Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

"Gen"
Mä ilmottaudun mukaan myös.Painoa on reippaasti eli 98.3 kun puntarilla juuri kävin! :eek: taidan olla suurin tästä porukasta.Hirvittää lukea edes omaa tekstiä kuinka läski sitä onkaan verrattuna muiden kiloihin.
Mä aloitin laihiksen sunnuntaina, paino oli silloin 97.4. Maanantaina aloitin nutraamisen (syön 3 nutrilett patukkaa + pussin naposteluporkkanoita + rasian minitomaatteja päivässä). Aamulla painoin 93,5kg, ja vartti sitten 92,8kg :D
Kirjoittelen jos muistan tänne, oon samantapaiseen osallistunu toisella forumilla, jossa tulee käytyä useamman kerran päivässä. Mulla oli 2kk painonpudotus tavoitteena päästä 90kiloon, mut 80-85 vaikuttais realistisemmalta tavoitteelta.

Tsemppiä kaikille!

..
tääki hyppää kelkkaan..aloitin itse maanantaina laihduttamisen kun painoa oli n. 103..tänään 101kg..Päivän ruoka:lounas: ohrapuuroa, omena, banaani ,Päivällinen: pinaattikeittoa, puolikas muna, 2näkkäriä ja margariinia, rasvaton maito ,iltapala: täysvilajsämpylä , margariinia, kalkkunaa ja jalopenoa, kukkakaali-kurkku-porkkana +kevytkermaviilidippi..olen iltasyöjä ja aamuisin ei vaan uppoa joten siksi näin :)..vielä olisi kaloreita päivälle n.400..kiloklubissa olen .

Hei kaikki uudet ja "vanhat"!
Mulla kaloreita tälle pvälle sit kerty 1050 kiloklubin mukaan. RAsvaa oon syöny liian vähän tänään, mut kuidut sain melkein täyteen, hyvähyvä. Herkkupallo on vihreänä, eli edelleen puhdas nolla ;)

Mutta huomiseen!

Kohta kolme päivää mennyt, ja hyvin sujuu, olen pysynyt suunnitelluissa syömisissä (pään sisällähän tämä pääosin on tehtävä). Syömiset keskimäärin 1200 kaloria päivässä, ja kerrankin tarpeeksi proteiinia (rasvoja unohtamatta). Lihaa kun en syö, meinaa protskut helposti jäädä vähäisiksi. Taktiikkani on siis poistaa kaikki nopeat hiilarit, jotta saisi tuon mkenhimonkin pois. Eli pois vaalea leipä, peruna, pasta, kaikki herkut, ja kaikki jossa venhäjauhoja tai sokeria. Muutaman ruisleipäviipaleen tai annoksen puuroa sallin itselleni päivässä.

Tarkka kirjanpito (sopii luonteelleni :p ), kirjaan ylös kaiken muun paitsi salaatin, kurkun, tomaatin, ynnä muut tosi vähäkloriset kasvikset. Lasken myös proteiinien ja hiilareiden sekä rasvan määrät. Näin nyt ainakin alkuun, jotta oppi menee tuonne selkärankaan asti ja jatkossa ehkä sitten osaa ilman kirjanpitoakin.

Aloituspaino ma-aamuna oli sitten 76,3, tänään 74,1 eli nesteet lähteneet kiertoon. Tavoite olisi 1.6. siis alle 70kg, toivoisin tuohon päästävän. Lopullinen tavoite on 65kg, se saavutetaan toivottavasti elokuun alkuun mennessä.

Tonnikeiju vielä hetken
Hei taas!

Eilen tuli kaloreita vain 700 täyteen, joista kulutinkin pari sataa jumpassa, mutta yhtään ei ollut eilen nälkä! Myös tänään oli erittäin kylläinen olo, joten kaloreitakin tuli vain 600, joista taas pari sataa kulutettu jumpassa... Ei ehkä kovin järkevän kuuloista, mutta en viitsi väkisinkään syödä, kun ei nälkä ole. Painoa on tippunut parissa päivässä vain -700g, toivottavasti huomenna päästään kokonaiseen kiloon. Makeaa ei ole tehnyt ollenkaan mieli, vaikka mies sitä mussutteleekin jatkuvasti. :) Perjantainen lääkärireissu pelottaa, saatan saada kortisonikuurin, jota en haluaisi. Turvotus pelottaa, ja juuri ennen kesää... :(

