Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

[QUOTE="Minka";23702827]Toinen päivä ja tekis jo mieli repsahtaa...Jäätelö huutaa mua pakastimessa! Mut en prkl hae, hammasta purren! Hellittääköhän tää herkkuhimo jos viikonki jaksas pysyä tiukkana..?[/QUOTE]
Hellittää se! Ja syötä se jäde äkkiä sieltä vaikka ukolles tai sanot muksuille et nyt on jätskipvä, syökää! :D
En mä tiiä häipyykö se koskaan mihinkään se makeanhimo. Se on niinku alkoholistilla tai tupakoitsijalla -aina matkassa se pelko et repsahtaa... :/ ...keleen makeanpeikko...:kieh:

Mut elä nyt repsaha, nyt tekeen vaik vatsalihaksia ja manaat sen jäätelön jonneki hornaan!

[QUOTE="Minka";23702827]Toinen päivä ja tekis jo mieli repsahtaa...Jäätelö huutaa mua pakastimessa! Mut en prkl hae, hammasta purren! Hellittääköhän tää herkkuhimo jos viikonki jaksas pysyä tiukkana..?[/QUOTE]

Kyllä sen pitäis aikanaan hellittää.. kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä. ;)

Me syödään miehen kanssa lohta, uusia pottuja ja herkkusieniä. En tiiä keveydestä, mutta on se ainaki ihan monipuolista. Salaattia tietty mukana. :)

läski ei ole ikuista
minä tulen mukaan toukopudotukseen!

Tavoiteeni on pudottaa jotain -10kg, kesän matkaani mennessä eli 19.6. on lähtö Nizzaan ja kropan pitää olla hoikentunut!

Nutriletilla aloitin ja katson kuin kauan jaksan näillä edetä, nyt kaksi päivää mennyt hyvin, vain flunssa vaivaa ja lenkkipolku odottaa rasvanpolttajaa..

SuuRI
Mä ilmottaudun mukaan myös.Painoa on reippaasti eli 98.3 kun puntarilla juuri kävin! :eek: taidan olla suurin tästä porukasta.Hirvittää lukea edes omaa tekstiä kuinka läski sitä onkaan verrattuna muiden kiloihin.

Alkuperäinen kirjoittaja läski ei ole ikuista;23703077:
minä tulen mukaan toukopudotukseen!

Tavoiteeni on pudottaa jotain -10kg, kesän matkaani mennessä eli 19.6. on lähtö Nizzaan ja kropan pitää olla hoikentunut!
Nutriletilla aloitin ja katson kuin kauan jaksan näillä edetä, nyt kaksi päivää mennyt hyvin, vain flunssa vaivaa ja lenkkipolku odottaa rasvanpolttajaa..
Reissu on aina hyvä syy laihduttaa :) Mä kans lähös tän kuun lopussa reissuun ja nyt aattelinki et jumaliste mä nyt otan itteeni niskasta kii et vähän oisin kivemmassa kondiksessa ku reissu alkaa.

Mä ilmottaudun mukaan myös.Painoa on reippaasti eli 98.3 kun puntarilla juuri kävin! :eek: taidan olla suurin tästä porukasta.Hirvittää lukea edes omaa tekstiä kuinka läski sitä onkaan verrattuna muiden kiloihin.
Et ole muistaakseni ainut "noin iso"! Äläkä välitä muiden kiloista. Toki se minuaki kirpasee lukea ku toiset on keveämpiä ku ite mut ei niistä kande ressiä ottaa!
Pahimmillani oon ollu melkein 80kg, ja se on tän mittaselle aika paljon. Ruumiinrakenne on mulla vielä sellanen et 5kg:kin tekee musta jo melkosen matamin -persus levenee tosi helposti ja maha pompahtaa eteen!

Nyt vaan motivaatio korkealle ja mittarinlukemat pienenemään! =)

"Minka"
Hellittää se! Ja syötä se jäde äkkiä sieltä vaikka ukolles tai sanot muksuille et nyt on jätskipvä, syökää! :D
En mä tiiä häipyykö se koskaan mihinkään se makeanhimo. Se on niinku alkoholistilla tai tupakoitsijalla -aina matkassa se pelko et repsahtaa... :/ ...keleen makeanpeikko...:kieh:

Mut elä nyt repsaha, nyt tekeen vaik vatsalihaksia ja manaat sen jäätelön jonneki hornaan!
Kiitos tsempeistä! En repsahtanu ja tein niitä vatsalihaksiakin :) Nyt huomaa että joka päivä on tullu syötyä vähintään se pari keksiä kahvin kans ja nyt kun niitä ei saakkaan, niin ärr murr.. En oo jotenkaan tajunnu että oon näin riippuvainen sokerista :O

Mä liityin tuonne Kiloklubiin, vaikuttaa todella hyvältä. Tuntuu kyllä, ettei ole yhtään motivaatiota tämän pudotuksen suhteen. Huomenna jos muistaisi käydä vaa'alla, en kyllä odota painon tippuneen yhtään.

"Maria"
Mäki voisin hypähtää rekeen iloiseen (ja kohta hyvin keveään;))

Aamulla paino oli 65,2 kg ja alas pitäis päästä, mut maltillisesti. Jo parin kilon pudotus tuntuis hyvältä.

Yritän ehtiä päivittelee omia kuulumisia aina ku vaan mahd.

Tsemppiä meille kaikille (ps.mites olis tavotekesävaate kaappiin;))

[QUOTE="Minka";23703864]Kiitos tsempeistä! En repsahtanu ja tein niitä vatsalihaksiakin :) Nyt huomaa että joka päivä on tullu syötyä vähintään se pari keksiä kahvin kans ja nyt kun niitä ei saakkaan, niin ärr murr.. En oo jotenkaan tajunnu että oon näin riippuvainen sokerista :O[/QUOTE]

Mä tiiän et oon sellanen addiktoituva -joten mä sen takia vietänki niin nuhteetonta elämää, ku en kestä mitään mihin jää koukkuun! ;)
Pullanpe*kele on ollu seuranain sit ku muut addiktiot on loppuneet (tupakki, bailabaila...)! Ja siitäki nyt yritettävä räpistellä eroon ku se lihottaa mut muuten aivan muodottomaks!

Mulla on menny nää pari pvää yllättävän tuskattomasti ton makean suhteen -ei se tartte muutaku päätöksen et nyt loppu! Mä HALUAN olla paremman näköinen, haluan tuntea olon hyväksi farkuissa ym tiukoissa vaatteissa ja tahdon ottaa juoksuaskeleita ilman että 10m päässä haukon happea ku kala kuivalla maalla! :p

Empuuu: mieti vielä haluatko laihtua? Oisko kiva näyttää hieman hoikentuneelta kesällä ;)

Minulla ei oikeastaan tee mieli makeaa, mikä onkin outoa, mutta koko ajan tekee mieli syödä jotain. Tässä illalla repsahdin ja söin useamman viipaleen vaaleaa leipää. :ashamed: Kun oli juuri tarkoitus päästä tuosta vaaleasta leivästä eroon... muuten päivä meni ihan hyvin. Kävin pitkällä kävelyllä ja aamulla tosiaan kulutin jo lähes 400 kaloria. Nyt huomisesta alkaa leivätön linja. Leivälle jos antaa pikkusormen niin se vie koko käden. Ainakin omalla kohdallani. en ajatellut mitään varsinaista karppausta, mutta jos pääsisi leivästä eroon. Perunaa en syö juuri ollenkaan. Syön yleensä ruokana salaattia ja sitten jotain lihaa, kanaa, kalaa ym.

Miten usein te muut olette yleensä syöneet herkkuja? Minä useamman karkkipussin viikossa, melkein aina kun olen mennyt kauppaan niin on tullut ostettua joku herkku, karkkia, jäätelöä, vähintään joku suklaapatukka tai karkkiaski.

Nyt tähän on tultava muutos, onneksi tänään en lipsunut tuolle karkkilinjalle ollenkaan.

Miten usein te muut olette yleensä syöneet herkkuja? Minä useamman karkkipussin viikossa, melkein aina kun olen mennyt kauppaan niin on tullut ostettua joku herkku, karkkia, jäätelöä, vähintään joku suklaapatukka tai karkkiaski.

