Suzyanne
Juu ei tod. ole kivaa.Mä juur sanoin yhelle poikalapselle kun tuli tänne meille, että nostaa päksyjään vähän ylemmäs kun ei ole kivaa kyläpikassa kun persreikä vilkkuu
Juu ei tod. ole kivaa.Mä juur sanoin yhelle poikalapselle kun tuli tänne meille, että nostaa päksyjään vähän ylemmäs kun ei ole kivaa kyläpikassa kun persreikä vilkkuu
Ei, se olin minä kun sanoin sinulle niin jokin aika sitten.Yksi bravuureistasi tuo "mielipiteeni sinusta muuttui"-toisto?
Hei oikeesti, onko kiva kun yleistätte kaikki vieraat vi**umaisiksi ja sitten puratte sen suuttumuksenne sen kun vain johonkin vieraana kirjoittavaan? Ajatelkaas olevanne vaikka kassalla töissä: olisko kiva kun tulisin mäkättämään kuinka surkeita asiakaspalvelijoita olette, vaikka juuri se kassa siinä tiskin takana olisi ollut mitä ystävällisin, mutta sattuu nyt vaan olemaan samassa ammatissa kuin joku toinen, ei niin kiva myyjä? Joo joo, sitä taitaa sattua oikeastikin, mutta ei taatusti mieltä ylennä juuri siltä ryöpytyksen saavalta, vai mitä luulette?Noh, Tämän nimenomaisen "vieraan" kohdalla ei ole toistaiseksi kyllä paljastunut pettymyksen kohteista mitään pettymystäaiheuttavaa, mutta vieraan arvoista ja elämänhallinnasta senkin edestä.
Olla bongaavinaan tarkoittanee samaa kuin olettaa jonkun olevan joku tietty? No, olen kuullut sanonnan "ei koskaan pidä olettaa mitään"En toki.
Nikillä vieras kirjoittaa paljon mukavia, asiallisia kirjoittajia joiden viestit tuovat paljon lisää keskusteluille.
Mutta aina joskus on bongaavinanaan jonkun tietyn ilkeilijän/riidanhaastajan maneereistaan ja toki silloinkin huvittuu, mutta toisella lailla.
Saitko sisällöistä irti mitään? Muuta kuin hymiön?Paljon on hauskoja sanontoja.
Sulle näyttää olevan ihan mahdotonta puhua asiasta, vedät väkisin sivuraiteille. No, vinoilu on ilmeisesti helpompaa kuin koittaa perustella syyt siihen.Montakin hymiötä, mutta osa niistä olisi voinut vaikuttaa loukkaaville, enkä moista halua.
Ettäkö vain katuhorotyyliset osaa hymyillä?Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23655148:Antaa niiden kalkkisten näyttää rusinalta jos nyrpeä naama on heidän mielestään kaunista Minä ainakin edelleen olen aurinkoinen ja hymyileväinen jos siltä tuntuu, ja saan kyllä osakseni paljon enemmän huomiota kuin nurkassa mököttävä hapannaama. Hymy on ikkuna josta näkee että sydän on kotona.
Kohtapa alkaa taas se kaljamahaukkojen paidatta kulkemisien kauhistelukin =) (Pistäisivät ees rintsikat...)Taitas nää mammat sönkätä että se ois väärin. He kyllä saa roikottaa elimiään ja kauhtuneita tissiliivejään muiden silmien edessä, mutta ei mummot ja pulit.
Sopis hälle kyllä hyvinKuvitelkaapa Halla-Ahon Jussi narutopissa ja rintsareissa & kakkarantut pyllys.
Mua ei. Kyllä se tarkoittaa ihan muutakin, kuin et tietäis.Vuh vuh vaan....kaheli tarkoittaa hassua hupsua....sillä ei ole mitenkään negatiivinen sävy....mut joo kyllä mua naurattaa...
Eipä sitä itsekseen viitsisi kauaa vääntää, vai mitä?No jopas on pitkä ketju, samaa vääntöä. Miten te jotkut (harmaat) jaksatte? :O
Eikö tätä vielä käsitelty? Että ei KAIKKI harmaat ole loukanneet?Niin, on kiva loukata toisia kun ne älähtää siitä.