En ymmärrä ihmisiä joilla on ollut alle 5 seksipartneria

Alkuperäinen kirjoittaja kerro lisää;23624004:
Paljonkos Nadja Nauttivalla on kerta? Oletko sinä missä kadunkulmassa-kaupungissa pesää jakamassa? Jos vaikka sovitaan treffit?

Säkin olet ahdasmielinen ihminen. Ei seksistä nauttiva nainen tarkoita maksullista naista. Älä elä parin vuosisadan takaisessa ajatusmaailmassa!

Mä olen ollut 9 tyypin kanssa sängyssä ja 8 niistä ois voinu jättää pois. Tosin ilman sitä 8:tta ei olis noita pirpanoita. Mutta kadehdin myös niitä jotka löytävät kerralla sen omansa. Mä en ole edes kunnolla ymmärtänyt miten seksistä voi oikeasto TODELLA nauttia, ennenkä tapasin tän viimesen. Rakkaan avomieheni. Jos voisin skipata muut ja löytää suoraa tämän parhaan ystäväni, toisen puoleni, ihanan mieheni, niin tekisin sen. Ei hyvä seksi tarkoita kumppaneiden suurta määrää, eikä mun mielestä "teknisesti" hyvästäkään seksistä saa oikeasti hyvää jos petikaveri ei ole sellainen johon on vahva tunneside. Meillä toimii fysiikka ja tunteista ei varmaan tarvi edes aloittaa. Mielummin pidän sen yhden hyvä ja ihanan ku monta vain kokemuksen vuoksi. Kiitos nam.

Siitähän ei lainkaan kiusallista tule missään vaiheessa jos alkaa kaverin kanssa hässimään..
Ja eiköhän tod.näk tutusta saa riippakiven melkosen todennäköisesti.

Ei saa tutusta riippakiveä jos on täysin selvää alusta asti mikä on homman nimi. Tutun miehen kanssa voi pitää yllä seksisuhdetta ja samalla olla muita hoitoja. Kokeilkaa! Nauttikaa!

No jos mä olen aloittanut seksielämäni 19-vuotiaana ja sattumoisin juuri sen miehen kanssa, jonka kanssa olen nyt 34-vuotiaana edelleen yhdessä, niin minkäs teet. En mä sitä nyt pettämäänkään rupea kokemusten hankkimisen tähden.

Ja ei, mä en kehu tolla kumppanimäärällä, mutten myöskään tunne itseäni huonommaksi sen tähden. Miksi tuntisin? Mulla oli tuuria siinä, että elämänkumppani löytyi jo tuossa iässä. Mun mies on vanhempi kuin minä ja hällä on kokemuksia ollut ennen minuakin muutama. On se joskus mulle puolivitsillä sanonut, että jos joskus jossain kohtaa yhteiseloamme haluan "kokea jotain", voin sen tehdä salaa. Hän ei halua tietää siitä, mutta ei myöskään halua sitä, että joskus jättäisin hänet siitä syystä, että kaipaan niitä kokemuksia. :D

Heh, mielenkiintosta. Itellä täysin sama tilanne paitti että oon mies. Eikä oo tullu tarvetta vierailla muissa pöydissä.

Mulla on ollu 4 partneria, enkä kyllä tunne mitään huonommuutta. Kolme oli ennen miestäni ja sitten olenkin ollut uskollinen 13 vuotta. Mitäs ap ajattelee tämmöisestä tilanteesta, pitäiskö pettää jotta saisi "kokemusta"?
Ja ainakin omasta kokemuksestani en yhtään häpeä, että kumppaneita on ollut noin vähän. Tunnen muutaman "jakorasian", joilla ei varmaan 100 riitä, mutta en kyllä yhtään kadehdi heitä.

Mä olen ollut 9 tyypin kanssa sängyssä ja 8 niistä ois voinu jättää pois. Tosin ilman sitä 8:tta ei olis noita pirpanoita. Mutta kadehdin myös niitä jotka löytävät kerralla sen omansa. Mä en ole edes kunnolla ymmärtänyt miten seksistä voi oikeasto TODELLA nauttia, ennenkä tapasin tän viimesen. Rakkaan avomieheni. Jos voisin skipata muut ja löytää suoraa tämän parhaan ystäväni, toisen puoleni, ihanan mieheni, niin tekisin sen. Ei hyvä seksi tarkoita kumppaneiden suurta määrää, eikä mun mielestä "teknisesti" hyvästäkään seksistä saa oikeasti hyvää jos petikaveri ei ole sellainen johon on vahva tunneside. Meillä toimii fysiikka ja tunteista ei varmaan tarvi edes aloittaa. Mielummin pidän sen yhden hyvä ja ihanan ku monta vain kokemuksen vuoksi. Kiitos nam.

Tulit juuri todistaneeksi, ettei kannata tyytyä siihen ensimmäiseen. Sinäkin löysit sen parhaan ja sinulle sopivimman seksikumppanin vasta yhdeksännellä kerralla.

Mulla ei ole ollut kuin 1 - aviomieheni. En tahtonut satuttaa itseäni enempää. Lapsuus oli nimittäin todella kurja. Halukkaita olisi kyllä ollut, mutta en halua, että kukaan pääsee satuttamaan mua sitä kautta. Mieheni on kohdellut minua kunnioittavasti alusta asti. Luotan häneen. Rakastan häntä ja en kadu. Villit seksijutut eri miesten kanssa ei vain yksinkertaisesti ole minun juttuni.

Kondomi ei suojaa sydäntä :( Eikä se muuten suojaa edes papilloomaviruksilta. Naisen kostuessa miehellä on pallitkin nesteissä ja papillooma voi asua vaikka miehen peräaukossa. Tarttuu myös käsien välityksellä jos mies ensin koskee vehkeeseensä ja sitten naisen alapäähän. Kun mies rullaa kumin vehkeeseen, papilloomaviruksia leviää siihen kumin päähänkin. Moni mies myös asettaa kumin ensin väärinpäin ja kääntää sen sitten.

Ihmisiä on erilaisia.
Toiset eivät ole ymmärtäneet sukupuoliyhteyden merkitystä vaan etsivät sitä vaihtamalla kumppania erittäin usein ja pitävät sitä normaalina tapana elää.
Toiset eivät halua avata itseään kuin sille ehdottoman rakastetulle luotetulle kumppanille, johon on syvästi rakastunut.

Kyllä on paljon parempi, että kumppaneita on ollut vähintään 6, että tietää edes mistä puhuu kun on kyse seksistä. On hyvä olla vertailukohtia eikä vain tuudittautua siihen valheelliseen onnentunteeseen, että se elämän ainoa kumppani on paras ja että osaa tälle antaa parasta.:heart:

Kerro ihmeessä mitä kuudes teki, miten kaikki muuttui sen jälkeen paremmaksi?

Mitä väliä sillä, kuinka monta partneria? Itse olen ollut noin 35 miehen kanssa ja ei se ihan niinkään mene, että siellä loppupäässä ovat ne parhaat rakastajat ja paras seksi. Oma kehon ja mielen tuntemus on avain nautintoon, ei suuri määrä partnereita. Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama, onko ihmisellä ollut 5 vai 50 seksikumppania. Mitä se kertoo mistään? Itsellä se suurin suma on osunut sinne parinkympin tienoille, kun on pitänyt kokeilla omia rajoja ja etsiä ehkä rakkauttakin vääristä paikoista. En silti koe olleeni tai olevani mikään jakorasia, vaan ihminen joka on tietyssä elämänvaiheessa toteuttanut seksuaalisuuttaan tietyllä tavalla. Olen ihan perheellinen ihminen, joka ei petä tai jätä tai hypi vieraisiin sänkyihin. Ei tulis kyllä mieleenkään myöskään syyllistää tai ilkkua ihmisiä, joilla on ollut vähän kumppaneita. Kaikilla ei ole, eikä tarvitse olla yhtä suuri libido kuin muilla. Mielestäni se myös menee vähän elämäntilanteen mukaan: nyt kun on pieni lapsi ja toinen tulossa, ei seksi voisi oikeasti juuri vähempää kiinnostaa. Aika aikaa kutakin.

Minulle on tärkeää, että tuntee toisen mahdollisimman hyvin ennen kuin alkaa harrastaa seksiä. En halua pettää tai luopua miehestäni. Syyllisyys olisi liian iso taakka kantaa. Ei minulla ole mitään sellaisia "tuttuja", joiden kanssa haluaisin seksiä. Olen tyytyväinen tähän yhteen. Olihan minulla pitkä nuoruus aikaa, jos olisin sellaista halunnut, mutta kun ei löytynyt sellaista ystävää ja kumppania aiempaa. En vaan ilmeisesti ole sellainen ihminen, joka nauttisi seksistä ilman tunteita. Luottamus on tärkeää.

Mulla on ollut vain yksi, koska ollaan seurusteltu teiniäistä asti. En oon kyllä aloittajan kanssa lainkaan samaa mieltä. Olen tyytyväinen enkä usko, että se paremmaksi muuttuisi...

[QUOTE="vieras";23624193]Minulle on tärkeää, että tuntee toisen mahdollisimman hyvin ennen kuin alkaa harrastaa seksiä. En halua pettää tai luopua miehestäni. Syyllisyys olisi liian iso taakka kantaa. Ei minulla ole mitään sellaisia "tuttuja", joiden kanssa haluaisin seksiä. Olen tyytyväinen tähän yhteen. Olihan minulla pitkä nuoruus aikaa, jos olisin sellaista halunnut, mutta kun ei löytynyt sellaista ystävää ja kumppania aiempaa. En vaan ilmeisesti ole sellainen ihminen, joka nauttisi seksistä ilman tunteita. Luottamus on tärkeää.[/QUOTE]

Tämä oli lähestulkoon printti ajatuksistani.

itse olen löytänyt sen ainoan seksikumppanini eli aviomieheni 16-vuotiaana (hän on minua 7 vuotta vanhempi ja kokeneempi) ja yhä edelleen 22 vuotta myöhemmin seksielämämme on sekä vilkasta että molempia tyydyttävää joten miksi lähteä merta edemmäs kalaan? Itse asiassa jo pelkkä ajatus seksistä toisen miehen kanssa on täyttä utopiaa, sillä en todellakaan voisi mennä sänkyyn pelkän seksin vuoksi vaan ainoastaan sellaisen jota todella rakastan. Näillä mennään niin kauan kuin henki pihisee, ja sitä paitsi kyllä sitä villiä seksiä voi harrastaa sen yhdenkin kanssa, ei siihen komppaniaa tarvita :)

Jos tarvii koko aika vaihtaa, niin tarkoittaako se sitä, että ei ole löytänyt tarpeeksi hyvää, tai vastaavasti, että ei itse ole niin hyvä, että sitä toistakaan kiinnostaisi sen koommin?

Jos kerran tarttee olla kokemuksia, että löytää hyvän? Yrititkö ap sanoa juuri sitä, että ei oo viel kenenkään kaa natsannut oikeen kunnolla?

Yhteistyössä