Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="hmm";23648075]Niin kulkee ja musta tekee törkeän näköseks kun näkyy liivit. :x[/QUOTE]

Voi luoja mitkä traumat sä nyt sait Kurmelin kuvasta ja rintsikootten olkaamista. Hae heti huomenna johonkin terapiaan ettei meidän tarvitte lukia tuota jankutusta seuraavat kymmenen vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23648086:
Mikä siin on niin hirveää,että ne olkaimet näkyy???
Mä en kans tajua, mullakin näkyy aina, eikä niistä ole tolleen sanottu. Taitaa nyt olla kyseessä se, että tota harmaata harmitttaa oikeasti Kurmelin tissien koko. Taitaa joku kateudentapainen vaivata.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23648113:
Mä en kans tajua, mullakin näkyy aina, eikä niistä ole tolleen sanottu. Taitaa nyt olla kyseessä se, että tota harmaata harmitttaa oikeasti Kurmelin tissien koko. Taitaa joku kateudentapainen vaivata.
Kyllä mullakin näkyy kesäsin ja kotona jos käytän naruolkain toppia tms...
Ja kyllä minkäkin voisin yhtä hyvät boobsit ottaa kuin kurmelilla :)

"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23648091:
Miksi? Tulisko sulle vai jotenkin kateellinen ja uhattu olo, vai miksi se sun napaas kaivelee?
Miksi sun napaa kaivelee mun mielipiteet? Kyllä täällä on oikeus kuvia kommentoida.

........
Olkaimet näkyy väkisinkin, oli millainen toppi hyvänsä. Itse en ainakaan olis ilman rintsikoita ja olkaimettomat rintsikat valahtelee ärsyttävästi, joten mulla ainakin saa olkaimet näkyä, traumatisoitui niistä joku tai ei. Töihin tai mihinkään kovin viralliseen paikkaan en tosin toppia laittais helteelläkään, mutta kaupungilla tai rannalla menee. :)

[QUOTE="hmm";23648139]Miksi sun napaa kaivelee mun mielipiteet? Kyllä täällä on oikeus kuvia kommentoida.[/QUOTE]

Ai kommentoida huorittelemalla jne.? Ja monen monta viestiä jankuttaa samaa asiaa?

[QUOTE="hmm";23648139]Miksi sun napaa kaivelee mun mielipiteet? Kyllä täällä on oikeus kuvia kommentoida.[/QUOTE]
Kommentoi vaan ihan vapautuneesti. Mun mielipide sun kommenteista nyt vaan on, että sä oot ikävä tyyppi.

"hmm"
Tottahan toki, kateushan mua vaivaa kun en osaakaan piirtää kajalilla ottaan tai kehtais linkittää tissiliivikuvia nettiin. :D Sovitaan näin, jos se teiän ahistusta helpottaa.
Tiiätte itsekin että oon oikeessa ja ootte samaa mieltä. Pitää vaan esittää taas jaloa ja että prostituoidun näköset naiset on tosi ihanii. :D

[QUOTE="jeee";23648124]BURKHAT päälle kaikille naisille niin ei ahista?[/QUOTE]

Kannatetaan. Vähän semmonen "enjoy your stay in Afganistan"-meininki, niinkuin niiden paikallinen operaattori ilmoittaa puhelimeen, kun saapuu ko. maahan. Aika koomista ehkä.

vaikovaanelokuvassa
[QUOTE="hmm";23648191]Tottahan toki, kateushan mua vaivaa kun en osaakaan piirtää kajalilla ottaan tai kehtais linkittää tissiliivikuvia nettiin. :D Sovitaan näin, jos se teiän ahistusta helpottaa.
Tiiätte itsekin että oon oikeessa ja ootte samaa mieltä. Pitää vaan esittää taas jaloa ja että prostituoidun näköset naiset on tosi ihanii. :D[/QUOTE]

Ootko koskaan nähnyt elävää prostitoitua?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä