:heart:
:heart:
Aivan ihana kuva! :heart:
No niin, silmä käteen Kenguru! Lukeehan se tuolla, että siskolla oli hiukset pystyssä....Ei kun mä olen se isompi lapsi ja pidän siskoa sylissä.
Magee kuva!
On sillä tukkaa
Oi luoja miten ihana Mulla molemmat olleet vauvana saman oloisia, "karvalakkipäässä" ja pyöreät posket joten "tukka-vauvat" saa aina mun huomion :heart:
Ilmeisesti teini-ikäinen (?) tyttösi varmaan arvostaa kun laitat hänestä kuvia palstallle, joka on täynnä ilkeilijöitä ja trolleja =)
Kuten sinä?Ilmeisesti teini-ikäinen (?) tyttösi varmaan arvostaa kun laitat hänestä kuvia palstallle, joka on täynnä ilkeilijöitä ja trolleja =)
teini-ikäinen tyttöni on 12 vuotias, ja tietää että hänen kuviaan on tänne linkitettyIlmeisesti teini-ikäinen (?) tyttösi varmaan arvostaa kun laitat hänestä kuvia palstallle, joka on täynnä ilkeilijöitä ja trolleja =)
Ei, mietin tuosta omasta viestistäsi että oliko se aidosti laitettu vai huonossa mielessä. Tosi hyvä jos ei ollut Mun mielestä on tosi kiva katsoa noita tänne laitettuja kuvia, ja uskon että kuvissa olevat ovat tietoisia että heidän kuvat täällä ovat. Mua harmittaa aina tosi paljon kuvien laittajien puolesta kaikki ilkeät kommentit.Oliko tuo ilkeilyä?
Mulla on ollut tollaset samanlaiset punaset henkselihousut kun tossa ylimmässä kuvassa.