En ymmärrä ihmisiä joilla on ollut alle 5 seksipartneria

Kyse ei todellakaan ole opettelusta, koska ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Toiset tykkäävät nuolemisesta ja toiset taas inhoavat sitä, sama juttu esim. anaaliseksin tai s/m-juttujen kanssa.

Parhaassa tapauksessa löytää sellaisen kumppanin, jonka kanssa mieltymytkset natsaavat yhteen, eikä tarvitse tehdä jotain epämiellyttävää vain toista miellyttääkseen. Eri kumppanien kanssa löytää seksistä helposti uusia ulottuvuuksia, joissa kumpikin osapuoli (ei vain mies) antaa siihen oman panoksensa.

Estoiset ihmiset eivät uskalla heittäytyä tuntemattomien kanssa nauttimaan pelkästä seksistä. Jos antaa mielensä vapautua, niin voikin kokea yllätyksen, kuinka ihanaa on nauttia pelkästä seksistä ihan vain seksin ja nautinnon takia, ilman mitään kiintymystä tai suhdetta toiseen osapuoleen. Ymmärrän kyillä, että tämän palstan tiukkapipoille moinen suoritus voi olla liikaa.

Mutta miten vaikeaa on ymmärtää, ettei tarvitse olla estoinen nauttiakseen yhden kanssa hyvästä ja mielikuvituksekkaasta seksistä, ihan vaikka ainoastaan? Jos molemmilla homma natsaa ja molemmat kehittyvät ja kuuntelevat toisiaan, löytävät yhdessä uusia asioita jne, miten se on nyt tiukkapipoista, selitä?

Olin 17v kun sain ekan kerran, 2 kuukautta myöhemmin täytin 18v ja muutin asumaan sillosen miehen kanssa. Asuttiin 4 vuotta yhessä. Exä käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa, käytti huumeita, hormoneita ja alkoa paljon. Joten päädyin pettämään ja siitä jäinkin kiinni. Tää jonka kanssa petin exää, niin nähtiin aina baarissa viikonloppusin ja sen jälkeen oli jatkot aina mun tai tän miehen luona. Muutaman kuukauden kesti tota, sitten rupesin ahdistuu ja totesin että, noi muutaman illan jutut ei ole mun juttuni. Eli en kykene yhen illan juttuihin. Muuten aina krapulassa hirvee ahistus, morkkis ja itkettää, niin noi hajottaa. Nyt nykysin oon onnellisesti kihloissa ja nykysen mieheni tapasin baarissa ja tiskillä :D. Enkä todellakaan aijo pettää, mulla on todellakin niin ihana mies, että jääköön noi kokemuksien keräämiset niille jotka niihin pystyy. Mä aijon nauttia täysillä mun miehestäni ja siitä että, meijän seksielämä on sen verran tyydyttävää että, mun ei tarvi juosta keräilemässä jotain kokemuksia, joista ei tuu muuta kuin morkkis, ahistus ja vitutus. Se ei mun mielestä ole mitenkään hienoa elämää, saati nautittavaa elämää.

Joo kyllä mä kanssa olen sitä mieltä, että on hyvä vähän kokeilla vaihtoehtoja ennen kuin asettuu. On mullakin nuoruudesta sellaisia, kertoja, jotka kadutti jälkeenpäin, mutta ei ne kokonaisuutena nyt kaduta: hyvä vaan, että tuli seikkailtua :). Mulla on ollut 12 seksikumppania, mutta ne kaikki oli ennen kuin täytin 21 (sen jälkeen olen ollut vain mieheni kanssa).

Jos haluaa kokeilla vaihtoehtoja, tehköön niin. Jos kokee, että yksi riittää, sekin on todella hyvä. Ja olen kyllä vähän vanhanaikainen, enkä lähtisi kehuskelemaan sillä, että seksikumppaneita on paljon.

[QUOTE="mies";23625265]Kyllä minä ainakin haluaisin naisen, jolla on ollut mahdollisimman vähän seksikumppaneita. En minä halua mitään huoraa, joka on maannut ties kuinka monen miehen kanssa, vaan siveellisen naisen. Jostain kun löytäisin sellaisen naisen, jolla olisi ennen minua 0 seksikumppania niin a vot.[/QUOTE]

Kukaan nainen ei halua kumppanikseen miestä, joka nimittelee naisia huoraksi. Se, että on ollut useita petikumppaneita, ei tee vielä kenestäkään huoraa.

Minusta on älyttömän huvittavaa väittää, että ne, joilla on ollut esimerkiksi yksi kumppani, ovat libidoltaan heikkoja ja jotenkin estoisia. Se, että löytää elämänkumppaninsa nuorena ja siitä syystä on ollut ainoastaan yhden tyypin kanssa, on kyllä minusta hyvinkin eri asia.

