mies järjesti hienon yllätyksen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surumieli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surumieli"

Vieras
tuli tuhannen päissään aamulla kotin kello 7. baarit menee kiinni klo 4. missä lie ollut..

herätti minut ja kysyi miksi me ollaan yhdessä. sanoin että rakkaudesta ja perheen takia. meillä on kaksi lasta ja odotan viimeisilläni kolmatta.
mies sanoi että haluaa jännitystä niinkuin alussa. totesin hieman unisena, että varmaan jokainen shde muuttuu kumppanuudeksi kymmenen vuoden aikana, ettei se _aina_ voi olla sitä alkuhuumaa, mutta siis aina välillä tietenkin- Ei riitä. Siinä vaiheessa aloin heräillä että mitä ihmettä...
Mies kertoi kuinka varmasti olisi tänään saanut pariltakin naiselta, muttei voinut koska on minun kanssani (ts akoilta ei herunut kai varatulle miehelle sormus sormessa).

Kuulema saman katon alla voimme asua mutta mies aikoo jatkossa tehdä mitä tykkää.
Lopulta totesi tyynesti "ota suihin" (joo..) johon sanoin että en tosiaan, että mietipä nyt, juuri loukkasit minua pahasti. Ei meidän seksiin kuulema koskaan tunteet ole kuuluneet.. Kiellostani toki suuttui ja sanoi että hakee toimintansa jatkossa muualta.

Siirryin sohvalle nukkumaan ja olen tässä ihan pyörällä päästäni. Hankalia aikoja on toki eletty, mies ei oikein ole jaksanut kun minua väsyttää, kiukuttaa tms. raskaudesta johtuen. Mutten tätä nyt odottanut.

Kunhan joskus nukkuu päänsä selväksi pitää varmaan kysyä kumpi jää tähän asuntoon ja kumpi lähtee pois. Lapset jää tasan minulle vaikka uhosi että lapsia en enää nää jos meinaan erota hänestä. Minä olen se joka hoitaa kodin, lapset.

Mies on tosi dominoiva luonne, en paljoa sano vastaan, myötäilen ja hymyilen mielummin. Välttelen riitoja. Mutta miten tämä tällaiseksi on mennyt...

Huoh.

voimia ap!!! voin kertoa kokemuksesta, että yksinkin selviää. meillä mies lähti viihteelle muutamaa päivää ennen toisen lapsen la:ta, ja jäi sille tielleen. esikoinen oli 1v1kk. minäpä siis sitten synnytin yksin kuopuksemme ja jäin 1v1kk:den ikäisen ja vastasyntyneen kanssa yksin. onneksi hyvä tukiverkko pelasti minut ja hengissä ollaan. lapset ovat jo 4v ja 3v.
halusin tällä kertoa että et ole ainut.. enkeleitä vierellesi!

[QUOTE="vieras";23686141]voimia ap!!! voin kertoa kokemuksesta, että yksinkin selviää. meillä mies lähti viihteelle muutamaa päivää ennen toisen lapsen la:ta, ja jäi sille tielleen. esikoinen oli 1v1kk. minäpä siis sitten synnytin yksin kuopuksemme ja jäin 1v1kk:den ikäisen ja vastasyntyneen kanssa yksin. onneksi hyvä tukiverkko pelasti minut ja hengissä ollaan. lapset ovat jo 4v ja 3v.
halusin tällä kertoa että et ole ainut.. enkeleitä vierellesi![/QUOTE]

Vahva nainen olet. :flower:

Sanon hänelle, että jos tahtoo tähän suhteeseen jännitystä, suhteeseen pitäisi panostaa eikä olla baarissa joka viikonloppu. Olen yleensä sanonut miehelle, että kotiin ei tule jos on humalassa - yleensä on olltu kaverinsa luona yötä (tosin mistäs enää tiedän)?
Baarit on alkaneet kiinnostaa ehkä enemmän odotusaikanani.

Eniten viilsi sydäntä kommentti, ettei edes tiedä kenen lasta odotan. Tasan tarkkaan tästä lapsesta tullaan sitten ottamaan dna näyte kunhan on syntynyt. Piru vie tuota miestä.

:(

[QUOTE="surumieli";23686150]Sanon hänelle, että jos tahtoo tähän suhteeseen jännitystä, suhteeseen pitäisi panostaa eikä olla baarissa joka viikonloppu. Olen yleensä sanonut miehelle, että kotiin ei tule jos on humalassa - yleensä on olltu kaverinsa luona yötä (tosin mistäs enää tiedän)?

Eniten viilsi sydäntä kommentti, ettei edes tiedä kenen lasta odotan. Tasan tarkkaan tästä lapsesta tullaan sitten ottamaan dna näyte kunhan on syntynyt. Piru vie tuota miestä.

