G: Millaisen miehen kanssa ET voisi elää?

• Viestiketjun aloittaja utelia
  • Ensimmäinen viesti
utelia
Niin millaiset luonteenpiirteet/tavat/ominaisuudet ovat sinulle ehdoton no-no?

Itsellä ainakin nämä:

- Trendi-pelle, sellainen joka sukii itseään alvariinsa ja tuijottaa heijastuksista omaa kuvaansa. Mies joka ei osaa lähteä kauppaan ilman "sävysävyyn olevaa paitaa ja kenkiä"
- Mies jolla on peukku keskellä kämmentä. Mun miehen on osattava tehdä käsillä jotain, arvostan kädentaitoja, ihmistä jolla pysyy työkalut käsissä =)
- TV-tuijottajat älkööt vaivautuko, sama päteen pelaajiin. Ei Pleikka, ei Xboxeja ei nettipelejä...pätee myös uhkapeleihin netissä. Urheiluhullut kanssa kiertelen kaukaa.
- Miehet joiden tunne/ ja tilanneäly on mikki hiiren tasolla.
- Ei arvosta naista ja asettaa omat etunsa aina edelle. Tässä pitää olla kultainen keskitie. Molemmilla pitää olla oikeuksia, mahdollisuuksia jne. tasaverroin.
- Mies joka ei uskalla ilmaista itseään - mutta ei myöskään mies joka ei muuta teekään kuin mäyhää omaa paremmuuttaan muita kohtaan.
- Baarijonotappelija - joo, kanssa ihmiset joskus ärsyttää, mutta ei niille tartte alkaa aukoon.
- Kaikenlainen machoilu yleensäkin kuvottaa.

...ja sata muuta kohtaa. Onneks on löytynyt rinnalle se täydellinen. Kuhan vaan ajattelin uteliaisuuttani kysellä muiden listaa, niinhän se aina on että toisen hylkiö on toisen aarre.

"Hyrrä"
Inhoan seuraavanlaisia miehiä:

-Pukki joka retostelee panoillaan ja tiirailee jokaista naista sillä silmällä minun läsnäollessani ja kehuu tämän ulkomuotoa minulle

-Laiska, akkamainen

-Ahne, varas

-Itsekäs

-Eläintenvihaaja

-Muotipelle.

Siinäpä ne olikin.

"Kenguru"
Narsisti
Kohtelee naista huonosti
Agressiivinen
Väkivaltainen
Peli-, seksi- tai alkoholiriippuvainen
Yli-itsekäs
Likainen
Sellaisen joka pettää
Eläinrääkkääjä
Tunteeton, kylmä

"jjj"
snobi,laiska työnvieroksuja, narkkis, alkkis tai
erittäin paha mielenterveys tapaus :( (juu olen kamala mutta en halua sitoutua olemaan kenenkään hoitaja, onnettomuudet jne on sitten eri asia mutta nämä mielisairaudet, ei kiitos)

-Lihaksikas kroppa
-muotipelle
-Oman kuvansa ihailija
-agressiivinen
-huumorintajuton
-lapsellinen
-aivopesty (esim. joku uskonto kiihkoilija)

muoks. ja siis tietysti nämä perus, ei alkkis, narkki tms. ja pitää olla täysillä sielun ja ruumiin voimilla varustettu yksilö

Viimeksi muokattu:
En voisi kuvitella rinnalleni sellaista miestä, jolla elämän pääasia on kalja, autot ja joku typerä urheilulaji. Myöskään mikään teinitojotien duunaaja ei tulisi kyseeseen. Eikä sellainen, joka ei koskaan lue mitään eikä koskaan katso uutisia.

Huumorintajuton, ennakkoluuloinen... mitä kaikkea sitä onkaan, mistä en tosiaan kiinnostu. Ja sitten vielä ne ulkoiset piirteet, niistä tulisi pitkä luettelo :D

Huom harmaana
Jaa-a, onhan niitä ominaisuuksia piirteitä paljonkin
junttimainen (suomileijona kaulassa, äänestää persuja -tyyliin)
rasisti
kouluttamaton (tyyliin peruskoulu käyty juuri rimaa hipoen)
väkivaltainen
alkoholisoitunut
eläinrääkkääjä
autourheilun harrastaja
sellainen, jonka mielestä on ihan sama mitä syö

tässä noin aluksi :)

