Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23623953:Mä oon sen ekan seurustelukumppanin kanssa naimisissa. Se on hyvä mies. Paljon parempi kuin kukaan muu, juuri mulle sopiva, mun toinen puolisko. Jos mä oisin pitänyt tavoitteenani 5 tai enemmän seksikumppaneita, mä oisin menettänyt just tän miehen ja saanut tilalle huonomman. En koskaan epäile, etteikö hän olisi juuri se oikea valinta.
Niimpä. Toisille vaan se määrä=laatu.
Ylpeys on pahasta. Nöyryys on se, joka vie pitkälle.
Seksipartnerilla tarkoitan niitä joiden kanssa on ollut yhdynnässä.
Jotkut, varsinkin naiset, kehuu sillä että on ollut vain 1 tai 2 kumppania. Mitä hienoa siinä muka on?
Kyllä on paljon parempi, että kumppaneita on ollut vähintään 6, että tietää edes mistä puhuu kun on kyse seksistä. On hyvä olla vertailukohtia eikä vain tuudittautua siihen valheelliseen onnentunteeseen, että se elämän ainoa kumppani on paras ja että osaa tälle antaa parasta.
Nauttikaa ihmiset ja uskaltakaa toteuttaa itseänne! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23623953:Mä oon sen ekan seurustelukumppanin kanssa naimisissa. Se on hyvä mies. Paljon parempi kuin kukaan muu, juuri mulle sopiva, mun toinen puolisko. Jos mä oisin pitänyt tavoitteenani 5 tai enemmän seksikumppaneita, mä oisin menettänyt just tän miehen ja saanut tilalle huonomman. En koskaan epäile, etteikö hän olisi juuri se oikea valinta.
Mistä tiedät että on parempi kun kukaan muu jos et ole muiden kanssa ollut?
mä taas en ymmärrä niitä jotka on sängyssä yhden jos toisenkin kanssa....