Barbapinko
Mä en voi laskea kaloreita tai vetää tosi tiukkaa linjaa, mulla on sen verran taipumusta turhaan ahmimiseen. Kun vedän kalorit turhan tiukalle, niin se aina kostautuu mässäilynä. Lisäksi imetän edelleen.
Otan nyt siis tavoitteeksi tuon -3kg toukokuussa. Toukokuun lopusta uusi tavoite juhannukseksi, aion näyttää heinäkuussa paljon paremmalta ja voida hyvin! Tästä mässäilystä on nyt päästävä.
Olis kyllä kiva seurata muidenkin etenemistä jonkun taulukon/listan tms kautta, mutta kyllä vertaistuesta on varmasti näinkin apua. Mä aloitan siis huomenna, tänään mässätty aivan liikaa... (tähän tulisi sellainen häpeävän naaman kuva, jos osaisin sellaisen laittaa)

Tänään tuli taas hieman syötyä liikaa, leipää.... Nyt huomisesta aloitan sitten karppauksen. Tai ainakin osittaisen sellaisen, jätän nyt leivän kokonaan pois. Jos näen jossain leipää niin tekee koko ajan mieli syödä. Mutta siitä olen onnellinen etten ole kahteen päivään syönyt yhtään karkkia. =)

Toss foo
Moimoi,
pikavisiitillä olen kun kohta menee kone pakosta kiinni - punnita en vielä ehtinyt. Lista toukokuun tipu(ttaj)ista olisi minustakin kiva - siinähän ei tarvittaisi muuta kuin nimimerkki, paljonko toivoo tiputtavansa toukokuussa ja paljonko sitä on vielä jäljellä. Näin ei tarvitsisi kenenkään ilmoittaa painoaan, aika monta oli sellaista joka ei halunnut. Jaksaisiko / haluaisiko joku tehdä listan?

Jaa nyt tuli komento pois, huomiseen!

Oho, meneekö kaikki muut noin vähillä kaloreilla? :O Mulla kertyi tänään vajaat 1600 kcal, mutta vajetta tuli silti yli 600 kcal Kiloklubin mukaan.

Ja tuo Kiloklubi kyllä motivoi, suosittelen siis muillekin! :) Mä en itse jaksa alkaa laskemaan kaloreita ja muita, tuo on just täydellinen. Mulla on itsellä kans lievää syömishäiriötaustaa, en halua kokea niin ahdistavaa aikaa enää.

Huomenta!
Paino 66 -sama ku eilen. Mun vaaka näyttää 0,5kg tarkkuudella, ärsyttävää vaikkei mitään merkitystä sinänsä :kieh: Mut vyötäröstä on sentään lähteny 2cm tän kuurin alotuksesta!
Tarkotus tänäänkin vetää zumba ja käydä reippaalla lenkillä.
Tuo lista ois ihan hyvä et näkis heti millasia tuloksia ollaan saatu :)

ILMOTTAUTUKAA SELLASET JOTKA HALUUTTE LISTAN/LISTALLE! Vois sellasen väsätä tähän ja jokanen korjaa sit oman painonsa aina siihen, vai miten se toimis?

Toss Foo
Huomenet täältäkin!

Sitä yhtä listaahan ei pääse muokkaamaan kuin sen laatija :( Eli sitten aina pitäisi kopsata koko litania jos omia tietojaan haluaisi muuttaa. JOnkun pitäisi siis tehdä hirmu urakka ja koota tiedot esim. kerran viikossa (ei kai tätä joka päivä viitsisi päivittää - ei kai?), niin saataisiin tilanne..

Tai sit helpompi ois, jos jokainen omaan viestiinsä laittaisi ne perustiedot vaikka loppuun.

Niinkuin että
Tavoite toukokuussa -4kg // tähän mennessä tapahtunut... -0,5kg

Huomenet täältäkin!

Sitä yhtä listaahan ei pääse muokkaamaan kuin sen laatija :( Eli sitten aina pitäisi kopsata koko litania jos omia tietojaan haluaisi muuttaa. JOnkun pitäisi siis tehdä hirmu urakka ja koota tiedot esim. kerran viikossa (ei kai tätä joka päivä viitsisi päivittää - ei kai?), niin saataisiin tilanne..

