Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
"Miuku"
[QUOTE="lilli";23642519]Minusta taas kuva on hyvä, kaunis iho, meikki eikä ryppyjä sen enempää kuin tuon ikäisellä yleensäkään, monella on enemmänkin. Minusta ihan ikäisensä näköinen.[/QUOTE]

Minä katson kokonaisuutta. Se on varmaan tuo epämääräinen kampaus, joka vanhentaa helposti kymmenen vuotta! Nuorekkaampi tukka tekisi ihmeitä!

No voi anteeksi kun pilasin päiväsi. :hug:

Laitetaan vielä naamakuva läheltä, niin että saisin sinut oksentamaan, se tuottaisi minulle suurta mielihyvää.

Moi! Mie olen kommentoinut ennenkin siun kuvaa. Todella kauniit kasvonpiirteet :) Ai että miten edelleenkin tekis mieli vähän stailailla, kun sais sellasen hiusmallin että kasvonpiirteet tulis selvemmin esiin...Huulipunan vaihtaisin raikkaampaan koralliin ja muutenkin raikastaisin meikkiä. Tummat värit ja tumma huulipuna monesti tuo lisää vuosia ;)

Suzyanne
[QUOTE="Miuku";23642532]Minä katson kokonaisuutta. Se on varmaan tuo epämääräinen kampaus, joka vanhentaa helposti kymmenen vuotta! Nuorekkaampi tukka tekisi ihmeitä![/QUOTE]

Joo no se on kyllä ihan totta. Kävin kampaajalla kuukausi sitten, mutta oli kyllä surkea kampaaja. Pitäisi mennä paremmalle, joka tekisi vähän kivemman lookin. Oli ehkä viimeinen kerta kun käyn Virossa kampaajalla. Leikkaus maksaa siellä 20 euroa, mutta tulos on valitettavasti myös sen näköinen. :|

Suzyanne
Moi! Mie olen kommentoinut ennenkin siun kuvaa. Todella kauniit kasvonpiirteet :) Ai että miten edelleenkin tekis mieli vähän stailailla, kun sais sellasen hiusmallin että kasvonpiirteet tulis selvemmin esiin...Huulipunan vaihtaisin raikkaampaan koralliin ja muutenkin raikastaisin meikkiä. Tummat värit ja tumma huulipuna monesti tuo lisää vuosia ;)
Joo saa mielihyvin antaa stailausvinkkejä!! Joo tuo ei ole paras huulipunaväri mitä mulla on, ostin juuri äskettäin kuvailemasi kaltaista raikasta korallia joka sopii kyllä paremmin. Silmämeikkikin mulla on ollut vuosia tuo sama, olen huono käyttämään muita värejä silmissä kuin ruskeaa ja harmaata. :ashamed: On mulla kyllä meikkipussissa eri värisiä luomivärejä, kuten vihreän ja sinisen sävyjä, korallia yms, muttei tule oikein käytettyä. :( Värianalyysin mukaan olen kevät, eli lämpimät sävyt sopii.

Mitähän ihmettä voisin tukalleni tehdä? Noi kiharat on luonnonkiharat, ja otsatukka on ollut jonkin aikaa pitkä koska peitän sillä otsaryppyjä. Taidankin oikeasti mennä lähiaikoina kampaajalle, katsoin itsekin kuvasta että nou nou tota mun tukkaa. :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suzyanne
Susa tosiaan näyttää nuoremmalta luonnossa mitä kuvissa....ja kylä minä laitan toisenkin kuvan myös :)
Sä se olet aina yhtä upea. :heart:

Joo niin näytän, kaipa se on se kokonaisuus mikä vaikuttaa, kuviin kun ei saa sitä vangittua.

Osasin kyllä ottaa täältä saamani kritiikin siltä osin rakentavana, että varaan ensi viikolla ajan kampaajalle ja annan vapaat kädet, kunhan ei ihan lyhyeksi leikkaa. :D

Sä se olet aina yhtä upea. :heart:

Joo niin näytän, kaipa se on se kokonaisuus mikä vaikuttaa, kuviin kun ei saa sitä vangittua.

Osasin kyllä ottaa täältä saamani kritiikin siltä osin rakentavana, että varaan ensi viikolla ajan kampaajalle ja annan vapaat kädet, kunhan ei ihan lyhyeksi leikkaa. :D
:) Mä taas olen mikä olen ja teen mitä haluan :) Jos jotain säälittää niin se on vain hänen onkelma :)

Suzyanne
Joo saa mielihyvin antaa stailausvinkkejä!! Joo tuo ei ole paras huulipunaväri mitä mulla on, ostin juuri äskettäin kuvailemasi kaltaista raikasta korallia joka sopii kyllä paremmin. Silmämeikkikin mulla on ollut vuosia tuo sama, olen huono käyttämään muita värejä silmissä kuin ruskeaa ja harmaata. :ashamed: On mulla kyllä meikkipussissa eri värisiä luomivärejä, kuten vihreän ja sinisen sävyjä, korallia yms, muttei tule oikein käytettyä. :( Värianalyysin mukaan olen kevät, eli lämpimät sävyt sopii.

Mitähän ihmettä voisin tukalleni tehdä? Noi kiharat on luonnonkiharat, ja otsatukka on ollut jonkin aikaa pitkä koska peitän sillä otsaryppyjä. Taidankin oikeasti mennä lähiaikoina kampaajalle, katsoin itsekin kuvasta että nou nou tota mun tukkaa. :rolleyes:
Ai luonnonkiharat, no se on sit vaikeempi homma :) Mut onhan siulla etutukka kuitenkin suora? Jos takatukan lyhentäs niin ei se välttämättä menis niin kikkuralle. Pyörteitä varmaan heittelis sinne sun tänne, mut jos se olis vähän "rokimpi" niin eihän se haittais. Geeelillä vaan vetelis. Tai sit käyttäs ihan suoristusrautaa. Mut eniwei, jotenkin räväkämpi look sopis ehdpottomasti, kun olet kuitenkin tosi nuorekkaan oloinen. :)

Tai sit jos vähän hillitympää niin laittasit vaan kiinni hiukset takaa? Selventäs just kasvonpiirteitä ?? :)

Viimeksi muokattu:
Suzyanne
Ai luonnonkiharat, no se on sit vaikeempi homma :) Mut onhan siulla etutukka kuitenkin suora? Jos takatukan lyhentäs niin ei se välttämättä menis niin kikkuralle. Pyörteitä varmaan heittelis sinne sun tänne, mut jos se olis vähän "rokimpi" niin eihän se haittais. Geeelillä vaan vetelis. Tai sit käyttäs ihan suoristusrautaa. Mut eniwei, jotenkin räväkämpi look sopis ehdpottomasti, kun olet kuitenkin tosi nuorekkaan oloinen. :)

Tai sit jos vähän hillitympää niin laittasit vaan kiinni hiukset takaa? Selventäs just kasvonpiirteitä ?? :)
Mulla tukka menee sitä kikkarammalle mitä lyhyempi se on, ja pitkät taas ei sovi koska hiukseni ovat toooooooodella ohuet. Haastavaa siis. : / Joo otsatukka on suora, sille kyllä pitäis kans jotain tehdä. Räväkkää ja vähän rokahtavaa lookia haluaisin, koska se sopisi luonteeseeni ja tyyliini paremmin kuin klassinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23642248:
katso liitettä 12639katso liitettä 12638katso liitettä 12641katso liitettä 12640

No mäpä repäsin kunnolla tällä kertaa, ekaa kertaa oma naamakin edustettuna mutta kuva otettu vuosi sitten.
Näissä kuvissa on se viimeinen kuva tytöstä ennen lastenklinikalle lähtöä jolloin se kasvain paljastui.
Kuva piuhasta ja noista lääkekoneista mihin tyttö aina osastolla kytketty sekä kuva kasvaimen ja munaisen poiston jälkeen
Ihana tyttönen, toivottavasti on paranemaan päin :heart:

"vieras"
Hra Majuri

--------------------------------------------------------------------------------
Alkuperäinen kirjoittaja määkin nyt laitan
http://aijaa.com/v.php?i=001937934248.jpg

Huomioni kiinnittyi taustalla näkyvän auton takaoveen ja lämmitystolppiin. Onko auton takaovessa lommo? Oletko itse törmäillyt tolpat kalleelleen?

Miehessä vikaa jos noin kauniin naisen kuvan nähdessään huomio kiintyy auton oveen ja lämmitystolppaan.:D

Jotenkin osasin odottaa ilkeitä kommentteja. Henkilökohtaisesti mä en saanu mielestäni kovinkaan ilkeitä arvosteluita, mutta kyllä niitä taas tästäkin ketjusta löytyi. Mun mielestä tollaset harmaat sais laittaa sen oman kuvansa tänne myös muiden kommentoitavaksi.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23642926:
Jotenkin osasin odottaa ilkeitä kommentteja. Henkilökohtaisesti mä en saanu mielestäni kovinkaan ilkeitä arvosteluita, mutta kyllä niitä taas tästäkin ketjusta löytyi. Mun mielestä tollaset harmaat sais laittaa sen oman kuvansa tänne myös muiden kommentoitavaksi.
Sinähän sai mukavia kommentteja.:) Oletko 18 vai 19 vee?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä