Y
yllättynyt
Vieras
En laske hiilareita, mutta en syö perunaa,pastaa,riisiä,valkosia jauhoja ja sokeria. Hedelmiä ja ruisleipää syön.
Ei hyötyliikuntaa kummempaa.
Ei hyötyliikuntaa kummempaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
että samoihin pääsisit ihan sillä, että et söisi valkoisia jauhoja, ei siis myöskään valkoista riisiä ja pastaa ja vähentäisit sokerin käyttöä (sokeriset jogurtit esim pois). Söisit edelleen täysjyväleipää ja täysjyvä pastaa ja riisiä, tietty myös hedelmiä ja marjoja.
Mun veikkaus on, että ihmiset luulee et vhh ruokavalio on se ihmeitä tekevä juttu, kun ihan riittäisi että jättäisi tosiaan nuo valkoiset jauhot ja sokerin pois, loppuu turvotus ja kilot karisee ihan sillä.
. Ja retkahtaakkin saa =)
Eilen esim söin: 2 ruisleipää (juusto, kinkku, kurkko), kupin kahvia, pari hedelmää, makaroonilaatikkoa, 2 ruisleipää, jugurttia, paistetun makkaran.
että samoihin pääsisit ihan sillä, että et söisi valkoisia jauhoja, ei siis myöskään valkoista riisiä ja pastaa ja vähentäisit sokerin käyttöä (sokeriset jogurtit esim pois). Söisit edelleen täysjyväleipää ja täysjyvä pastaa ja riisiä, tietty myös hedelmiä ja marjoja.
Mun veikkaus on, että ihmiset luulee et vhh ruokavalio on se ihmeitä tekevä juttu, kun ihan riittäisi että jättäisi tosiaan nuo valkoiset jauhot ja sokerin pois, loppuu turvotus ja kilot karisee ihan sillä.
Mulla ihan perus dieetillä paino tippunut 1,5 viikossa 4 kg.
vhh dieetissä minua huolestutti myös kuitujen ja monien suojaravintoaineiden vähyys. marjoista ja ruisleivästä saa paljon syöpää estäviä aineita jne. Lisäksi laskin, että vhh dieetissä saa paljon suolaa ja ympäristömyrkkyjä ja kemikaaleja. lihansyöjä on ravintoketjun huipulla ja sinne kertyy kaikkea. Runsas lihansyönti on yhteydessä suolistosyöpään ja koska kyseistä sairautta on suvussani, en halua ottaa riskejä.