Tai sit helpompi ois, jos jokainen omaan viestiinsä laittaisi ne perustiedot vaikka loppuun.

Niinkuin että
Tavoite toukokuussa -4kg // tähän mennessä tapahtunut... -0,5kg
Tää ois varmaan kätevin tapa :) Jos ei tahdo painoa ilmoittaa niin sit näin miten "Toss Foo" laittoi, ja jos tahtoo painon laittaa niin sit vaik näin:

2.5. Alkupaino: 68kg // tämän hetken paino: 66kg // tavoite päästä tässä kuussa: 63-62kg :)

Tonnikeiju vielä hetken
pvä 3: -300g, taas....

Eli nyt yhteensä -3,6kg/9 pvää. Eilen unohdin vaakailla :D

Tänään ohjelmassa stepperiä jos ulos ei päästä....
Millä keinoin sä noin ripeästi laihdutat? :) Mulla on kaverin kanssa skaba kumpi saa enemmän toukokuun aikana tiputettua. Nyt oltu laiharilla 3 päivää (?), tämä on siis neljäs ja -900g.. :D 5 kiloa yritän vähintään pudottaa näiden viikkojen aikana.

Sorruin käymään vaa'alla. Tämän päivän lukema 69,3kg. märällä tukalla. :D
Nesteet poistuu!
Hehee, mä en viittinyt käydä märällä tukalla. :D Mulla näytti vaaka tänään -0,8kg toissapäiväisestä. Ajattelin käydä noin joka toinen päivä vaa'alla, onkohan se liikaa?

Musta tuntuu, että jään koukkuun Kiloklubiin. On niin mukavaa tarkastella, mitä sitä on tullu syötyä ja kuinka paljon liikuttua. :D

Tavoite toukokuussa: -3 kg
Tähän mennessä toteutunut: -0,8 kg

Viimeksi muokattu:
"miiru"
Minäkin hyppään kyytiin, vaikka olenkin jo laihdutuksen aloittanut kuukausi sitten. Aloituspaino oli silloin 66,7kg, oon 163 cm, ja nyt paino on 61,2kg, joten mukavasti lähti ekan kuukauden aikana. Liinkuntaan motivoituminen on mulla vähän ongelma, kun olen erittäin laiska ja mukavuudenhaluinen.. Ehkä tästä ketjusta saisin minäkin inspistä.

Mulla on paino junnannut tuossa nyt muutaman päivän, joten toivottavasti humahtaa kohta taas alaspäin, niin kuin on tehnyt jo muutaman kerran. Olen sen verran päättäväisellä mielellä tässä hommassa, että en ole sortunut kertaakaan. Olen kyllä harkitusti ottanu alkoholia, mutta se ei ole vaikuttanut yhtään kun olen sitten muita ruokia vähän vähentänyt.

Joo, ja mullakin vielä toinen 5 kg voisi lähteä ennen kesää! :)

Paino tänään 66,9 kg. -0,8 g lähtenyt tuosta alusta. Tänään söin mehukeittoa, kaksi viipaletta Ruispalat karpalo -leipää, vettä. En siis olekaan nyt kokonaan leivättä, ajattelin, että jos pari viipaletta kuitenkin syö päivässä. En tänäänkään aamulla keksinyt muuta syömistä. Joku päivä pitäisi kokeilla sitä munakasta.

Musticca
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju vielä hetken;23713326:
Millä keinoin sä noin ripeästi laihdutat? :) Mulla on kaverin kanssa skaba kumpi saa enemmän toukokuun aikana tiputettua. Nyt oltu laiharilla 3 päivää (?), tämä on siis neljäs ja -900g.. :D 5 kiloa yritän vähintään pudottaa näiden viikkojen aikana.
Ihan nutraamalla :) Alkuun pääsee hyvin suklaapirtelöllä, ja tarkat kellonajat milloin syön, jos aika menee ohi niin sitten ei syödä tuplaten! Eli syön klo 9, 12, 15, 18 ja 21 pussillisen. Välipaloina jos on nälkää menee kahvia/teetä, luumutomaatteja (kokonainen rasia/kerta) porkkanoita yms....Hedelmiä ei saa syödä! Ja lähtöpainoa on reilusti, joten alussa lähti ekana nesteet liikkeelle, se oli yhtä vessassajuoksua...

