Mikä siinä tekstiviestin kirjoittamisessa kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Laitoin kaverille viestin takaisin, kun hän vastasi minulle parin päivän viiveellä laittamaani viestiin. Ja minä kysyin vielä jotain lisää, mutta vastausta ei kuulu vaikka puoliminuuttia aiemmin oli ehtinyt laittaa viestin minulle. Illalla uudelleen viesti samasta asiasta eikä vastausta.

Miksi ei voi vastata? Ja turha sanoa, että kännykkä on viisi päivää jossain autossa eikä huomaa tai käsilaukussa eikä kuule. Tämäkin kaveri kyllä käyttää kännykkäänsä ja kun se ei yhtäkkiä katoa minnekään, kun kerran juuri oli laittanut minulle itse viestiä.

Jos sinulla on tärkeää asiaa, johon haluat heti vastauksen, soita. Itse käytän tekstiviestejä vain ei-niin kiireelliseen ja höpö höpöön.

En minä jaksa olla puhelimeni orja ja hypätä heti joka piippauksen perässä. Luotan siihen että jos jollakin on kiireellistä, soittaa kyllä.

Juu ja tänään on äitienpäivä. Jotkut juhlistaa sitä ihan kunnolla. Ensin kotona, sitten molempien porukoilla ja siitä vielä mahdollisiin mummoloihin. Että ei sitä tänään kyllä välttis muista ja huomaa vastata.

Ei ollut kyse tästä päivästä. Enkä edes ajattele, että pitäisi vastata HETI, mutta voisi sitä nyt kuvitella että sentään edes parin päivän säteellä.

Minusta se vain on kohteliasta, jos toinen kysyy jotain ihan oikeaa asiaa. Eri juttu nämä "mitä kuuluu" viestit. Miksi hankkia kännykkä, jos kerran sitä ei voi käyttää.

Yhteistyössä