Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
[QUOTE="Sivusta seuraaja";23651128]Hitto että jotkut jaksavat olla typeriä kommenttiensa kanssa. On se niin hauskaa tulla nimettömänä purkamaan omaa turhautumistaan toisten arvosteluun. On pölyistä lattiaa ja duckfacea, jopa rintsikkaa pilkistää, hui sentään. On liian isoa nenää ja liian isoja hampaita ja ties mitä. On se hyvä että joillain ei ole sen suurempia ongelmia kuin toisten ulkonäkö tai asunto.

Kauniita naisia olette kaikki, jokainen omalla tavallanne.[/QUOTE]

Entäpä oma kommenttisi? Kerropa, miten se kenenkään ulkonäön mollaamista on, jos sanoo ettei ilme ole nätti vaan normaali hymy olisi sievempi kuin mutristelu? Jos ihmisellä on pölyinen lattia, niin ihminen ei ole kaunis -ko? Pilkistävä rintsikanolkain pilaa naaman, vai?

näin muistelen
Upeita naisia koko ketju täynnä :) Itse voisin kokeilla laittaa,en ole aiemmin laittanutkaan :)
Kuva on vuoden takaa,nykynaamasta ei ole olemassa yhtäkään kuvaa mutta muutama lisäkilo on tullut kun juuri sain kolmannen lapseni :)

Kolmosen masu 36+3,eli siis syntymäpäivänä

pikku kolmonen parin päivän ikäisenä

minä itse

esikoinen ja keskimmäinen tammikuussa
Taitaa olla kuopus aivan esikoisen näköinen?

"mie"
Mä oon kauhee huomioh*ora, mutta otin neuvoista vaarin ja laitoin tänään freshin meikin ja kampasin moppini pois naamalta. :D

Oletko muuten ihan suomalainen, vai ovatko juuret jostain muualta? Ihan hyvällä kysyn, kun tosiaan sulla on niin erilaiset piirteet kuin "tavissuomalaisilla" :) Kaunis olet kasvoiltasi, mutta olisi kiva nähdä kuva, jossa olet ilman huulipunaa, en tiedä miksi, mutta kuvittelisin että näyttäisit nuoremmalta ilman. Sopisko sulle hiukiin vaaleampaa, jotain raitoja, tulisi nuorekkuutta sitäkin kautta? Ja tosiaan suoristusrautaa voisi kokeilla.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23651281:
Ei kai oo tarkotus arvostella? Mun mielestä ideana ois ilahduttaa muita kuvilla ja sitten bonuksena saa keksiä positiivista sanottavaa, josta tulee muille hyvä mieli. :)
Nimenomaan se on näiden kuvaketjujen tarkoitus. On se jännä että joku ei vieläkään ymmärrä, vaikka näitä ketjuja on ollut täällä vuosia.

Suzyanne
[QUOTE="mie";23651279]Oletko muuten ihan suomalainen, vai ovatko juuret jostain muualta? Ihan hyvällä kysyn, kun tosiaan sulla on niin erilaiset piirteet kuin "tavissuomalaisilla" :) Kaunis olet kasvoiltasi, mutta olisi kiva nähdä kuva, jossa olet ilman huulipunaa, en tiedä miksi, mutta kuvittelisin että näyttäisit nuoremmalta ilman. Sopisko sulle hiukiin vaaleampaa, jotain raitoja, tulisi nuorekkuutta sitäkin kautta? Ja tosiaan suoristusrautaa voisi kokeilla.[/QUOTE]

Heh, kokeilin tänään jos ilmakihartimella vähän suoristuis muttei onnistunu. Oishan se kyllä kiva jos joskus vois pitää suorana ja joskus kiharana, taidan huomenna ostaakin suoristusraudan, kun oon ostoksille lähdössä. =) Vaaleammat oli viime vuonna, ja vaaleita raitoja, ehkä taas jossain vaiheessa, nyt on tämä tumma kausi meneillään.

Terävä huomio, en ole kovinkaan monennen polven suomalainen, sekä isän että äidin puoleiset isovanhemmat on venäjältä, osa "peremmältä" ja osa karjalasta, joka jäi venäjän puolelle.

Isän puoleinen suku on alunperin Saksasta, sieltä ovat tulleet venäjälle, ja Karjalan kautta Suomeen. Sukunimikin on kuulemma suora suomennos saksalaisesta versiosta.

En jaksa enää tänään tänne kuvia laittaa, eiköhän niitä jo täällä ole. :whistle: Mutta ehkä joskus seuraavassa kuvaketjussa. =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä