En ymmärrä ihmisiä joilla on ollut alle 5 seksipartneria

Jokaisen pitäisi koittaa seksiä ilman tunteita. Se on uskomattomaan vapaata kun ei ole pelkoa siitä, että toinen jäisi roikkumaan vaan molemmat tietää missä mennään!

Seksi ilman tunteita on aika hetkellinen nautinto, kokemusta on sekä yhden yön suhteista että seksisuhteista tutun ihmisen kanssa. Onhan se kivaa sen hetken, mutta parisuhdeseksi on silti aina parempaa.
Kumppaneita mulla on ollut, mutta jos olisin kohdannut nykyiseni ensimmäisenä, kumppaneiden lukumäärä olisi 1.

Mulla on ollut n.30 seksikumppania ennen kuin tapasin mieheni ja voin sanoa että korkeintaan kolme niistä kolmestakymmenestä oli sellaisia että seksi oli oikeasti hyvää. Ei se määrä vaan se laatu..

Samat seksijutut voi opetella myös yhden ja ainoan ihmisen kanssa.
Kysehän ei ole kuin opettelua vaativasta taidosta ja mikäpä sen mukavampaa kuin opetella hyvää seksiä yhden ja ainoa turvallisen ihmisen kanssa :)
On omaa mielikuvituksen puutetta jos meinaa, että kumppania vaihtamalla oppii täydelliseksi seksipedoksi ja hyväksi rakastajaksi.
Kumppania vaihtamalla oppii vain toisen erillisen ihmisen tavan ja tyylin rakastella ja sopeutua siihen. Helppoa tietysti naiselle kun ei tarvitse itse käyttää mielikuvitusta kun vaihtaa vaan kumppania ja ottaa "oppia" kuinka juuri ko. kumppani rakastelee.

Mutta samat asiat voi oppia ja enemmänkin yhden ihmisen kanssa.

Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Nauttikaa elämästänne, älkääkä olko mitään ahdasmielisiä tekopyhiä puritaaneja.

Sinusta siis elämäänsä ja seksiinsä tyytyväinen ihminen, joka sattumalta on ollut vain yhden tai kahden ihmisen kanssa (ja joka sattuu olemaan muuten hyvä puoliso tms) on tekopyhä ahdasmielinen puritaani?

ilmeisesti se suuri seksipartnerien määrä ei ainakaan sun maailmasta oo tehny avarampaa tai ymmärtävämpää.

Itse löysin unelmien mieheni jo nuorena, eikä mulle ollu ehtiny kertyä kovin montaa seksipartneria ennen häntä. En viittis vaan ihmettelyn vuoksi lähteä miestäni pettämään. Meillä seksi toimii loistavasti (kaiken muun ohella) eikä mulle oo jääny mitään selviteltäviä asioita tms tarvetta hakea enemmän partnereita -koska kaikki toimii. En siis keksi yhtään syytä, miksi olisin jossain harhaisessa maailmassa, etten OIKEASTI ole onnellinen ja tyytyväinen seksielämääni. Olen minä, ihan oikeasti.
En voi sille mitään, että teillä joillakin ei ehkä ole seksi ja suhteet sujuneet hyvin jo alusta asti, tai että ihmiset ovat erilaisia ja kaipaavat erilaisia asioita.

Ihan oikeesti, miten jonkun toisen seksipartnerien määrä voi häiritä/mietityttää näin kauheesti, jos ei nyt ihan tuhansista olis kysymys(jolloin vois ajankäytöllisesti ihmetellä, ei muuten).

Ja kiitos, minä todella nautin elämästäni, takana miehen kanssa 15 ihanaa, runsasta, rakasta ja mielikuvituksekasta vuotta.

[QUOTE="bianca";23624299]Ihan oikeesti, miten jonkun toisen seksipartnerien määrä voi häiritä/mietityttää näin kauheesti, jos ei nyt ihan tuhansista olis kysymys(jolloin vois ajankäytöllisesti ihmetellä, ei muuten).[/QUOTE]

No jos tuhansista olisi kyse, niin ongelma voisi olla jotain ihan muuta kuin ajankäyttö...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23624255:
Jos tarvii koko aika vaihtaa, niin tarkoittaako se sitä, että ei ole löytänyt tarpeeksi hyvää, tai vastaavasti, että ei itse ole niin hyvä, että sitä toistakaan kiinnostaisi sen koommin?

