Mitä teen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Että osaa ihminen olla rikki!

Asia on nyt niin että meillä on äitini kanssa menneet välit jo ajat sitten. Toivomuksena oli, että se ihminen ei olisi lapseni kanssa missään tekemisissä. Juuri sain kuulla kaverilta kuinka se oli sille soittanut ja itkenyt että sillä on ikävä meitä, pahoillaan meidän välirikosta jne.

Laitoin hälle viestin, että miksi selittää tuollaisia asioita minun kavereille että miksi ei ole pokkaa pyytää anteeksi tekemisiään ja sanomisiaan meiltä suoraan. Pysyköön erossa meistä.

Siltä tuli viesti takaisin, että vietti lapseni syntymäpäiviä :) minusta vähät välittää.

Soitin asiasta lapsen isälle joka sanoi että kesäkuussa kävivät minun sisareni luona kylässä. Olin jo toukokuussa selvittänyt lapsen isälle, että miksi äidilläni ei ole asiaa enää lapsemme elämään.

Soitin sisarelle, että mitä on tapahtunut. Hän sanoi että olivat päättäneet pitää syntymäpäivät lapselleni. Kysyin miksi minulle ei oltu asiasta ilmoitettu niin löi puhelimen korvaan kirkuen että itse olen soppani keittänyt. Laitoin sisarelle vielä viestin, että minulle ei tulisi mieleenkään järjestää lapsen äidin selän takan mitään juhlia. Tuli viesti että itse olen soppani keittänyt, hänen ei tarvitse tuollaista vittuilua kuunnella. laitoin vain takaisin, että minä soitin sinulle itkien missä mennään. Sinä hylkäsit..

Mitä ihmettä teen :( :( :(

:hug: passaakos kyssyy mimmosesta asiasta on kyse? Ite yritän (erimielisyyksistä huolimatta) antaa lapsiin muodostaa oman suhteensa isovanhempiinsa, ja tappelen sit äiteeni kans ilman muksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
No hiukka tuntuu siltä ettei kukaan nyt ole sun puolella tuossa äitisi asiassa...
Paha sanoa mitään kun ei tiedä miksi olet hänet poissulkenut.

Jatkuvat haukkumiset suoraan minulle. kavereilleni ja lapseni isälle, sisarelleni kieroilut selän takana kuinka minä en anna anteeksi. Tästä tulisi niin pitkä juttu mitä se nainen on tehnyt ja sanonut, että menisi ikuisuus sitä kirjoittaessa. minulle kumminkin riitti keväällä se kun hän sanoi että voi unohtaa ensimmäisen lapsenlapsena kun toinen syntyy. Siinä oli kyllä PALJON muutakin.

Kukaan ei ole minun puolellani! EI kukaan muu kuin isäni ja mieheni!

jos kerran viestit äidillesi, niin ei minusta vaikuta siltä, ettet tahdo olla hänen kanssaan tekemisissä. itse olen laittanut välit poikki useaan sukulaiseen ja se tarkoittaa sitä, etten ikinä missään tapauksessa ota heihin yhteyttä itse. jos sulla on noin paljon tunteita äitiäsi kohtaan, niin koita selvittää ne itse ja kato sitten, onko välit olemassa vai ei. välejä ei nimittäin voi katkaista niin kauan kun jotain tunteita on jäljellä, negoja tai hyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
:hug: passaakos kyssyy mimmosesta asiasta on kyse? Ite yritän (erimielisyyksistä huolimatta) antaa lapsiin muodostaa oman suhteensa isovanhempiinsa, ja tappelen sit äiteeni kans ilman muksuja.

En halua tuon naisen olevan tekemisissä lapseni kanssa! Pelkään että tekee hänelle vielä jotain kostaakseen minulle! Minua hän on retuuttanut ja haukkunut ja verestänyt ihan tarpeeksi!! Miten voin varmistaa sen että se ihminen ei pääse lähellekkään lastani!!

Alkuperäinen kirjoittaja 4mama:
jos kerran viestit äidillesi, niin ei minusta vaikuta siltä, ettet tahdo olla hänen kanssaan tekemisissä. itse olen laittanut välit poikki useaan sukulaiseen ja se tarkoittaa sitä, etten ikinä missään tapauksessa ota heihin yhteyttä itse. jos sulla on noin paljon tunteita äitiäsi kohtaan, niin koita selvittää ne itse ja kato sitten, onko välit olemassa vai ei. välejä ei nimittäin voi katkaista niin kauan kun jotain tunteita on jäljellä, negoja tai hyviä.

Kyse on lapsestani! En halua sen kieron ihmisen olevan tekemisissä hänen kanssaan! Vohan tunteita on nyt taas! Kun sain selville tämän seläntakana pelehtimisen jälleen!!

olen itse hyljeksitty ollut aina äidille. Minulle se on aina lyönyt kapuloita rattaisiin oli kyse mistä tahansa. Siskoni on äidin *kullan nuppu*.

Nyt äidiltäni tuli viesti että:
E N P Y S Y E R O S S A L A P S E S T A!! Et mahda sille mitään!!

Kuinka mun pitää tällaiseen suhtautua ja kuka minua oikeasti kuuntelee!!

Yhteistyössä