Mulla asiat menneet noin ja kyllä tässä 16 vuotta myöhemmin tulee edelleenkin harrasteltua seksiä useamman kerran viikossa ja kokeiltua uusia ja erilaisia asioita. Yksi kumppani ei tarkoita samaa kuin seksiä kerran vuodessa lähetyssaarnaajassa - pimeässä ja mahdollisimman nopeasti.

Ja se 200 tyypin kanssa pannut voi yhtä hyvin olla ollut joka kerta pantavana takaapäin. Ei se kumppanien lukumäärä kerro mitään siitä, MITEN sitä seksiä harrastaa.

Mulle on ihan sama, kuinka monen kanssa kukakin panee, kunhan ei tule väittämään mun seksielämääni huonoksi, vajavaiseksi ja estoisaksi vain siitä syystä, että itse olen ollut ja olen edelleen ainoastaan yhden miehen kanssa.

[QUOTE="mies";23625265]Kyllä minä ainakin haluaisin naisen, jolla on ollut mahdollisimman vähän seksikumppaneita. En minä halua mitään huoraa, joka on maannut ties kuinka monen miehen kanssa, vaan siveellisen naisen. Jostain kun löytäisin sellaisen naisen, jolla olisi ennen minua 0 seksikumppania niin a vot.[/QUOTE]

:flower:

No kai sulla sitten on ittellä poikuus tallella? Jos ei ole, niin miksi naisenkaan pitääs olla neitsyt?

No sitten pitää suunnata erittäin nuoriin naisiin. Riittääkö rahkeet ja pokka, jos ikää on sinulle jo kertynyt? Vai kiinnostaako sinua esim. 35-vuotiaat neitsyet?

Mikäs sinä olet sanomaan, mitä toisen pitää olla? Saahan sitä haluta, haluta neitsyttä tai huoraa, jos siltä tuntuu.

No mun mielestä aika tekopyhää vaatia toiselta neitsyyttä jos ei itte pysty sitä tarjoamaan toiselle.

Ja missä kohdassa mä sanoon, että mitä toisen pitää olla?

Minulla on ollut ja tulee olemaan yksi ja ainoa. En kiellä muilta useampia mutta tämä sopii minulle. Mielestäni ko. asia kuuluu rakkauteen ja parisuhteeseen (omalta osaltani).

Sehän on jokaisen oma asia monenko partnerin kanssa on halunut / haluaa seksiä.Määrä ei välttämättä ole aina parempi kuin laatu.=) Jokainen omalla tyylillään.

Mä en ole koskaan tajunnut, miten seksistä nauttiminen tai itsensä vapauttaminen liittyisi mitenkään partnerien määrään. Itse nautin seksistä ja olen erittäin vapautunut seksissä - oman mieheni kanssa. Ja se on hyvää seksiä enkä muuta kaipaa. Se kai kuitenkin ratkaisee, että on tyytyväinen ja että myös partneri on tyytyväinen.

[QUOTE="ykkönen";23626380]Minulla on ollut ja tulee olemaan yksi ja ainoa. En kiellä muilta useampia mutta tämä sopii minulle. Mielestäni ko. asia kuuluu rakkauteen ja parisuhteeseen (omalta osaltani).[/QUOTE]

Niinhän sitä olis varmaan monella muullakin, mut kun ekalla kierroksella ei vielä natsannu se oikee.

No ei sitä eroa viitti ottaa saati syjähyppyjä harrastaa, että mahtuis ap:n standardiin. Enkä koe olevani mitenkään hyvä ja mahtava, tai oikeastaan mitään. Vaikka olen harrastanut seksiä vain kahden ihmisen kanssa. Minkäs sille voi jos löytää kumppaninsa nuorena. Ties vaikka sitten vanhana mummuna innostuis riestastelemaan tai miksei mies papparaisena, sitten kun aika toisesta jättää.

Siitähän ei lainkaan kiusallista tule missään vaiheessa jos alkaa kaverin kanssa hässimään..
Ja eiköhän tod.näk tutusta saa riippakiven melkosen todennäköisesti.

Tähän tuttujen kanssa seksiin.. Siinähän on kiva menettää sitten "ystävä", jos se elämänkumppani sitten myöhemmin ei voi rentoutua koskaan kun tapaat "ystävää" jonka kanssa oot pannu. Niih. No, voihan joku aatella, että ei se kaikkia häiritse, mutta moni kuitenkin jättää sen ystävän mielummin kuin elämänkumppanin. Jos taas asia ei oo niin, et "ystävä" on pidettävä messis elämäs, niin kysymyksessä ei ole elämänkumppani vaan korvattavissa oleva vaihde elämässä. Ja kuinka kauan suhde, jossa toisella on pahaolla juurikin sellaisen asian takia että puistattaa "ystävyys" entiseen panoon/suhteeseen, kestää?

Yhteistyössä