Tänään lounaaksi täytettyjä tomaatteja.
Kuvassa matkalla uuniin:
Noiden kanssa sitten kotitekoisia ranskalaisia.
Kuvassa matkalla uuniin:
Noiden kanssa sitten kotitekoisia ranskalaisia.
Allergia vai erilaiset makumieltymykset takana, kun päädyitte eri menyihin?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23754514:Mun päivällinen rapuja ja nuudeleita:
ja kuopuksen päivällinen pastaa ja lihapullia tomaattikastikkeessa:
Ei kumpikaan vaan noita rapuja oli pussin pohjalla enää 5 kpl.Allergia vai erilaiset makumieltymykset takana, kun päädyitte eri menyihin?
Nää on kyllä järkyttävän upeita nää sun kakut.
Lohikäärmekakku
Eihän tuota raaski syödä!!! Upeita kakkuja osaat tehdä!
Lohikäärmekakku
Kiitos ja kiitos "nam ". Siitä kakusta vois tehdä pokepallon näköisen, päällys sokerimassaa tai marsipaania (kummasta sitten tykkääkin) ja vaikka pieniä pokemonhahmmoja siihen ympärille. Yksi vaihtoehto n kans kakkukuva ja kermasta reunat.Nää on kyllä järkyttävän upeita nää sun kakut.
Miten tekisit pokemonkakun?
*miettii pojanpojan synttäreitä loppukuussa*
KiitoksiaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23760374:Eihän tuota raaski syödä!!! Upeita kakkuja osaat tehdä!
Kauniisti sanottu.Joko sä mummeliisa olet tehnyt ruoka kirjan? Mä haluaisin kovasti selailla juuri tuollaisia kuvia, saa inspiraatiota kotiruokailuun ja taas oman mielikuvituksen jalkeille! =) Tahtoo kuvakirjan!
No oma mielipiteeni on että juuri sellaiset "iloa arkeen" olisi parhain! Kotiruokaa kauniissa paketissa, keittiössä läjäpäin josjonkun sortin teemaa shushi ohjeista alacarteen, mutta yhtäkään kirjaa ei ole missä olisi ihan normiruokia kauniisti laittettuina! Surullista kyllä, itse väännän erikoisia ruokia vapailla, mutta mutta sitten se arki koittaa ja hmm kas kummaa mureke on vaan mureke ja perunat on vain perunoita sekä salaatti vain salaattia.. osasinkohan selittää asian oikeinKauniisti sanottu.
Jonkin verran olen sitä työstänyt, mutta kovin monia omista kuvista&resepteistä en vielä kelpuuta.
Pitäisi tehdä enemmän sellaista, mikä sopisi teemaan...
No oma mielipiteeni on että juuri sellaiset "iloa arkeen" olisi parhain! Kotiruokaa kauniissa paketissa, keittiössä läjäpäin josjonkun sortin teemaa shushi ohjeista alacarteen, mutta yhtäkään kirjaa ei ole missä olisi ihan normiruokia kauniisti laittettuina! Surullista kyllä, itse väännän erikoisia ruokia vapailla, mutta mutta sitten se arki koittaa ja hmm kas kummaa mureke on vaan mureke ja perunat on vain perunoita sekä salaatti vain salaattia.. osasinkohan selittää asian oikein
Mä ainakin ymmärsin Meillä vähän samaa ongelmaa. Kahden aikuisen - jotka eivät joka päivä edes syö samaan aikaan - taloudessa ei tule enää arkisin käytettyä tarjoiluastioita ja katettua pöytää kauniisti. Eikä aina viikonloppuisinkaan.No oma mielipiteeni on että juuri sellaiset "iloa arkeen" olisi parhain! Kotiruokaa kauniissa paketissa, keittiössä läjäpäin josjonkun sortin teemaa shushi ohjeista alacarteen, mutta yhtäkään kirjaa ei ole missä olisi ihan normiruokia kauniisti laittettuina! Surullista kyllä, itse väännän erikoisia ruokia vapailla, mutta mutta sitten se arki koittaa ja hmm kas kummaa mureke on vaan mureke ja perunat on vain perunoita sekä salaatti vain salaattia.. osasinkohan selittää asian oikein
Tuo ois mahtava teema. Mä ainaki ostasin heti."Ruoalla SAA leikkiä" -teemaa olen ajatellut.
Kiitos Heti huomenna kauppaan tämän vinkin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23760632:Piti hakea pussi ja tarkistaa eli noi on Blue Dragonin täysjyvävehnänuudeleita. Keitinveteen en laittanut mausteita, mutta wokkasin kaalia, parsakaalia, porkkanaa ja sipulia raastetun inkiväärin, murskatun valkosipulin, soijakastikkeen ja seesamiöljyn seassa. Lopuksi sekaan keitetyt nuudelit ja ravut. Lisäksi silputtua tuoretta korianteria.