Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihalla...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihalla...

Vieras
Mitä ihmettä teen miehelle joka on viimeisen parin vuoden aikana useesti lähtenyt omille teilleen. On reissuillaan pari päivää ja tulee takaisin. En oikein saa selvää onko edes pahasti pahoillaan ja lupaa olla enään lähtemättä...silti. Aina ollaan samassa pisteessä taas.

Osaatteko sanoa mistä tuollainen käytös edes voisi johtua? Alkaa olla voimat lopussa.

Kevättä rinnassa....? Itse en kyllä kattelisi tuollaisia reissuja. Ja haluaisin selvittä asian, istuttaisin ukon ja pistäisin kertomaan totuuden. Jos ei puhua halua niin asia olisi aika selvä ja ukko saisi lähteä reissulleen, enkä takaisin ottaisi.

Saatte sen kuulostamaan niin helpolta... Toisinaan kyllä mietin puuttuuko minulta rohkeus kun katselen tuollaista. Reissujen välillä elämä on ok...
-ap-

Ei se kyllä oo helppoo... Eikai eroaminen koskaan ole? Mutta en tiedä riittäisikö minulle jos elämä "reissujen välissä on ok". Eikö miehesi sitten halua keskustella reissuistaan? Tai tiedätkö yhtään missä se luuhailee?

Mulle se kyllä oisi helppoa. Tarkoitan että ei tietenkään oisi henkisesti helppoa, eikä muutenkaan, mutta tollainen käytös ei vaan kuulu suhteeseen. En hyväksyisi. Mutta tietysti se on jokaisen oma valinta ja oman suhteen asia, eikä sitä muiden kuulu arvioida onko oikeen vai väärin :)

Ei halua keskustella, eikä ole yhtään hajua missä luuraa... sehän tästä tekeekin kamalaa kun mielikuvitus laukkaa... eikä koskaan saa selvyyttä.
Eikä se minullekkaan riitä että elämä on reissujen välissä ok, tuntuu vaan niin pahalta erotakkaan... :(
Kun vain saisi selvyyden näihin reissuihin...mut turhaan yritän...hermostuu vaan.

-ap-

Yhteistyössä