Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="huoh";23640690]Ai äitis on viiskymppinen niin kysytään paperit?Ei voi olla mahdollista edes :D[/QUOTE]
Oivoi, kyllä on :D meillä suvussa ihmiset näyttää tosi nuorilta. Mumminikin on ihan 50-v:n näkönen. Mulla ei ole vissiin huolenhäivää ton vanhenemisen suhteen. Mua luullaan ihan tosielämässä 19-vuotiaaks(ja ovat ihan järkyttyneitä, kun kerron ikäni)i :D

"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23640752:
Oivoi, kyllä on :D meillä suvussa ihmiset näyttää tosi nuorilta. Mumminikin on ihan 50-v:n näkönen. Mulla ei ole vissiin huolenhäivää ton vanhenemisen suhteen. Mua luullaan ihan tosielämässä 19-vuotiaaks(ja ovat ihan järkyttyneitä, kun kerron ikäni)i :D
Siis ihan tosissasi ilmeisesti olet :D miten ihmeessä voi 50v näyttää alle 18vuotiaalta?Ilmoittakaa äitinne johonkin guinnesin ennätyskirjaan :) :) ei varmaan ole montaa saman yltänyttä!!Minkä ikäinen sä olet sit?

Jotenkin vaan suttasin. Ei tuo miusta kummoinen ole. En oo minäkään mielestäni hyvä meikkaamaan. Tosin kyl joskus tuli parturi-kampaaja-opintojen ohessa meikkausta opiskeltuakin. Silloin tuli tehtyä ihan haasteellisiakin juttuja. Muille on helpompi tehdä kuin itelle.

"ulla"
pimeitä muijia. Siellä kilvan toisianne kehutte, miten näytätte nuorilta kuvissa. Hei, ne on kuvia. Kuka vaan pystyy samaan. Ja mikä tulee 50v paperien kysymisestä - olette tosi tyhmiä. sellaiselta kysytään papereita kun se on kauheessa kännissä tai luottokortti halutaan varmistaa. Eikä teistä kukaan oikeesti ole NIIN upeen näköinen. Vaikka hyvähän se , kun toisianne pönkitätte:D

[QUOTE="huoh";23640690]Ai äitis on viiskymppinen niin kysytään paperit?Ei voi olla mahdollista edes :D[/QUOTE]

No mun enkka oli kaupan kassalla kun kysyin paperit sellaselta 13-vuotiaalta tytöltä.. Naureskelin vaan mielessäni että "luuleeko toi saavansa oikeasti nää kaljat (tmv)", näytti paperit niin ikää oli 38 vuotta. Sitten kyllä ihan juttelikin mun kanssa jotain, että eleistä ja puheesta kyllä tajusi ettei ollut mikään 13 vee... Sanoi vaan että joka paikassa pitää aina todistella ikäänsä, mua ei sitten nolottanut enää niin paljon... :D

Eihä toi nyt oo sama kuin viiskymppinen mut..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä