"vieras"
Suzyanne, näytät vähän pepparilta ja hänellä on tosi fresh look! Kokeile hiuksiasi noin kuten pepparilla kuvassa...
Keneltä siis kysyt?Minkä paksuinen se otsatukan pitäisi olla?
vähän kaikilta.Keneltä siis kysyt?
En ihan viä, vasta kahden vuoden kuluttua.Ootko 50 v?
No minä voin vastata, riippuu ihan hiusten paksuudesta. Esim. mulle jos haluis paksun näköisen otsatukan, otsatukan pitäisi lähteä takaraivolta että se näyttäisi paksulta.vähän kaikilta.
Aika hyvin oot sitten säilynyt, mä olisin veikannut n. 40-vuotiaaksi.En ihan viä, vasta kahden vuoden kuluttua.
Sä oot mua vanhempi :vampire: Mä oonkin vasta kuuden vuoden päästäEn ihan viä, vasta kahden vuoden kuluttua.
Siis oikeasti, Suzyannella ei ole hiukset kuin moppi, eikä liikaa meikkiä, eikä hän näytä transulta.
Kiitokset sinulle kauniista sanoistasi! :flower: Ei tätä kuitenkaan kannata ottaa liian vakavasti, tuskin tänne kuvaketjuun laittaa edes kuviaan sellaiset joilla ei ole niin terve itsetunto ettei sitä hetkauta tuntemattomien mielipiteet. Siis mulle on NIIIIIIIIN sama mitä joku tuntematon viiden lapsen kakskymppinen äiti Pohjanmaalta, Kolmekymppinen aikuisopiskelija Kuopiosta tai nelikymppinen uranainen Turusta on mieltä minun ulkonäöstäni. Sitäpaitsi minä olen ehdoin tahdoin hakeutunut harrastukseenkin, jossa saa helposti kritiikkiä osakseen, eikä se ole aina imartelevaa.Alkuperäinen kirjoittaja mitä ääliöitä taas;23644003:Siis oikeasti, Suzyannella ei ole hiukset kuin moppi, eikä liikaa meikkiä, eikä hän näytä transulta.
Oletteko katsoneet miltä suurin osa nelikymppisistä naisista näyttää? Tässä on näyttävä ja hyvinsäilynyt, käsittääkseni positiivisen elämänasenteen omaava nainen, lakatkaa mollaamasta häntä. Minä kelpuuttaisin hänet koska vaan tuon oman, elähtäneen kolmeseiskan eukkoni tilalle.
No tää on paljon kivempiOtin tämänkin rakentavana kritiikkinä, koska makuja on näköjään monenlaisia.
Täytyy tunkea tänne vielä yksi kuva jossa näytän juuri tuollaiselta kuin ehdotit. Tosin tuo sama oranssi huulipuna on tuossakin. Tuo hiusväri on melkein sama kuin mikä minulla ihan luonnostaan on, eli aika vaalea olen luonnostani.
missä tissit?
Tammalla ne sijaitsee takajalkojen välissä, eivätkä siis näy jos ei vatsan alta kuvata.
Sulla on todella kauniit silmät! :heart:
Tammalla ne sijaitsee takajalkojen välissä, eivätkä siis näy jos ei vatsan alta kuvata.