Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
häh?
[QUOTE="jeps";23648142]Mua kiinnostaisi hirveästi nähdä miten nää naiset pukeutuu kesäisin joita olkaimet ahdistaa, laittakaa kuvia.[/QUOTE]

Ihan kuule tavallisiin lyhythihasiin tai hihattomiin paitoihin, mekkoihin jne. Vai ootko nähny esim miehillä paljon narutoppeja? Eikö muita vaatteita siis todellakaan ole keksitty? :D
Musta narutopit todellakin törppöjä varsinkin jos sieltä alta tursuaa ne liivien narut. Jos sellasii on pakko pitää ni kannattas hommata liivit jotka ei näy.

"Neith"
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;23654329:
Ihan kuule tavallisiin lyhythihasiin tai hihattomiin paitoihin, mekkoihin jne. Vai ootko nähny esim miehillä paljon narutoppeja? Eikö muita vaatteita siis todellakaan ole keksitty? :D
Musta narutopit todellakin törppöjä varsinkin jos sieltä alta tursuaa ne liivien narut. Jos sellasii on pakko pitää ni kannattas hommata liivit jotka ei näy.
minen vaan edelleenkään ymmärrä että mitä haittaa siitä on että ne näkyy :O
siis ei varmasti ole vieras tieto se että naiset käyttää rintaliivejä, jolloin kyseisten kapineiden olemassaolon ei pitäisi olla järkytys taikak shokki, ja näin ollen mitä haittaa siitä on että ne olkaimet näkyy?
ja mitä eroa siettn on sillä että näkyy narutopin olkaimet isosta kaula-aukosta vrt rintaliivien olkaimet siitä isosta kaula-aukosta (siis jos ajatellaan että on sellainen löysä paita sen topin päällä josta paljastuu mahdollisesti toinen olkapääkin)

häh?
[QUOTE="Neith";23654365]minen vaan edelleenkään ymmärrä että mitä haittaa siitä on että ne näkyy :O
siis ei varmasti ole vieras tieto se että naiset käyttää rintaliivejä, jolloin kyseisten kapineiden olemassaolon ei pitäisi olla järkytys taikak shokki, ja näin ollen mitä haittaa siitä on että ne olkaimet näkyy?
ja mitä eroa siettn on sillä että näkyy narutopin olkaimet isosta kaula-aukosta vrt rintaliivien olkaimet siitä isosta kaula-aukosta (siis jos ajatellaan että on sellainen löysä paita sen topin päällä josta paljastuu mahdollisesti toinen olkapääkin)[/QUOTE]

Sulle on varmaan sitten ok että alushousutkin näkyy?
Miksi alusvaatteiden pitäs näkyä, ootko vähän yksinkertanen.

Nyt täytyy suorastaan kiittää ja kumartaa :) ! Erinomaisen hyvää kevättä sinne myös ja kannetaan me itsemme sellaisina kuin olemme, pikkusieluiset piiloutukoon kellareihinsa ;)
Antaa niiden kalkkisten näyttää rusinalta jos nyrpeä naama on heidän mielestään kaunista :) Minä ainakin edelleen olen aurinkoinen ja hymyileväinen jos siltä tuntuu, ja saan kyllä osakseni paljon enemmän huomiota kuin nurkassa mököttävä hapannaama. Hymy on ikkuna josta näkee että sydän on kotona.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;23654849:
Tarviiko tuota helteillä päällysvaatetta ollenkaan; mennään toki rintsikoissa ja pikkareissa kauppaan ja terassille, mitä niitä vaan puoliksi peittelemään =)

Kyl mä viime kesänä istuin majakkapaviljongin terassil biksat päällä kavereiden kanssa ja pyöräiltiin kotiinkin hameissa ja bikiniyläosis...
Et eipä toi alusvaatteis kuljeskelu olis ees paha rasti :D:whistle:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23655181:
Kyl mä viime kesänä istuin majakkapaviljongin terassil biksat päällä kavereiden kanssa ja pyöräiltiin kotiinkin hameissa ja bikiniyläosis...
Et eipä toi alusvaatteis kuljeskelu olis ees paha rasti :D:whistle:
Antaisitko tyttölapsesikin kulkea julkisilla paikoilla alusvaatteisillaan?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23655205:
Mä olen aikuinen ja päätän itse omasta vaatetuksestani toisin kuin mun 5 vuotias tyttäreni.. :)
No mikä on perustelusi lapselle, ettei hän saa kulkea yhtä vähissä vaatteissa? Kyllähän asiaan perustelu pitää olla?

"Neith"
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;23654849:
nooh, jos tuota nuorten miesten pukeutumista on yhtään seurannut niin kyllä niillä näkyy kalsareista hitusen enemmän kangasta kuin mitä rintsikoiden olkaimissa on ;)

[QUOTE="vieras";23655194]Antaisitko tyttölapsesikin kulkea julkisilla paikoilla alusvaatteisillaan?[/QUOTE]

Mä en juuri puutu mun tyttölapsen vaatetukseen. Kunhan ei alasti kulje.

[QUOTE="vieras";23655215]No mikä on perustelusi lapselle, ettei hän saa kulkea yhtä vähissä vaatteissa? Kyllähän asiaan perustelu pitää olla?[/QUOTE]

Ei mun tartte perustella,kun ei me perheenä tuol kuljeta noin :D
Eriasia jos lapsi katsois vierestä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä