Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
"kielo"
Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23642248:
katso liitettä 12639katso liitettä 12638katso liitettä 12641katso liitettä 12640

No mäpä repäsin kunnolla tällä kertaa, ekaa kertaa oma naamakin edustettuna mutta kuva otettu vuosi sitten.
Näissä kuvissa on se viimeinen kuva tytöstä ennen lastenklinikalle lähtöä jolloin se kasvain paljastui.
Kuva piuhasta ja noista lääkekoneista mihin tyttö aina osastolla kytketty sekä kuva kasvaimen ja munaisen poiston jälkeen
Oi haleja teille ja reippaalle tytölle!!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23643057:
ihan tänävuonna, kun olen syntyny -84 :D
No ei uskoisi millään. Olet todella nuoren näköinen ja hyvä niin.:)

Onko sulla näyttää kuvaa jossa olet 18 v. Olisi kiva nähdä kuinka nuoren näköinen olit saavuttaessasi täysikäisyyden.

[QUOTE="vieras";23643072]No ei uskoisi millään. Olet todella nuoren näköinen ja hyvä niin.:)

Onko sulla näyttää kuvaa jossa olet 18 v. Olisi kiva nähdä kuinka nuoren näköinen olit saavuttaessasi täysikäisyyden.[/QUOTE]

silloin olin vanhemman näköinen, kun mulla oli anoreksia ja olin tosi näivettyneen näköinen :( nykyään normaalipainosena näytän nuoremmalta kun sillon joskus 18-vuotiaana.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23643083:
silloin olin vanhemman näköinen, kun mulla oli anoreksia ja olin tosi näivettyneen näköinen :( nykyään normaalipainosena näytän nuoremmalta kun sillon joskus 18-vuotiaana.
Onneksi sulla ei ole enää anoreksiaa.:hug:

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23643172]Mun mielestä taas näyttää vähän ujolta hiirulaiselta. Söpöksi voisin sanoa, niinkuin lapsiakin, mutta omaan makuun termi "kaunis nainen" vaatii vähän enemmän.[/QUOTE]

Makunsa kullakin. Minusta tämä taas on juuri sellainen johon sopii termi "kaunis nainen". Ja luonnonkaunis vielä kaiken lisäksi.

"vieras"
Makunsa kullakin. Minusta tämä taas on juuri sellainen johon sopii termi "kaunis nainen". Ja luonnonkaunis vielä kaiken lisäksi.
aivan, makuasia :) itse pidän tuon näköisiä luonnostaan nättejä nimen omaan söpönä, niinkuin ajattelen lapsestakin. Yleensä heillä on vähän tuollaiset lapsenomaiset kasvot, en osaa siksi ajatella kauniina kai? Vähän niinkuin nuoria miehiä jotka näyttävät poikamaisen söpöille, en minä komeaksi kai kutsu yleensä. Kaunis nainen on enemmän, no esim. sinä tai bootypeppi. Komea nuorimies taas on komea jollain miehekkäällä tavalla, hänkin on enemmän, ehkä omaa jotain charmia mitä pelkästään söpöllä pojalla ei ole taas.

"vieras"
[QUOTE="Miuku";23642492]Siis ootko sä 38-vuotias?? Kuva ei valitettavasti imartele.[/QUOTE]

Pakko kyllä peesata.
Vähän vähemmän meikkiä, vaalempi (ei blondi) tukka. Fressimpää, nyt on vähän tunkkasen kapakan pitäjän lookki.

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23643302]Pakko kyllä peesata.
Vähän vähemmän meikkiä, vaalempi (ei blondi) tukka. Fressimpää, nyt on vähän tunkkasen kapakan pitäjän lookki.[/QUOTE]

Otin tämänkin rakentavana kritiikkinä, koska makuja on näköjään monenlaisia. :)

Täytyy tunkea tänne vielä yksi kuva jossa näytän juuri tuollaiselta kuin ehdotit. Tosin tuo sama oranssi huulipuna on tuossakin. :D Tuo hiusväri on melkein sama kuin mikä minulla ihan luonnostaan on, eli aika vaalea olen luonnostani.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Suzyanne, lyhennä tukkaa kun se on todella ohut ja näyttää rumalta kun roikkuu päätä myöden. Lyhyempänä saisit siihen ilmavuutta ja se näyttäis paksummalta. Voihan se olla radikaali muutos, mut silti se olis parempi!

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23643354]Suzyanne, lyhennä tukkaa kun se on todella ohut ja näyttää rumalta kun roikkuu päätä myöden. Lyhyempänä saisit siihen ilmavuutta ja se näyttäis paksummalta. Voihan se olla radikaali muutos, mut silti se olis parempi![/QUOTE]

Joo on se ohut, mutta mulle on tuon viimeisen kuvan jälkeen tullut jostain syystä itsekseen luonnonkiharat, tuo on vuosi sitten otettu. Eli todella ohuet hiukset on vieläkin muttei roiku samalla tavalla.

Olen varaamassa ensi viikolla kampaajalle aikaa, katsotaan mitä se kampaaja ehdottaa. Voi kyllä lyhentyä, on mulla taas tän saman pituinen ollutkin aika kauan. Se hyvä siinä kyllä on kun saa ponnarille silloin kun ei jaksa laittaa hiuksia. :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23643354]Suzyanne, lyhennä tukkaa kun se on todella ohut ja näyttää rumalta kun roikkuu päätä myöden. Lyhyempänä saisit siihen ilmavuutta ja se näyttäis paksummalta. Voihan se olla radikaali muutos, mut silti se olis parempi![/QUOTE]

Täysi peesi tälle. Nykyinen tukka näyttää valitettavasti lattiamopilta. Ja tuo huulipuna vaihtoon. Joku kevyempi kiilto näyttäisi paljon raikkaammalta.

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23643405]Täysi peesi tälle. Nykyinen tukka näyttää valitettavasti lattiamopilta. Ja tuo huulipuna vaihtoon. Joku kevyempi kiilto näyttäisi paljon raikkaammalta.[/QUOTE]

Joo useinmiten käytänkin pelkkää kiiltoa. Ja huulipuniakin on useita eri värisiä, uusin on korallinpunainen.

Kun käyn kampaajalla, mähän voinkin pyytää laittamaan mun päästäni leikatut hiukset pussiin, ja pestä niillä sitten kotona lattian. Hyvä niksi. :LOL:

Suzyanne
[QUOTE="appa";23643443]Suzyanne. Anna sille kampaajalle vapaat kädet, jos se on sellainen, että luotat siihen. Sulle sopis joku lyhyempi malli tosi hyvin.[/QUOTE]

Joo olen tuossa samassa luottokampaamossani antanut aiemminkin vapaat kädet. Täytyy katsoa uskallanko. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä