Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
"aapee"
[QUOTE="vieras";23643493]Suzyanne, näytät vähän pepparilta ja hänellä on tosi fresh look! Kokeile hiuksiasi noin kuten pepparilla kuvassa...[/QUOTE]

No mulla on otsatukka, paitsi että vähän pidempi kuin Pepparilla, tällä hetkellä. Ja ponnaria pidän todella usein, tälläkin hetkellä on juuri noin hiukset, otsatukka ja matalalla oleva ponnari.

Pepparin lookista pidän minäkin, nuorekas.

Suzyanne
[QUOTE="aapee";23643498]No mulla on otsatukka, paitsi että vähän pidempi kuin Pepparilla, tällä hetkellä. Ja ponnaria pidän todella usein, tälläkin hetkellä on juuri noin hiukset, otsatukka ja matalalla oleva ponnari.

Pepparin lookista pidän minäkin, nuorekas.[/QUOTE]
Hahaha mä se olin, harmaana, sekoan jo. :cool:

"vieras"
[QUOTE="appa";23643443]Suzyanne. Anna sille kampaajalle vapaat kädet, jos se on sellainen, että luotat siihen. Sulle sopis joku lyhyempi malli tosi hyvin.[/QUOTE]

Just. Jos antaa kampaajalle vapaat kädet niin lopputuloksena on lyhyeksi kynitty kananpersetukka :x Viimeksi kun minä annoin tutulle kampaajalle vapaat kädet se hihkaisi "JESSSS" ja alkoi saksia niin että sain niin lyhyeksi kynityn hiusmallin ettei mulla ole ikinä ollut sellaista aikaisemmin. Eikä muuten ole ollut sen jälkeenkään eikä tule olemaan enää IKINÄ!

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23643513]Just. Jos antaa kampaajalle vapaat kädet niin lopputuloksena on lyhyeksi kynitty kananpersetukka :x Viimeksi kun minä annoin tutulle kampaajalle vapaat kädet se hihkaisi "JESSSS" ja alkoi saksia niin että sain niin lyhyeksi kynityn hiusmallin ettei mulla ole ikinä ollut sellaista aikaisemmin. Eikä muuten ole ollut sen jälkeenkään eikä tule olemaan enää IKINÄ![/QUOTE]

No minä olen antanut monesti vapaat kädet, mutta olen kertonut ensin mitä EN halua, ja juuri se kynitty kananperselook on mullakin se mitä en halua.

Viimeksi kun viime vuoden alkupuolella annoin vapaat kädet, kampaaja leikkasi mulle sellaisen takaa lyhyemmän ja sivuilta pidemmän polkan joita silloin oli todella paljon. Oli se piristävän erilainen.

Ohut tukka rajoittaa aika paljon, ja mitään miesmäisen lyhyttä en kyllä halua. Leikkautin viimeksi 5 vuotta sitten lyhyeksi ihan vaihtelun vuoksi, oli aika tarkalleen tällainen, väriltään ja malliltaan:

http://is11.snstatic.fi/kuvat/Victoria%2520Beckham%2520hurmasi%2520poikatukallaan%2520-%2520katso%2520video/img-1288332800602.jpg

En viihtynyt kyllä yhtään, tuntui että siinä mallissa jos missä näytin vanhalta ja väsyneeltä, ja samaa moni sanoi moni muukin.

Tällaisen se kampaaja leikkasi silloin viime vuonna, ja värikin oli silloin sama, raitoineen päivineen. Tietty mulla paljon ohuemmat hiukset.

http://2.bp.blogspot.com/_08qd0xrsVgQ/Smd-kP2YDII/AAAAAAAAAHA/ZA_3o1INlQ0/s400/DSCF2408.JPG

Se vaan on, että tummassa, suht lyhyessä kuontalossa näytän aina ihan Paula Koivuniemeltä. En tiedä onko se paha, mutta kun sitä sai aina kuulla, niin se oli vähän väsyttävää. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mitä ääliöitä taas
Tässä muutaman päivän vanha kuva

Siis oikeasti, Suzyannella ei ole hiukset kuin moppi, eikä liikaa meikkiä, eikä hän näytä transulta.

Oletteko katsoneet miltä suurin osa nelikymppisistä naisista näyttää? Tässä on näyttävä ja hyvinsäilynyt, käsittääkseni positiivisen elämänasenteen omaava nainen, lakatkaa mollaamasta häntä. Minä kelpuuttaisin hänet koska vaan tuon oman, elähtäneen kolmeseiskan eukkoni tilalle.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja mitä ääliöitä taas;23644003:
Siis oikeasti, Suzyannella ei ole hiukset kuin moppi, eikä liikaa meikkiä, eikä hän näytä transulta.

Oletteko katsoneet miltä suurin osa nelikymppisistä naisista näyttää? Tässä on näyttävä ja hyvinsäilynyt, käsittääkseni positiivisen elämänasenteen omaava nainen, lakatkaa mollaamasta häntä. Minä kelpuuttaisin hänet koska vaan tuon oman, elähtäneen kolmeseiskan eukkoni tilalle.
Kiitokset sinulle kauniista sanoistasi! :flower: Ei tätä kuitenkaan kannata ottaa liian vakavasti, tuskin tänne kuvaketjuun laittaa edes kuviaan sellaiset joilla ei ole niin terve itsetunto ettei sitä hetkauta tuntemattomien mielipiteet. Siis mulle on NIIIIIIIIN sama mitä joku tuntematon viiden lapsen kakskymppinen äiti Pohjanmaalta, Kolmekymppinen aikuisopiskelija Kuopiosta tai nelikymppinen uranainen Turusta on mieltä minun ulkonäöstäni. :D Sitäpaitsi minä olen ehdoin tahdoin hakeutunut harrastukseenkin, jossa saa helposti kritiikkiä osakseen, eikä se ole aina imartelevaa.

[QUOTE="vieras";23644084]missä tissit?[/QUOTE]

Ei mulla juuri ole niitä, ja sen vähän mitä lasten jäljiltä on olemassa, on litistetty urheilutopilla pysymään paikallaan.

Tammalla ne sijaitsee takajalkojen välissä, eivätkä siis näy jos ei vatsan alta kuvata.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä