Kenet palstalaisen haluaisit tavata ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mummeliisan tosiaan,tuntuu mukavalta ihmiseltä,ihania ruokia,hänen ruokaketjua on mukava lueskella.
Keittiönoidan vois tavata,mielenkiintoinen persoona.
Varmaan on muitakin mukavia,mielenkiintoisia ja huumorintajuisia palstalaisia,joita voisi tavata.

Majurin
f025.gif

Toukokuisista -06 montakin, aikoinaan tavattiin useastikkin, valitettavasti en kovin montaa muista nimimerkiltä, nimeltä kylläkin :) Lisäksi Peppi85, Keittis, sleepyhead ...

noh Mummeliliisan siksi kun olen ihan tolkulla saanu vinkkejä meidän issoon keiittiöön (ei koko vaan ruokaijoiden määrä)
ja aina ja iän kaiken aamen Noita keittiöstä joka oli oastamassa minulta kanttiksia Ka.... mutta ihan kymppi persoona ja kuuluu tähän vanhempaan sukkuun täällä

En osaa sanoa ketään nimimerkkiä, joitakin harmaitakin haluisin tavata. Siis semmoisia ihmisiä jotka tulevat ketjuihin loukkaamaan ja heittämään asiattomuuksia. Haluaisin ihan livenä silmästä silmään nähdä onko jotain asiaa vielä vai onko siellä näppiksen takana sittenkin joku onneton hiirulainen joka irl saa sanaa suustaan.

Mummeliisan tuntuu niin lämpimältä ihmiseltä, ja haluaisin samalla vakoilemaan heidän suurta perhettä.

Aurinkokunta on myös vaikuttanut ihanalta ihmiseltä.

Scarlett en edelleenkään osaa päättää pitäisikö provosoitua hänen joskus jämäköistä kannoistaan.

Päätön symppikseltä vaikuttaa. Utelijas olen.

Majuri edelleen olen utelijas.

Tiiru joku ilta aikoja sitten samassa ketjussa kirjoiteltiin, vaikutti minunlaiselta ihmiseltä. Olisi kiva nähdä ehkä tutustua.

Savanna edellee utelijaisuus.

Ja kaipa niitä on monia muitakin

Niin

Keittis vaikuttaa mielenkiintoiselta ja värikkäältä

Rieputarallaa jostain syystä vaikuttaa tiukkikselta ja siihen en usko, että hän on.

Yhteistyössä