(Ihana tunne, kun "hallitsee" itseään ;) )

Ihan nutraamalla :) Alkuun pääsee hyvin suklaapirtelöllä, ja tarkat kellonajat milloin syön, jos aika menee ohi niin sitten ei syödä tuplaten! Eli syön klo 9, 12, 15, 18 ja 21 pussillisen. Välipaloina jos on nälkää menee kahvia/teetä, luumutomaatteja (kokonainen rasia/kerta) porkkanoita yms....Hedelmiä ei saa syödä! Ja lähtöpainoa on reilusti, joten alussa lähti ekana nesteet liikkeelle, se oli yhtä vessassajuoksua...

(Ihana tunne, kun "hallitsee" itseään ;) )
Pitääkö nnuo pussit syödä juuri noina aikoina? Itse aloitan kohta työt ja ei ainakaan siellä onnistuisi. Enkä oikeastaan kehtaisi muiden edessä syödä noita pusseja, en haluaisi, että kaikki tietää, että laihdutan. Sitten jos ei onnistuisikaan niin olisi jotenkin noloa..

Muuten kyllä kiinnostaisi tuollainen pussidieetti kokeilla joskus, mutta nuo ajat ovat mahdottomat, että pystyisi noin usein syömään.

Musticca
Pitääkö nnuo pussit syödä juuri noina aikoina? Itse aloitan kohta työt ja ei ainakaan siellä onnistuisi. Enkä oikeastaan kehtaisi muiden edessä syödä noita pusseja, en haluaisi, että kaikki tietää, että laihdutan. Sitten jos ei onnistuisikaan niin olisi jotenkin noloa..

Muuten kyllä kiinnostaisi tuollainen pussidieetti kokeilla joskus, mutta nuo ajat ovat mahdottomat, että pystyisi noin usein syömään.
Päätät itse tottakai ne ajat, mulla oli nuo sopivimmat :) Kolmen tunnin välein kun syö niin nälkä ei pääse hallitsemaan.

Ja Nutratahan voi myös patukoilla, niitä myydään irtonaisina kaupassa, otat vaikka kotona sen kääreen irti patukan ympäriltä ja pistät kelmua ympärille niin silloin missään ei lue "nutrilett" :)

Mä menin kanssa uteliaisuuttani kattomaan sinne Kiloklubiin ja se vaikutti tosi kivalta. :) Tulee pakostakin vähän katsottua tarkemmin mitä syö kun kirjaa niitä ylös. Eilen tuli niin hyvä mieli kun laitoin liikunnat sinne kun niistä tuli ihan kunnolla kulutusta.

Täytyy kai pikkuisen rohkaista itseään jossain vaiheessa vaa'alle. Mä jotenkin kammoan niitä. Äitiysneuvolassakin oli yhtä tuskaa kun aina punnittiin, vaikka BMI olikin n. 21 ennen ekaa raskautta. Siellä oli harjoittelija mukana, eikä se uskonut etten ole puntarilla käynyt kouluaikojen jälkeen. :D Maaliskuussa oli sellainen tilanne että oli "pakko" käydä ja olin saada slaagin siitä lukemasta.

Jumantsuikka tytöt! Treenasin tossa äsken ja pulssia koitin mitata aina välillä ja eka pelästyin että sydäri tulee kun se pulssi oli koko ajan 192! Ja sitten tulin treenin jälkeen tähän ja laskin oman maksimi sykkeen ja sehän oli 192 eli eiköhän tolla tahdilla läski pala :D Ja päälle viel karppi safkaa :p Vitsi nyt on hyvä olo!!! Ja kädet, maha, jalat ja selkä maitohapoilla :D Äkkiä suihkuun ennen ko pitää tyttö hakkee.. Tän näkösenä ei tonne ulos uskaltaudu. Meni siinä samalla mukavasti puoltoista litraa vettäki :)

Täällähän on hyvä draivi päällä! Ihanaa! :D
Mä oon kans koukussa jo tohon kiloklubiin! Se on niin kätsy.
Ja Nutrilett-kuuri on mielenkiintoinen -siinä ainaki on selvää pässinlihaa mitä "syödään" ja milloin. Ei tartte pohtia jatkuvasti että mitäs nyt tänään söis...:)

Ja PinkLily: sul on niin hyvä treeni ollu et mun on kans hilattava oma fat assini pihalle lenkille!!

Yhteistyössä