Viikonlopun kuvapino! Saa laittaa vanhoja ja tuoreita kuvia ittestä, perheestä, luonnosta, lemmikeistä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23762215:
Kahden hengen aamiainen eräässä Rooman hotelleista. Kahvia ei ollut tarjolla lainkaan. Noissa croisanteissa oli päiväykset tooosi pitkälle tulevaisuuteen.

En mä pärjäis noin pienellä aamiaisella, ja vielä ilman kahvia :ashamed:
 
[QUOTE="Kenguru";23764755]Kivat peppiverhot:) Huvittaa kun tossa sängyn päädyssä on noita tarroja. Siihen aikaan oli tosiaan tapana liimailla....:D[/QUOTE]

Nuo tarrat ei ole mun laittamia, tuo sänky oli serkulta käytettynä saatu. Nuo verhot olis kiva nyt likalla, mutta ne on varmaan heitetty pois jo aikoja sitten.
 
"Kenguru"
Nuo tarrat ei ole mun laittamia, tuo sänky oli serkulta käytettynä saatu. Nuo verhot olis kiva nyt likalla, mutta ne on varmaan heitetty pois jo aikoja sitten.
No niin oliskin. Siis musta aivan ihanat! Etkös ole tuo vauva, tai näin käsitin? Että en silleen ajatellutkaan että olis sun laittamat:D. Meillä ja kaikilla kavereilla oli tosiaan aina kaikkia tarroja sängyn päädyssä, eikä ne ollut yleensä ees mitään muuta kun mainostarroja. Ihmettelen että vanhemmat antoi lätkiä niitä:D
 
[QUOTE="Kenguru";23764788]No niin oliskin. Siis musta aivan ihanat! Etkös ole tuo vauva, tai näin käsitin? Että en silleen ajatellutkaan että olis sun laittamat:D. Meillä ja kaikilla kavereilla oli tosiaan aina kaikkia tarroja sängyn päädyssä, eikä ne ollut yleensä ees mitään muuta kun mainostarroja. Ihmettelen että vanhemmat antoi lätkiä niitä:D[/QUOTE]

Ei kun mä olen se isompi lapsi ja pidän siskoa sylissä.
 

Yhteistyössä