goothis
Mä en enään edes viitsi laittaa kuvia näihin pinoihin joissa on sen ikäsiä pimuja että voisin olla niiden äiti. Niin sitä vaan vanhenee...Tulipa hyvä mieli, kiitos! :flower: Auttoi mun neljänkympin kriisiin, joka on jyllännyt jo jonkin aikaa. :ashamed: Vanheneminen vaan on jotenkin pelottavaa.
Siis ihan tosissasi ilmeisesti olet miten ihmeessä voi 50v näyttää alle 18vuotiaalta?Ilmoittakaa äitinne johonkin guinnesin ennätyskirjaan ei varmaan ole montaa saman yltänyttä!!Minkä ikäinen sä olet sit?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23640752:Oivoi, kyllä on meillä suvussa ihmiset näyttää tosi nuorilta. Mumminikin on ihan 50-v:n näkönen. Mulla ei ole vissiin huolenhäivää ton vanhenemisen suhteen. Mua luullaan ihan tosielämässä 19-vuotiaaks(ja ovat ihan järkyttyneitä, kun kerron ikäni)i
Miten sä teet ton meikin? Mä olen ihan p*ska meikkaamaan, ja meidän äidillä olis tulossa synttärijuhlat missä teemana 60-luku, ja toi näyttäs JUST sellaselta meikiltä!Aijaa.com - 7933623.jpg
Tää on aika uusi. Testasin kajalilla kissameikkiä. En käytä kajalia muutoin koskaan... Enkä meikkiäkään liiemmin muutenkaan.
Olet tullut takaisin!! :OJotenkin vaan suttasin. Ei tuo miusta kummoinen ole. En oo minäkään mielestäni hyvä meikkaamaan. Tosin kyl joskus tuli parturi-kampaaja-opintojen ohessa meikkausta opiskeltuakin. Silloin tuli tehtyä ihan haasteellisiakin juttuja. Muille on helpompi tehdä kuin itelle.
Ne sun lihakset on, päässäkö? Mun pohje on paksumpi ku sun käsi ja lihasta.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23640908:Aijaa.com - 7933712.jpg
ja tässä jotain mistä olen oikeasti tyytyväinen vatsa-alue ihan jees...
Onpas suloisia Tyttö etenkin, oikein söpö
Ihana kuva
Vähän on pimmiä kuva Isot silmät :heart:Laitanpas miekin ja avaan sateenvarjon.
Taitaa olla fritsuja täynnä tuo kaula, kun rätti on sen ympärille pitänyt kietoaLaitanpas miekin ja avaan sateenvarjon.
On joo vähän pimeä ja yritän olla sohimatta.Vähän on pimmiä kuva Isot silmät :heart:
Ja laita se sontikka nyt pois ettet sohi sillä ketään...
pirteät hiukset!profiilissa kuva vähän aikaa
Kalju sopisi myös sulleprofiilissa kuva vähän aikaa