Tässä muutamia juttuja, joista en pidä

- huolehtii liikaa ulkonäöstään, hiusgeeli, vaatteet viimeisintä muotia jne.
- naismainen
- pukumies
- toinen ällöttävä pukeutuminen on suorat housut ja napillinen kauluspaita laitettu housujen sisään :x
- ei ajokorttia, tämä nyt ei ole ehdoton, mutta koska itselläni ei ole ajokorttia niin haluan, että miehellä on, muutenkin miehelle kuuluu mielestäni kaikki autoasiat
- nuuka, joka laskeskelee koko ajan paljon menee rahaa

Näm tuli ensimmäisenä mieleen.

jeppp
Mä laitan top 3 eli oikeesti ne dealbreakerit:

- Alkoholin runsas käyttäminen
- sovinisti ja sellanen että sanoo mitkä on miehen töitä ja mitkä akkojen töitä...
- ei tule lasten kanssa toimeen

Kaikesta muusta voi keskustella....

- Sellaisen, joka rajoittaisi minua; mun menojani, tekemisiäni, sitä keiden kanssa olen tekemisissä.

- Huumorintajuttoman, tosikon

- Ulkonäöstään piittaamattoman, jonka saisi väkisin raahata vaatekauppaan

- Epäsiistin: hieltä haisevan, parta ajettu viimeeksi puoli vuotta sitten

- Tyhmän: ei seuraa uutisia, ei tajua asioista mitään, ei ole kiinnostunut oppimaan uutta

- Pitkäaikaistyöttömän

- Alkoholiongelmaisen, huumeongelmaisen, väkivaltaisen

- Kiihkouskovaisen

- Liian herkän: jos mies alkaa parkumaan katsoessaan liikuttavaa elokuvaa niin voi yök

Siinäpä muutamia.

Muutamia vielä lisää.
- sellaisen, joka ei seuraa uutisia ja viihdeuutisia, joka ei tiedä kenen kanssa Angelina Jolie on naimisissa jne. Haluan, että tietää myös "lööppitietoutta" ja "hömppäuutisia"
- mustasukkaisuus
- ja juuri tuo mitä yllä jo olikin eli, että minnekään ei saisi mennä yksin, mies aina kysymässä ja kyttäämässä minne menen ja missä olen

Huom harmaana
- Sellaisen, joka rajoittaisi minua; mun menojani, tekemisiäni, sitä keiden kanssa olen tekemisissä.

- Tyhmän: ei seuraa uutisia, ei tajua asioista mitään, ei ole kiinnostunut oppimaan uutta

- Pitkäaikaistyöttömän

- Kiihkouskovaisen

- Liian herkän: jos mies alkaa parkumaan katsoessaan liikuttavaa elokuvaa niin voi yök

Siinäpä muutamia.
Pistit Anatolia aika hyvä pointteja listaan.
Samaa mieltä.

-tupakka
-ryypiskelevä, baareissa juokseva
-kaljamaha
-likainen, haiseva, ei huolehdi itsestään
-Timo Soinin tyyppiset "karjut"
-kiihkoateisti, kiihkouskovainen
-itsekäs
-rahan perässä juokseva (keinoja kaihtamatta), pihi
-laiska sohvaperuna (ku ite oon ni ei toista semmosta tarvita ;) )
-kuluttaa kaiken aikansa pelaamiseen, urheiluun, auton/moottoripyörän rassailuun...
-kuuntelee vain raskaampaa musiikkia
-ei yhtään avoin uusille asioille, pitää viimeseen asti kiinni omista vanhoista tavoista ja näkemyksistä
-työnarkomaani, tai muuten työtä niin paljo arvostava että on lähes jatkuvasti töissä ja keskittyy etenemään uralla
-ym...

Viimeksi muokattu:
mkl-

- Pitkäaikaistyöttömän

- Kiihkouskovaisen

Siinäpä muutamia.

Parhaat!

ainakin
Miehen joka On: joskus jättäny ex:nsä toisen naisen takia
- Alkoholiongelmainen,narkk
-Lapsia siellä täällä,eri naisten kanssa.
-Mustasukkainen
-Yltiö rasistinen
-Haisee,yleis olemus epäsiisti
-Trendi-pelle

"vieras"
Miehen, joka ryyppää, käyttää huumeita, tupakoi, harrastaa penkkiurheilua liiallisesti, on kovasti mukana jossakin seuratoiminnassa, pelaa rahapelejä tai pleikkaria, käy vieraissa, on uskovainen.

Yhteistyössä