A
APpa
Vieras
Ihan järkyttävää jo, enkä tiedä miten saan tuon pojan uskomaan, ettei omille teille lähdetä. Pihalla ollessa saattaa livistää omille teilleen, mm. naapuriin, kaikilta muilta paitsi minulta. Lapsi on paljon pappansa kanssa ulkona, tekee "miesten hommia" ja häneltä karkaa kysymättä juurikin naapuriin. Saisi naapuriin kyllä mennä, mutta luvan kanssa.
Nyt on ottanut tavaksi senkin, että livahtaa sisältä ulos salaa. Osaa hyödyntää esim. minun vessakäyntini. Sitten ei vastaa huuteluihin. Ilmeisesti tässä on laitettava myös tuo ns. varaston ovi lukkoon ja lasta on kuljetettava joka paikassa mukana, myös siellä vessassa.
Mitä minä teen?? Miten saan lapsen ymmärtämään, että ilman lupaa ei saa lähteä minnekään?
Nyt on ottanut tavaksi senkin, että livahtaa sisältä ulos salaa. Osaa hyödyntää esim. minun vessakäyntini. Sitten ei vastaa huuteluihin. Ilmeisesti tässä on laitettava myös tuo ns. varaston ovi lukkoon ja lasta on kuljetettava joka paikassa mukana, myös siellä vessassa.
Mitä minä teen?? Miten saan lapsen ymmärtämään, että ilman lupaa ei saa lähteä minnekään?