[QUOTE="jeejee";23649187]Heräännyt kulta pieni. Puhe on pikaisen eritasoisista jutuista kuin siitä että paneeko Pekka kaikkia sihteerejä toimistossa, ja kuinka monta pullaa Leena kahvitunnilla syö vaikka varaa painon vuoksi ei olisi.
Pitääkö lapsellle maailma maalata vaaleanpunaiseksi kun se ei sitä ole? Sekö on oikein että uöjetaan vaan silmät ja leikitään että kaikki on jees,happy, happy, happy? Kun toisaalla vaimot on lasten omaisuutta ja mukuloita hakataan ihan noin muuten vaan.
Ja joo, minusta lapsien on hyvä tiedostaa tätä maailmaa vaikka asutaankin tuhansien kilometrien päässä noista ongelma maista. Älä pelkää, kerron kyllä hyvistäkin puolista - miksi en kertoisi koska olen niistä itsekin ottanut mallia.[/QUOTE]
Kerro sitten myös, missä on paikkakuntanne turvakeskus jonne suomalaiset naiset pakenevat hakkaavia suomalaismiehiään. Käytä katsomassa a-klinikan "märkäpäätä" eli katkoa/selviämisasemaa, jossa suomalaiset lastenhakkaajat makaavat omissa ulosteissaan... miksi kertoisit pahat asiat kaukomaista, kun omassakin maassa riittää kamaluuksia ihan riittävästi romuttamaan lapsen mielikuvan vaaleanpunaisesta maailmasta.
Mitä pahaa siinä on, että lapsi oppii mahdollisimman myöhään, mieluiten vasta aikuisena, että maailma ei olekaan kiva paikka? Miksi lapsi ei saa ajatella, että maailma on kiva ja ihana paikka? Eikö se riitä, että koko aikuisikänsä hän joutuu elämään sen totuuden kanssa. Oletko sitten tyytyväinen, kun lapsesi kiusaa luokkatoveriaan etnisen taustansa takia, koska äiti on kertonut, että hänen maalaisensa hakkaavat vaimojaan? Tai jostain muusta syystä, johon kiusattu lapsi ei ole syyllistynyt? Mua hakattiin koska olin tumma, eli manne kiusaajien mielestä. Mistä mua kiusanneet tiesivät alle 10v että "manne" on paha asia? Vanhemmiltaan tietysti. Että kiitos vaan heidän vanhemmilleen, yritin itsemurhaa alle 15v. Pitäisikö käydä ovella kiittämässä, että opettivat "totuuksia" lapsilleen?
Olenko tosiaan ainoa, jonka mielestä on sairasta kertoa lapselle puolitotuuksia muista kulttuureista?