle! Ja söpö on tyttökin. Melkein ovat samanpituiset.
"Siis miksi tuo saa ratsastaa noin isolla ja mä en saa, epistä!" Osa likan kommentoinnista kun näki tuon kuvan.iso tyttö, pieni hevonen, vai miten se meni...
Kattelinkin että näyttää ihan norjalaiselta metsäkissalta. Ne on kyllä isoja ja komeita katteja.Tuo kissa taitaa painaa jotakin 6.5kg. Siinä on norjalaasta mettäkissaa niin se selittää tuota kokoa. Isosta koostaan huolimatta niin hellyydenkipiä kissa. :heart:
Aijaa.com - 8037694.jpg
Vanha kuva, oon saattanut laittaa ennenkin. Kävin veskissä ja tällainen näky kohtasi kun tulin pois. Isoveli oli taiteellisella tuulella
Tosissasko sanot itsestäs noin? En vois ikinä ajatella "lapsiminästä" tolleen.
Norjalaiset metsäkissat on ihan parhaita. :heart: Mulla on ollut niitä kaksi aiemmin, tosin ei ihan puhdasrotuisia, mutta täysin ko. rodun näköisiä ja rodulle ominaisen leppoisan ja ihmisrakkaan luonteen omaavia. Tällä hetkellä mulla on myös yksi, ja on ihan mielettömän ihana luonteeltaan.Tuo kissa taitaa painaa jotakin 6.5kg. Siinä on norjalaasta mettäkissaa niin se selittää tuota kokoa. Isosta koostaan huolimatta niin hellyydenkipiä kissa. :heart:
No tuo kissa on kyllä leppoosa tapaus. Saattaa kesken kävelyn lysähtää makaamaan, oikeen laiskimus. Ja nimensä on Sulo.Norjalaiset metsäkissat on ihan parhaita. :heart: Mulla on ollut niitä kaksi aiemmin, tosin ei ihan puhdasrotuisia, mutta täysin ko. rodun näköisiä ja rodulle ominaisen leppoisan ja ihmisrakkaan luonteen omaavia. Tällä hetkellä mulla on myös yksi, ja on ihan mielettömän ihana luonteeltaan.
Nimi kyllä sopii kantajalleen mainiosti. =)No tuo kissa on kyllä leppoosa tapaus. Saattaa kesken kävelyn lysähtää makaamaan, oikeen laiskimus. Ja nimensä on Sulo.
Mä löysin mummolasta joskus samanlaisen hatun!!! ( äidin tai tädin vanha )
Pidän kovasti näistä vanhoista skannatuista kuvista.