:([/QUOTE]

Jos olette naimisissa niin dna-näyte pitäisi kustantaa omasta pussista. Muistaakseni se maksaa jotain tuhannen euron kieppeillä. Tuskin oikeasti lähtisi sellaista siis tekemään.

[QUOTE="Rouva";23686104]Mulle ei tarvis tuolla tavalla puhua kuin kerran. En jäis toista kertaa kuunteleen. Enkä haluais olla tuollaisen miehen kanssa, joka noin ajattelee.[/QUOTE]

Juu, tuollainen mies olisi jo saanut siirtyä uuteen auvoisempaan elämäntapaansa viimeistään klo 8.10. Kanssakäyminen jatkossa asianajajan ja lastenvalvojan kautta.

[QUOTE="vieras";23686141]voimia ap!!! voin kertoa kokemuksesta, että yksinkin selviää. meillä mies lähti viihteelle muutamaa päivää ennen toisen lapsen la:ta, ja jäi sille tielleen. esikoinen oli 1v1kk. minäpä siis sitten synnytin yksin kuopuksemme ja jäin 1v1kk:den ikäisen ja vastasyntyneen kanssa yksin. onneksi hyvä tukiverkko pelasti minut ja hengissä ollaan. lapset ovat jo 4v ja 3v.
halusin tällä kertoa että et ole ainut.. enkeleitä vierellesi![/QUOTE]

Siis saanko kysyä, että millä lailla "jäi sille tielleen"...? Ei siis enää palannut perhe-elämää viettämään kun viina vei mukanaan vai? Pahoittelen jos kysymykseni on tungetteleva, paljon voimia sinulle ja ap:lle! Koskaan ei tiedä, mitä elämä tuo tullessaan.

Meillä jatkuvasti riidellään, lähinnä raha-asioista (joista mulla nytkin on tuolla taas yks valivali ketju) ja sitten lasten hoidosta ja siivoamisesta.
Odotan meidän toista lasta nyt puolessa välissä ja olo on aika surullinen tästä kaikesta.
Tää pitäs olla elämän onnellista aikaa mut kyllä tää on jotain ihan muuta...

On todella tympeää kuulla vieläpä raskaana ollessa kuulla kuinka vittumainen lehmä on jne. muuta kivaa nimittelyä ;(

[QUOTE="surumieli";23686150]Sanon hänelle, että jos tahtoo tähän suhteeseen jännitystä, suhteeseen pitäisi panostaa eikä olla baarissa joka viikonloppu. Olen yleensä sanonut miehelle, että kotiin ei tule jos on humalassa - yleensä on olltu kaverinsa luona yötä (tosin mistäs enää tiedän)?

:([/QUOTE]

Onko tuossa nyt sitten enää mitään epäselvää?? Uusi kämppä alle sulle ja lapsille ja ukolle se mitä haluaa. Mutta mieti toisenkin kerran tuota dna:ta... ;) Jos eronnne jälkeen ukko rupee kovinkin hankalaksi, niin voi olla jopa parempi, ettei isyyttä tunnusteta ja saat ainakin siitä lapsesta täyden yksinhuoltajuuden. Vai oletteko naimisissa, eli meneekö onko isä isä automattisestikin?

Minä muistan, se riittää.

Ei yhteisestä kodista ketään noin vain häädetä, katsellaan kunhan herää että mihin suuntaan keskustelu viriää.
En minä tällaiseen suhteeseenkaan jää, lähinnä mietin lasten asioita. Hyvä isä hän lapsilleen kyllä on, näille olemassaoleville.

[QUOTE="surumieli";23686239]Minä muistan, se riittää.

Ei yhteisestä kodista ketään noin vain häädetä, katsellaan kunhan herää että mihin suuntaan keskustelu viriää.
En minä tällaiseen suhteeseenkaan jää, lähinnä mietin lasten asioita. Hyvä isä hän lapsilleen kyllä on, näille olemassaoleville.[/QUOTE]

Potki se lahnus ylös sieltä, saa luvan osallistua normaaliin perhe-elämään! Hänellä on lapsia, ei se niin mene, että yö vedetään pää täyteen ja seuraava päivä nukutaan! Mitä lapsetkin ajattelee??? Mä en sulattais, varsinkaan tuon jälkeen, mitä jutteli aamulla kotiin palattuaan.

Mene vaikka huudattamaan imuria huoneeseen jossa hän nukkuu.

Imurointi on ihan aiheellistakin täällä tänään, katsellaan vähän lastenelokuvaa ja sitten siivoamaan...

Surullisinta on se että lapset on oppineet että isi saa nukkua pitkään viikonloppuisin / iltavuoroja ennen. Siis aina.

Yhteistyössä