Tulin katsomaan millon kannattais testata ja törmäsin neljän suoran clearbluen haamutestiin
... oon niitä clearbluen testejä niin monessa eri valossa kattonut, että siinä ei ole viivanpaikkaa. Ja neljän suoralla oli kyllä jonkinlainen viiva siinä. Olen aukaissutkin testin
, että näkisin onko siinä viivanpaikkaa (seuraavaa testikertaa ajatellen). Clearblue on mulle kyllä näyttänyt tosi haaleaa haamua silloin kun olen saanut (kai) aikaisen keskenmenon. Eli ei noin haaleasta kannata vielä innostua. Mutta koska siinä mitään viivanpaikkaa ei ole, niin pakko jonkun verran sitä hcg hormonia on pitänyt olla.
First signalissakaan en ole mitään viivapaikkaa tai roskisviivapaikkaa nähnyt. Niitä en ole tehnyt kuin ehkä kaksi ja toisella kerralla sain tumman plussan
One stepin liuskat on ainakin tosi huonoja. Viivanpaikkoja ja roskishaamuja. Vaikka yhdestä tavallista vahvemmasta roskishaamusta sainkin muutaman päivän päästä toisella testillä täyden plussan =)
Nyt raskaus epäilyttää ehkäisystä huolimatta. En tosin haluaisi olla nyt raskaana, koska on niin huono hetki :/, vaikka naisilla nyt aina jotenkin alitajuisesti pieni lapsi vatsassa on ihana asia
Huomenna ajattelin testata. Luulisin että nyt on ainakin dpo 13 ja kiinnittymisvuodosta 6 päivää (jos se pieni vuoto sitä oli). Luulis, että clearbluen herkkä raskaustesti näyttäis jos olisin raskaana.