rtee
En voisi olla uskovaisen kanssa, enkä miehen, joka ei seuraa uutisia, politiikkaa, maailmantapahtumia.
Seuraatkos sitten itse uutisia, politiikkaa ja maailmantapahtumia?joka ei seuraa uutisia, politiikkaa, maailmantapahtumia.
4 kertaa viikossa ei ole vähän, vaan aivan normaali suositusten mukainen liikuntamäärä.- Urheilee vähän, alle 4krt viikossa
Mulle kelpaa nuo ominaisuudet.Nyt tuntuu kurjalta, te ette tykkäisi kai minun pukumiehestäni, joka on siisteysintoilija, urheiluhullu (liikkuu siis itse, ei katso) ja nimenomaan on kauluspaita suoriin housuihin työnnetty... :ashamed:
Niin ja sellainen mies, joka on menettänyt luottotietonsa tai ei ole kiinnostustakaan elättää itseään työllä, on mielestäni vastenmielinen.-huumorintajuton, väkivaltainen, rasisti, pihi, akkamainen, juoppo, narkkari, tupakoitsija. Nää nyt on jokainen piirre jo yksistään ei-ei.
Näitä lainaan ja lisään vielä:- Sellaisen, joka rajoittaisi minua; mun menojani, tekemisiäni, sitä keiden kanssa olen tekemisissä.
- Huumorintajuttoman, tosikon
- Ulkonäöstään piittaamattoman, jonka saisi väkisin raahata vaatekauppaan
- Epäsiistin: hieltä haisevan, parta ajettu viimeeksi puoli vuotta sitten
- Tyhmän: ei seuraa uutisia, ei tajua asioista mitään, ei ole kiinnostunut oppimaan uutta
- Pitkäaikaistyöttömän
- Alkoholiongelmaisen, huumeongelmaisen, väkivaltaisen
- Kiihkouskovaisen
- Liian herkän: jos mies alkaa parkumaan katsoessaan liikuttavaa elokuvaa niin voi yök
Siinäpä muutamia.
Minulla löytyy juurikin listani mies, kuten alussa jo valmiiksi mainitsin. Äärimmäisen sopiva minulle - tiedän että kaikki ei todellakaan tykkäis.Monellakohan näistä vastaajista on ollut maitsemansa ominaisuudet kaltainen mies? Vai onko nämä kenties useammista miehistä koottu lista?
Tai siis mies, jossa ei ole yhtään listani ominaisuuttaMinulla löytyy juurikin listani mies, kuten alussa jo valmiiksi mainitsin. Äärimmäisen sopiva minulle - tiedän että kaikki ei todellakaan tykkäis.
Ja kuten sanoin, jonkun roska on toisen aarre =) Tosin uskon että Suomesta ei löydy yhtään naista joka haluaisi juoppoa/narkkaria/pahoinpitelevää puolisoa - valitettavasti niitäkin vaan löytyy. Kuten harva mies varmaan haluais laiskaa nalkuttavaa akka, mutta niitäkin on pilvin pimein. Kullakin taakkansa - vakka kannen valtisee.