Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
"hmm"
Mua jäi vaivaamaan, onko nainen siis "kuiva käpy" tai miten se yks sanoi, jos ei näytä prostituutioon taipuvaiselta? Eikö ole mitään välimuotoa kääkkäluukin ja huoraluukin välillä?

[QUOTE="vieras";23656371]Eikö tätä vielä käsitelty? Että ei KAIKKI harmaat ole loukanneet?

Onko kaikkien harmaiden leimaaminen häiriköiksi sen parempi?[/QUOTE]

Kysyin, että miten te jotkut (harmaat) jaksatte? Jos tuntui siltä, että leimasin juuri sinut, niin minkäs minä sille voin?

"vieras"
Kysyin, että miten te jotkut (harmaat) jaksatte? Jos tuntui siltä, että leimasin juuri sinut, niin minkäs minä sille voin?
No olen harmaa, vai mitä? En tiedä kuinka olet tarkoittanut lauseellasi, mutta itse luen tuon niin että tuo harmaat on täsmennys sanalle jotkut. Että sen ehkä voisit, ettet leimaisi kaikkia jos et kaikkia tarkoita :D

BTW, hyvin jaksat sinäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23656408:
Mutta mikä tarve joillain on arvostella ilkeään sävyyn muiden ulkonäköä? Mitä sillä voittaa?
Eiköhän siinä ole takana oma pahaolo ja jonkinlainen kateus - joko toisten ulkonäköä tai ihan vain elämänasennetta kohtaan?
Niin minä ainakin ne viestit tulkitsen eikä ole vielä kertaakaan osunut kohdalle nikiä, jonka motiivit olisivat muuksi osoittautuneet.
:)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23656408:
Mutta mikä tarve joillain on arvostella ilkeään sävyyn muiden ulkonäköä? Mitä sillä voittaa?
Kai se on, niinkuin monikin täällä on epäillyt, että itsellä on paha olla.

Mutta päteekö se niihin, jotka leimaa kaikki harmaat ilkeiksi..? On meinaan usein tullut paskaa niskaan vain siksi että en omista nikkiä...

[QUOTE="vieras";23655488]No katos kun oletin, ettet lasta sentään mukaas oluselle ottaisi ;) Siksi käytin esimerkkinä kahvilaa, ja lapselle tuopin sijaan jäätelö. Ja esimerkkiä käytin, jotta viimein saisin vastauksesi suoraan, kaartelematta. Enkä kyllä hetkeäkään usko, ettetkö muka ymmärtäisi, mitä oikeasti tarkoitin. Et vaan halua vastata. Se vastaakin ihan tarpeeksi ;)[/QUOTE]

Olenko sanonut olleeni itse olusella? :D
Musta paljastuu itselleni koko ajan uusia puolia,kun en ole oluesta tiennyt pitäväni edes tähän saakka. :LOL:

Nii ja en ole missään vaiheessa sanonut,etten suvaitsis oman lapseni kävellä uimarannasta esim kotiin bikinien yläosassa ja hameessa..
Sanoin,että mä päätän itse omasta pukeutumisesta toisin kuin mun 5 vuotias :D

Ja voi hirvitys jos ravintolan terassilla istuu 50 veneilijää bikinit päällä ja miekin otan t-paidan pois,ni totta kai mut pitäs kivittää.. :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23656574:
Olenko sanonut olleeni itse olusella? :D
Musta paljastuu itselleni koko ajan uusia puolia,kun en ole oluesta tiennyt pitäväni edes tähän saakka. :LOL:
Mahdottoman liukkaasti sä aina ohitat asian pointin :D Okei, okei, annetaan olla. Sä et halua puhua asiasta, ei sitten puhuta :flower:

Suzyanne
[QUOTE="Niuku";23656487]Sulle sopis tosi hyvin suorat hiukset! Kasvojesi piirteet ei ole ehkä niin "selkeäpiirteiset", niin suorat hiusket toisi piirteisiin ryhtiä ja jämäkkyyttä! Ootko kokeillu suoristurautaa?[/QUOTE]

Suoristusrautaa joku tuolla aiemminkin ehdotti, ja innostuinkin asiasta. Saattaapa olla että käyn sellaisen vielä tänä iltana hakemassa. En ole koskaan kokeillut, mielenkiinnolla odotan. =)

Nyt jotain missä on pahasti sanottavaakin.
Tämä kuva kuvamanipulaatio siltä ajalta kun painoin 60 kiloa enemmän kuin nyt

Omalaatuisinta ettei minua tuokaan ulkonäkö silloin ollenkaan häirinnyt, vaikka näen ja näin tursuilun.
:D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23655181:
Kyl mä viime kesänä istuin majakkapaviljongin terassil biksat päällä kavereiden kanssa ja pyöräiltiin kotiinkin hameissa ja bikiniyläosis...
Et eipä toi alusvaatteis kuljeskelu olis ees paha rasti :D:whistle:
Niin näinhän sinä röppö kerroit alunperin. Tiedätkö, että minulla ei ole aavistustakaan, millainen ja missä tuo majakkapaviljonki on. Ethän tosiaan tässä vielä mainitse sanallakaan, että se on satamassa ja siellä on tapana biksuissa istuskelu. Voitko kuvitella, että se olisi muuttanut asiaa ehkä hieman, verrattuna keskikaupungilla, kerrostalojen keskellä sijaitsevaan terassiin? Luulen, että ymmärrät eron itsekin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23656699]Minä en nyt tiedä, mistä on kyse, mutta en näe sinänsä eroa jos on narutoppi+ näkyy liivien olkaimet tai bikinit. Molemmat vaatekappaleet paljastavat saman verran. Minä kuljen lähinnä säkki päällä, koska liikakiloja runsaasti, joten ei koske minua. Tuli nyt vain mieleen, että en tajua eroa jos on bikinien yläosa tai toppi + rintsikat alla. Minusta sama asia.[/QUOTE]

Jatkan, että yleensä minusta sellainen tavallinen hihaton toppi on hyvin tyylikäs ja asiallinen. Ja paljon näkee ihan julkisissa tiloissakin ja se on hieno ja asiallinen vaate.
"NiruNarutoppi" minusta menee samaan linjaan paljastavuudessaan bikinien yläosan kanssa.

Kurmelilla näkyy olevan tuollainen nirunarutoppi, mikä ei edes näy kuvassa, vaan näyttää kun hän olisi pelkillä rintsikoillaan kuvassa. Kaunis nainen, ei siinä mitään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä