Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";23644142]Ai, eli muutkin on ollu samaa mieltä. =) Harmillista...[/QUOTE]

Hassua kyllä mua on irl luultu usiemman kerran nuoremmaksi mitä olen. Mutta eihän sitä palstan hyeenat usko. :rolleyes:

Kiitos! Itsekin tykkään tuosta "timantista". Ei noista varsinaista haittaa ole, kipeä vain on tuo rengas vielä. Syönnin jälkeen pitää kyllä aina tsekata onko koruissa mitään! :D
mie huomasin sen, et kun oli madonna + smiley niin koko ajan madonna otti siihen renkaaseen kiinni :( luovuin sit madonnasta ja nyt on smiley + alahuulessa pari.. siis nää ne näkyvät ;)

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23644337]Scarlett = Tarja Halonen! :O Tosin Tarja on ystävällisemmän näköinen.[/QUOTE]

Haista sä jo oma peppusi, kauniisti sanottuna. :vampire:

TI
[QUOTE="vieras";23644337]Scarlett = Tarja Halonen! :O Tosin Tarja on ystävällisemmän näköinen.[/QUOTE]

Harava on just niin ystävällisen näköinen kuin hänen kommenttinsa! :D

"vieras"
Ja voi lipilipi tätä keskinäistä kehumista taas. Miks teidän mielestä naisen pitää olla kaunis, häh??? Miks on niin kamalaa, jos ei olekaan kaunotar? Ei kaikki ole, mutta mitä sitten? Ite oon ku petolinnun perse ja siksi mua suututtaakin, kun te muut emännät puhutte siihen melliin, että tämmönen ruma ihminen ei joutais ees elää. Haistakaa kuulkaa pee, te kaikki kauneuden peräänkuuluttajat.

[QUOTE="vieras";23644554]Ja voi lipilipi tätä keskinäistä kehumista taas. Miks teidän mielestä naisen pitää olla kaunis, häh??? Miks on niin kamalaa, jos ei olekaan kaunotar? Ei kaikki ole, mutta mitä sitten? Ite oon ku petolinnun perse ja siksi mua suututtaakin, kun te muut emännät puhutte siihen melliin, että tämmönen ruma ihminen ei joutais ees elää. Haistakaa kuulkaa pee, te kaikki kauneuden peräänkuuluttajat.[/QUOTE]

Haista itse kukkapuska...jokaisessa naisessa on aina jotain kaunista. Ja kehuissa ei ole mitään pahaa...saa toiset hyvälle mielelle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä