Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";23655732]Ai täällä useinkin paljastuu nikkien takaa jotain yllättäviä luonteenpiirteitä?[/QUOTE]

Noh, Tämän nimenomaisen "vieraan" kohdalla ei ole toistaiseksi kyllä paljastunut pettymyksen kohteista mitään pettymystäaiheuttavaa, mutta vieraan arvoista ja elämänhallinnasta senkin edestä.
:)

"vieras"
Noh, Tämän nimenomaisen "vieraan" kohdalla ei ole toistaiseksi kyllä paljastunut pettymyksen kohteista mitään pettymystäaiheuttavaa, mutta vieraan arvoista ja elämänhallinnasta senkin edestä.
Hei oikeesti, onko kiva kun yleistätte kaikki vieraat vi**umaisiksi ja sitten puratte sen suuttumuksenne sen kun vain johonkin vieraana kirjoittavaan? Ajatelkaas olevanne vaikka kassalla töissä: olisko kiva kun tulisin mäkättämään kuinka surkeita asiakaspalvelijoita olette, vaikka juuri se kassa siinä tiskin takana olisi ollut mitä ystävällisin, mutta sattuu nyt vaan olemaan samassa ammatissa kuin joku toinen, ei niin kiva myyjä? Joo joo, sitä taitaa sattua oikeastikin, mutta ei taatusti mieltä ylennä juuri siltä ryöpytyksen saavalta, vai mitä luulette?

Voisitteko mitenkään miettiä tätä seuraavan kerran kun meinaatte avautua ikävään sävyyn? Että onkohan tuo sittenkään se oikea kohde? Sillä ei se, että teillä on nikki, tee teistä jotenkin oikeutetumpia aukomaan päätä muille. Mun mielestä. Niin, eikä tuossa tapauksessa ainakaan valittamaan muiden ilkeydestä.

[QUOTE="vieras";23656011]Hei oikeesti, onko kiva kun yleistätte kaikki vieraat vi**umaisiksi ja sitten puratte sen suuttumuksenne sen kun vain johonkin vieraana kirjoittavaan? Ajatelkaas olevanne vaikka kassalla töissä: olisko kiva kun tulisin mäkättämään kuinka surkeita asiakaspalvelijoita olette, vaikka juuri se kassa siinä tiskin takana olisi ollut mitä ystävällisin, mutta sattuu nyt vaan olemaan samassa ammatissa kuin joku toinen, ei niin kiva myyjä? Joo joo, sitä taitaa sattua oikeastikin, mutta ei taatusti mieltä ylennä juuri siltä ryöpytyksen saavalta, vai mitä luulette?

Voisitteko mitenkään miettiä tätä seuraavan kerran kun meinaatte avautua ikävään sävyyn? Että onkohan tuo sittenkään se oikea kohde? Sillä ei se, että teillä on nikki, tee teistä jotenkin oikeutetumpia aukomaan päätä muille. Mun mielestä. Niin, eikä tuossa tapauksessa ainakaan valittamaan muiden ilkeydestä.[/QUOTE]

En toki.
Nikillä vieras kirjoittaa paljon mukavia, asiallisia kirjoittajia joiden viestit tuovat paljon lisää keskusteluille.
Mutta aina joskus on bongaavinanaan jonkun tietyn ilkeilijän/riidanhaastajan maneereistaan ja toki silloinkin huvittuu, mutta toisella lailla.

"vieras"
En toki.
Nikillä vieras kirjoittaa paljon mukavia, asiallisia kirjoittajia joiden viestit tuovat paljon lisää keskusteluille.
Mutta aina joskus on bongaavinanaan jonkun tietyn ilkeilijän/riidanhaastajan maneereistaan ja toki silloinkin huvittuu, mutta toisella lailla.
Olla bongaavinaan tarkoittanee samaa kuin olettaa jonkun olevan joku tietty? No, olen kuullut sanonnan "ei koskaan pidä olettaa mitään" ;)

"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23655148:
Antaa niiden kalkkisten näyttää rusinalta jos nyrpeä naama on heidän mielestään kaunista :) Minä ainakin edelleen olen aurinkoinen ja hymyileväinen jos siltä tuntuu, ja saan kyllä osakseni paljon enemmän huomiota kuin nurkassa mököttävä hapannaama. Hymy on ikkuna josta näkee että sydän on kotona.
Ettäkö vain katuhorotyyliset osaa hymyillä? :D

[QUOTE="vieras";23656160]Sulle näyttää olevan ihan mahdotonta puhua asiasta, vedät väkisin sivuraiteille. No, vinoilu on ilmeisesti helpompaa kuin koittaa perustella syyt siihen.[/QUOTE]

Niinhän tuo näyttää.

kjhk
[QUOTE="vieras";23655325]Ja sais istua kahvilassa jädelläkin samanlaisessa asussa? Ok...

No, minäpä en antaisi. Sanoisin, että bikinit on ranta-asu eikä ihmisten ilmoille lähdetä ei alus- eikä rantavaatteissa, vaan pukeudutaan "oikeisiin" vaatteisiin. On olemassa pukeutumiskoodit, jotka ovat yleisesti hyväksytyt, eikä alusvaatteissa kuljeskelu esim ole yleisesti hyväksytyn tavan mukaista -mites sen rajaisi jos vaikka mummot tahtoo puuteriliiveissä ja lahjepöksyissä juosta kylillä tai puliukot kakkarantukalsareissa?[/QUOTE]

:LOL: :LOL: Taitas nää mammat sönkätä että se ois väärin. He kyllä saa roikottaa elimiään ja kauhtuneita tissiliivejään muiden silmien edessä, mutta ei mummot ja pulit.

[QUOTE="vieras";23655539]No just joo, olitpa ystävällinen?! Olenko mä loukannut sua jotenkin, kun sun pitää haukkua mua? :eek:

Yritän selittää, EN MUUTEN EDES SULLE, asiaa, niin sä tunget siihen koko ajan, ja sitten vielä alat haukkumaan? Et kai sä vaan ole yksi niistä jotka tässä ketjussa on marisseet kun on niin paljon ilkeitä haukkujia täällä??? Nyt olis peiliin katsomisen paikka.

Mä en ole kenenkään mieltä yrittänyt pahooittaa, ihan asiallisesti koittanut keskustella ja perustella. Sä nyt halusit pahoittaa mun mielen, ja onnistuit. Onko nyt hyvä mieli? Arvaat varmaan, millainen mielikuva mulla on susta vastedes? Kyllä tosiaan muuttui äärilaidasta toiseen.[/QUOTE]

Vuh vuh vaan....kaheli tarkoittaa hassua hupsua....sillä ei ole mitenkään negatiivinen sävy....mut joo kyllä mua naurattaa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä