G: Millaisen miehen kanssa ET voisi elää?

• Viestiketjun aloittaja utelia
  • Ensimmäinen viesti
Nyt tuntuu kurjalta, te ette tykkäisi kai minun pukumiehestäni, joka on siisteysintoilija, urheiluhullu (liikkuu siis itse, ei katso) ja nimenomaan on kauluspaita suoriin housuihin työnnetty... :ashamed:

Minulle puolestani ei kelpaisi mies, joka...
- On pitkäaikaistyötön
- On saamaton; kouluttamaton, ei harrasta jne.
- Urheilee vähän, alle 4krt viikossa
- On taiteellinen tai erittäin tunteellinen
- Ei ole perheenpää ja turvallisuutta ympärilleen luova
- Motkottaa ja kritisoi muita
- Ei pärjää "seurapiireissä", piiloutuu minun selkäni taakse tai ujostelee

Nämä eivät ole mitään vikoja, tiedän vain, etten sietäisi tietynlaista miestä. :p

[QUOTE="vieras";23739466]4 kertaa viikossa ei ole vähän, vaan aivan normaali suositusten mukainen liikuntamäärä.[/QUOTE]

Besserwisser. Tarkoitin tuolla sitä, että mies liikkuisi vähemmän kuin minä = alle neljä kertaa viikossa. Minun elämässäni se olisi vähän. Yritin siis viestittää, että vaadin mieheltä urheilullisuutta, mahdollisesti keskivertoa enemmän.

En voisi olla miehen kanssa jossa on esim. seuraavia piirteitä:

-Juo paljon
-Huumorintajuton
-Väkivaltainen tai väkivaltaa ihaileva
-Rikollinen
-Rasisti
-Akkamainen
-Liikaa ulkonäköään hoitava
-Sohvaperuna joka ei koskaan liiku
-Lapsellinen
-Ei pidä lapsista
-Pihi
-Epäherrasmiesmäinen
-Ei ymmärrä autoista mitään
-Ei osaa tehdä miesten hommia

Tässä ekana mieleen tulevat

"Sisko"
mutta jos leikitään että ei tarvitse asua yhdessä niin tälläisen miehen kanssa en haluaisi suhdetta:

-arvostelee muita ihmisiä (ulkonäköä,luonnetta jne)
-ei hyväksy minua sellaisena kuin olen
-arvojärjestyksen kärjessä maallinen mammona ja "menestys"
-puhuu jatkuvasti exästään
-vihainen
-tunteeton
-epätaiteellinen sielu

:)

olen kyllä ollut suhteissa joissa mies on:

-ollut mustasukkainen, omistushaluinen, vainoharhainen, tunteeton, kylmä, itsekäs, ahne, ilkeä, jopa julma, alkoholisti, narkomaani, valehtelija, sekakäyttäjä, pettäjä, hyväksikäyttäjä, kadonnut viikoiksi, agressiivinen,

myöskään näitä piirteitä en mieheltä toivoisi jos sellaiseen ikinä koskaan enää sekaantuisin. siis yhteenkään mieheen, ei kiitos minulle enää.

ok
Nyt tuntuu kurjalta, te ette tykkäisi kai minun pukumiehestäni, joka on siisteysintoilija, urheiluhullu (liikkuu siis itse, ei katso) ja nimenomaan on kauluspaita suoriin housuihin työnnetty... :ashamed:
Mulle kelpaa nuo ominaisuudet.
Ei munkaan mies kelpaisi monelle, koska joskus itkee katsoessaan liikuttavaa ohjelmaa telkkarista :D Itkee kyllä vain minun kanssa, ei kavereittensa.

plöp
-Väkivaltainen
-"Väärä" puoluekanta
-Häiritsevä uskonnollinen vakaumus
-Ei kiinnostunut maailman tapahtumista
-Ei kiinnostunut taiteista
-Keskustelutaidoton
-Huumorintajuton
-Kynnysmatto
-Sovinisti
-Rasisti
-Juoppo/narkkari
-Suu auki syöjä
-Laiska
-Uusavuton
-Ahdasmielinen
-Epäekologinen elämäntapa
-Haluaa asua kaupungissa
-Epähygieeninen

Eipä niitä paljoa jäljelle jää, mutta onneksi oma on jo löytynyt :)

"vieras"
- Sellaisen, joka rajoittaisi minua; mun menojani, tekemisiäni, sitä keiden kanssa olen tekemisissä.

- Huumorintajuttoman, tosikon

- Ulkonäöstään piittaamattoman, jonka saisi väkisin raahata vaatekauppaan

- Epäsiistin: hieltä haisevan, parta ajettu viimeeksi puoli vuotta sitten

- Tyhmän: ei seuraa uutisia, ei tajua asioista mitään, ei ole kiinnostunut oppimaan uutta

- Pitkäaikaistyöttömän

- Alkoholiongelmaisen, huumeongelmaisen, väkivaltaisen

- Kiihkouskovaisen

- Liian herkän: jos mies alkaa parkumaan katsoessaan liikuttavaa elokuvaa niin voi yök

Siinäpä muutamia.
Näitä lainaan ja lisään vielä:

- pihin miehen.

- miehen, jolta en saisi sellaista seksiä ja läheisyyttä kuin toivon.

aaappp
Monellakohan näistä vastaajista on ollut maitsemansa ominaisuudet kaltainen mies? Vai onko nämä kenties useammista miehistä koottu lista?
Minulla löytyy juurikin listani mies, kuten alussa jo valmiiksi mainitsin. Äärimmäisen sopiva minulle - tiedän että kaikki ei todellakaan tykkäis.

Ja kuten sanoin, jonkun roska on toisen aarre =) Tosin uskon että Suomesta ei löydy yhtään naista joka haluaisi juoppoa/narkkaria/pahoinpitelevää puolisoa - valitettavasti niitäkin vaan löytyy. Kuten harva mies varmaan haluais laiskaa nalkuttavaa akka, mutta niitäkin on pilvin pimein. Kullakin taakkansa - vakka kannen valtisee.

aaappp
Minulla löytyy juurikin listani mies, kuten alussa jo valmiiksi mainitsin. Äärimmäisen sopiva minulle - tiedän että kaikki ei todellakaan tykkäis.

Ja kuten sanoin, jonkun roska on toisen aarre =) Tosin uskon että Suomesta ei löydy yhtään naista joka haluaisi juoppoa/narkkaria/pahoinpitelevää puolisoa - valitettavasti niitäkin vaan löytyy. Kuten harva mies varmaan haluais laiskaa nalkuttavaa akka, mutta niitäkin on pilvin pimein. Kullakin taakkansa - vakka kannen valtisee.
Tai siis mies, jossa ei ole yhtään listani ominaisuutta ;)

"Tina"
Näin äkkiseltään tulee ainakin mieleen laiska mies, tupakoiva, pleikkareita ym. pelaava, ryyppäävä, mies joka ei huolehdi vaimosta ja lapsista, mies jolta puuttuvat hyvät käytöstavat, lyhyt mies (siis alle 180cm), epäsiisti ulkonäkö, surkea ja ennakkoluuloinen sängyssä, tosi pieni kalu, vankilassa ollut jne. onhan noita asioita jotka saa mut näkemään punaista ja hommasta ei tule mitään :)

"nemo"
Yllä on varmaan lueteltu ne selviöt kuten kännääjä, sovinisti, narsisti jne.

Mä en sietäis miestä joilla on antipatiat taidetta ja taiteilijoita kohtaan. Tyyliin, "ton nyt vois maalata lapsikin".

-Miehen, joka olisi sitä mieltä että akat tekevät ruoan ja hoitavat lapset
-Päihdeongelmaisen
-(Kiihko)uskovaisen
-Miehen joka pelaisi jotain netti-tai muita vastaavia pelejä tuntikausia
-Rasistisen
-Uraohjuksen

Siinä nyt noita jotka ekana mieleen tulivat.

Yhteistyössä