Viikonlopun kuvapino! Saa laittaa vanhoja ja tuoreita kuvia ittestä, perheestä, luonnosta, lemmikeistä jne.

"Kenguru"
Oliko tuo ilkeilyä?
Ei, mietin tuosta omasta viestistäsi että oliko se aidosti laitettu vai huonossa mielessä. Tosi hyvä jos ei ollut:) Mun mielestä on tosi kiva katsoa noita tänne laitettuja kuvia, ja uskon että kuvissa olevat ovat tietoisia että heidän kuvat täällä ovat. Mua harmittaa aina tosi paljon kuvien laittajien puolesta kaikki ilkeät kommentit.
 
"Kenguru"
[QUOTE="Kenguru";23765074]Ei, mietin tuosta omasta viestistäsi että oliko se aidosti laitettu vai huonossa mielessä. Tosi hyvä jos ei ollut:) Mun mielestä on tosi kiva katsoa noita tänne laitettuja kuvia, ja uskon että kuvissa olevat ovat tietoisia että heidän kuvat täällä ovat. Mua harmittaa aina tosi paljon kuvien laittajien puolesta kaikki ilkeät kommentit.[/QUOTE]

Äh, eihän se tainnut edes olla sun viesti..
 
"Blair"
Ymmärrän jos äidit haluavat jakaa teiniensä kauneutta koko maailmalle, eihän noissa tytöissä missään nimessä ole mitään hävettävää, mutta vaikea myös uskoa että haluavat kuviensa leviävän tälläisellä palstalla. Vaikka olisikin itse laittanut ensin kuvat nettigalleriaan niin silti.
Lain mukaan se taitaa muutenkin olla vielä että ylu 3-vuotiaasta henkilöstä ei saa julkaista kuvia ilman hänen suostumustaan, noin yleisesti näitä kuvia ajatellen.
 

Yhteistyössä