"hmm"
Mua jäi vaivaamaan, onko nainen siis "kuiva käpy" tai miten se yks sanoi, jos ei näytä prostituutioon taipuvaiselta? Eikö ole mitään välimuotoa kääkkäluukin ja huoraluukin välillä?
= halutaan, että toinen kaivaa....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23656370:Nää kuvaketjut = kaivetaan verta nenästä : /
Khyl. Sit itketään kun veri alkaa lentää.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23656370:Nää kuvaketjut = kaivetaan verta nenästä : /
No olen harmaa, vai mitä? En tiedä kuinka olet tarkoittanut lauseellasi, mutta itse luen tuon niin että tuo harmaat on täsmennys sanalle jotkut. Että sen ehkä voisit, ettet leimaisi kaikkia jos et kaikkia tarkoitaKysyin, että miten te jotkut (harmaat) jaksatte? Jos tuntui siltä, että leimasin juuri sinut, niin minkäs minä sille voin?
Eiköhän siinä ole takana oma pahaolo ja jonkinlainen kateus - joko toisten ulkonäköä tai ihan vain elämänasennetta kohtaan?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23656408:Mutta mikä tarve joillain on arvostella ilkeään sävyyn muiden ulkonäköä? Mitä sillä voittaa?
Kai se on, niinkuin monikin täällä on epäillyt, että itsellä on paha olla.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23656408:Mutta mikä tarve joillain on arvostella ilkeään sävyyn muiden ulkonäköä? Mitä sillä voittaa?
Sulle sopis tosi hyvin suorat hiukset! Kasvojesi piirteet ei ole ehkä niin "selkeäpiirteiset", niin suorat hiusket toisi piirteisiin ryhtiä ja jämäkkyyttä! Ootko kokeillu suoristurautaa?
Mahdottoman liukkaasti sä aina ohitat asian pointin Okei, okei, annetaan olla. Sä et halua puhua asiasta, ei sitten puhuta :flower:Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23656574:Olenko sanonut olleeni itse olusella?
Musta paljastuu itselleni koko ajan uusia puolia,kun en ole oluesta tiennyt pitäväni edes tähän saakka.
Niin näinhän sinä röppö kerroit alunperin. Tiedätkö, että minulla ei ole aavistustakaan, millainen ja missä tuo majakkapaviljonki on. Ethän tosiaan tässä vielä mainitse sanallakaan, että se on satamassa ja siellä on tapana biksuissa istuskelu. Voitko kuvitella, että se olisi muuttanut asiaa ehkä hieman, verrattuna keskikaupungilla, kerrostalojen keskellä sijaitsevaan terassiin? Luulen, että ymmärrät eron itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23655181:Kyl mä viime kesänä istuin majakkapaviljongin terassil biksat päällä kavereiden kanssa ja pyöräiltiin kotiinkin hameissa ja bikiniyläosis...
Et eipä toi alusvaatteis kuljeskelu olis ees paha rasti
Ja heti kärppänä paikalla vastaamassa.Suoristusrautaa joku tuolla aiemminkin ehdotti, ja innostuinkin asiasta. Saattaapa olla että käyn sellaisen vielä tänä iltana hakemassa. En ole koskaan kokeillut, mielenkiinnolla odotan. =)
Niinhän mun Nuppu pikkuinen on :heart:Kaunis!
No sekin toki myös.Niinhän mun Nuppu pikkuinen on :heart:
No sekin toki myös.