Nyt tähän on tultava muutos, onneksi tänään en lipsunut tuolle karkkilinjalle ollenkaan.
Kyllä mulla menee pahimmillaan pvittäin makeaa: suklaata pääasiassa ja keksejä...Se on ku siihen totuttaa ittensä... se on niin valtava voima joka vetää niitä herkkuja puoleensa.
Nyt sain vaan innostuksen et laihdutan tän kk (ainaki)! Ja tänhän mä vedän kunnialla läpi vaik mikä ois!! Kyllä kai se oma tahto on voimakkaampi!
Ja nyt hyvää yötä! Toivottavasti mahd moni ois täällä ketjuun kommentoimassa jotta saa tätä vertaistukea.:wave:

"Minka"
Kyllä täälläkin joka päivä on yleensä jotain makeeta menny. vähimmillään ne pari keksiä, enimmillään suklaalevy tai karkkipussi kokonaan yksin. Ja lähes aina on huono omatunto mässäilystä.. olis hyvä jos pystys jatkossa pitää vaikka sen yhen herkku/karkkipäivän viikossa,jolloin sain syyä sen pussin ilman omantunnon tuskia. Äitienpäivä on kyllä uhkaavasti jo viikonloppuna, meinaskos muut jatkaa senkin päivän tiukalla linjalla? Meillä ei kyllä yleensä oo mitään kakkua edes leivottu äitienpäivänä, korkeintaan käydään syömässä ulkona ja mummolassa kyläilemässä(jossa on aina päällä armoton herkkujen tuputus:))
Aamupalaks rahkaa ja ananasta ja paljon kahvia, sit muksut autoon ja äitienpäivälahja-ostoksille.Mukavaa päivää kaikille!

Toss foo
Minäkin olen ollut melkoinen salaherkuttelija.. Silleen, että "no enhän minä nyt montaa keksiä ottanut" ja sitten syön lasten nukkuessa paketin loppuun. Ja joka kauppareissulla automatkalle jotain. Ja vierasvarat "ihan itsestään" häviävät kaapista..

Nyt herkkulakossa en osta mitään karkkeja keksejä tms., ja jos niitä on kotona, en syö. Kyläpaikassa annoin itselleni luvan maistaa kohtuudella. Ja äitienpäivänä, tietysti, pitäähän äidin sen verran osallistua :D. Se on kuitenkin vain yksi päivä kuukaudessa, ja enhän minä sillä kakulla (tai mitä sitten onkaan tarjolla) vatsaani täytä: yksi pala kyllä riittää! Ja jos ihan välttämätöntä on, illalla sitten toinen - loput saa mies vaikka viedä työpaikalleen.

Odottelen tässä vielä lasten heräämistä, itse olen ottanut vasta tuopillisen vettä vaikka toista tuntia hereillä olen ollut. Aamupalalle taitaa tulla muki teetä ja yksi leipäviipale, ehkä hedelmää (mikäli lapsilta jää, yleensä syön jämät). Vaa'alla taidan käydä illasta, laittelen sitten taas tilannetta nähtäväksi.

No huomenta! Minäki kerkesin nyt päivittämään tilannetta :)
Eli aamulla taas puntarille heti -vessassa käynnin jälkeen tietenki ;) - ja se näytti 66! Hihhii, -2kg siis tuosta aloituspvästä! Tää on kuulkaa nyt ennätysvähän muutamaan vuoteen mulla! 67kg pääsin karppaamalla alkuvuodesta, mut sitä alemmas ei suostunu enää laskeen joten mulla tyssäs laihdutus siihen silloin.

Tänään oon juonu mukillisen vettä ja toista mukillista kahvia. Purkin rahkaa persikoilla voisin syödä kohta.
Mietin josko nyt vetäis zumballa tuon sculpt & tonen niin sekin ois sit tehty. Aamuisin on kuiten hyvä energia päällä, niin siks hyvä vetää pois alta :)

No niin! Unohdin punnita itseni tänään.
Toisaalta, fiksuahan se olisikin käydä puntarilla vaan kerran viikossa. :)

Minä hellin taas verisuoniani munakokkelilla. :ashamed: mutta tällä kertaa mukana ei oo pekonia.

Hyppelin 40 minuuttia wiin tahdissa, siivosin keittiön ja kohta lähdetään pyöräillen kauemmas kauppaan hakemaan jotain kevyttä ruokaa tälle päivälle. Kiva fiilis! :)

Mulla on tuo makeanhimo ihan kamala.. yleensä aamulla on pakko saada jotain sokerista, tosin tänään söin ruisleipää ja se oli tosi hyvvää.

Ja naposteltua tulee varsinki jos olen yksin kotona, se on kai jotain lohtusyömistä. Onneksi laktoosi-intoleranssin takia en voi ostaa enää sitä perus fazerin sinistä tai marabouta, vaan joudun syömään tummaa suklaata, mikä ei ole ollenkaan yhtä hyvää. Pääsiäisaika meni vähän puihin kun tarjolla oli mignoneita - ne on laktoosittomia ja ihan törkeän hyviä. :ashamed:

Vieläkö mahtuu mukaan? Yks herkkupeppu varmaan mahtuu vielä kun olette saaneet jo sen verran pois.

Mun täytyy heti kertoa että mä en edes omista vaakaa. Joten mittarina toimikoot vanhat vaatteet ja tarvittaessa mittanauha. :D Ajattelin aloittaa ihan sellasella herkut pois linjalla. Karkki on mun heikko kohtani ja sitä tulee kaupasta ostettua. Sitten menee kohtuullisen mukavasti kun kotona ei ole koska lähimpään kauppaan on 3 km matkaa. Sipsit, pullat sun muut ei mua vedä sinänsä mukaan.

Tämän päivän liikunta olisi pojan haku hoidosta kävellen (yht noin 4 km josta puolet reippaasti ja puolet vähemmän reippaasti) ja illalla Bodypump. Niin, ja tänään syön tippaleivän vielä pois houkuttelemasta. ;)

Kiva kun tulee porukkaa lisää! Mut kaipailen kyllä jo monia aiemmin ilmoittautuneitakin: ootteko unohtaneet? :wave:

Mulla näköjään nuo kasvis- ja kuitupuolet jää hieman vajaiksi joka pvä. Proteiinia saan tarpeeks, ja välillä menee ylikin. Rasvaa puolestaan syön liian vähän... :/
Eli hommaa on oppia syömään oikein. Pikkkuhiljaa yritän pyrkiä siihen, mut pääasia mulla nyt että kaloreita tulee se 1000-1200/pvä.

Vettä juonut jo 1,2l, örp...(Mulle saavutus, juon normisti tosi vähän vettä)

Viimeksi muokattu:
"Maria"
Aamulla paino oli 64,8kg, eli -400g. Tästä se lähtee.

Josko tavotteeks laittais sen pari kiloo, ni voisin ilmottaa aina paljon on jäljellä eli nt olis 1,6 kg.

Jep, herkkukoukku on täällläki valloillaan, mut toisaalta, oon huomannu, ett ihan hyvin paino tippuuki, vaik söis pari palaa suklaata päiväkahvilla :) (seliseli). Jos sit alkais radikaalimpiin ratkasuihin, ku paino alkaa jumittaa.

"pinkki"
Mulla puolisen kiloa paino tippunut. Ikuinen makeanhimo vaivaa minuakin, välillä syön päivittäin jotain herkkuja ja välillä olen päiviä syömättä makeaa. Ehkä paras olisi jos oppisi syömään kohtuudella niitä herkkuja, pakko kyllä vähän syyttää kauppiaitakin kun karkit ym. pakataan jättipusseihin :( Ennen ei ollut edes olemassa yli 200g karkkipusseja, lapsuudesta muistan, että n. 100-150g oli normaalipussin koko ja se oli riittävä. Samoin sipsipussit kasvaa kasvamistaan... olikohan jokin amerikkalainen ohjelma, missä oli supersipsipussi, painoa taisi olla 2kg!! Isot perhepakkaukset pitäisi kieltää lailla.

Barbapinko
Moi.
Vieläkö mahtuu mukaan? Kirjoittelen lisää paremmalla ajalla, mutta tiivistetysti: en ole koskaan kirjoitellut mihinkään, mutta ajattelin että jos tästä saisi vähän potkua! Paino on nyt noin 73, ja herkuttelu aivan älytöntä. Liikun ja syön terveellistä perusruokaa, mutta noi herkut, huoh.
Herkut siis pois ja tavoitteena -3kg toukokuussa!
Vertaistukea tarvitaan!! Tsemppiä kaikille laihistelijoille.

Yhteistyössä