Jos kerran tarttee olla kokemuksia, että löytää hyvän? Yrititkö ap sanoa juuri sitä, että ei oo viel kenenkään kaa natsannut oikeen kunnolla?

Siis ei kai se nyt tuota tarkoota? Voihan seksi olla aivan loistavaa jonkun kanssa, mutta kyseisen ihmisen kanssa ei voisi kuvitellakaan parisuhdetta.

Eiköhän monella tule usiempi kumppani käytyä läpi koska ei halua sinkkunakaan olla ilman seksiä toisen kanssa? Miksi seksi olisi vain parisuhteessa elävien oikeus? Ei kaikki löydä "sitä oikiaa" jo teini-iässä.

[QUOTE="qwer";23624361]No jos tuhansista olisi kyse, niin ongelma voisi olla jotain ihan muuta kuin ajankäyttö...[/QUOTE]

Ymmärtänet silti, mitä tarkoitin. Eli ei heti pelkkää moralisointia.

Alle kymmenen jää mullakin, nippanappa kuuden yli menee. Nautin seksistä mieheni kanssa, paras kaikista kumppaneistani edelleen vaikka takana jo 16v. Aivan varmasti jos olisin tavannut mieheni aiemmin niin tähän olisin silti jäänyt enkä olisi menettänyt mitään.

Tyylinsä kullakin.

No mulla oli 16-vuoden ikään mennessä kertynyt kolme seksikumppania, sitten tapasin nykyisen mieheni ja sen jälkeen olen ollut vain hänen kanssaan, enkä muuta kaipaa. :heart:

Siis ei kai se nyt tuota tarkoota? Voihan seksi olla aivan loistavaa jonkun kanssa, mutta kyseisen ihmisen kanssa ei voisi kuvitellakaan parisuhdetta.

Eiköhän monella tule usiempi kumppani käytyä läpi koska ei halua sinkkunakaan olla ilman seksiä toisen kanssa? Miksi seksi olisi vain parisuhteessa elävien oikeus? Ei kaikki löydä "sitä oikiaa" jo teini-iässä.

Juurikin näin, mutta ei tämäkään sulje pois sitä, että se ensimmäinenkin (tai vaikkapa kolmas) voisi olla hyvä seksikumppani ja hyvä partneri. (kuten moni täällä tuntuu kuvittelevan). Ihmiset ja halut on niin erilaisia. Jotkut eivät halua parisuhdetta, jotkut eivät halua irtoseksiä vaikka se tarkottas ilman olemista.

Mullakin oli yksi loistava seksipartneri ennen miestäni (yksi niistä harvoista siis), mutta suhdetta en olisi voinut koskaan hänen kanssaan edes kuvitella. Meillä vaan natsas hormonit silloin yhteen täydellisesti.
Silti nykyisen kanssa on parempaa.

Minusta seksi on vasta silloin hyvää, kun on tunteet mukana. En voisi tutustua yhteenkään ihmiseen pelkästään seksin merkeissä ja molemmissa suhteissani seksin nautinnollisuus on lisääntynyt suhteen ikääntymisen myötä.

[QUOTE="bianca";23624985]Juurikin näin, mutta ei tämäkään sulje pois sitä, että se ensimmäinenkin (tai vaikkapa kolmas) voisi olla hyvä seksikumppani ja hyvä partneri. (kuten moni täällä tuntuu kuvittelevan). Ihmiset ja halut on niin erilaisia. Jotkut eivät halua parisuhdetta, jotkut eivät halua irtoseksiä vaikka se tarkottas ilman olemista.

Mullakin oli yksi loistava seksipartneri ennen miestäni (yksi niistä harvoista siis), mutta suhdetta en olisi voinut koskaan hänen kanssaan edes kuvitella. Meillä vaan natsas hormonit silloin yhteen täydellisesti.
Silti nykyisen kanssa on parempaa.[/QUOTE]

Joo jotkut tuntuu kuvittelevan, että jos on vain yksi kumppani niin ei tiedä seksistä mitään, seksi huonoa jne. Mistä tuon voi muka toisten seksistä tietää?

Seksipartnerilla tarkoitan niitä joiden kanssa on ollut yhdynnässä.

Jotkut, varsinkin naiset, kehuu sillä että on ollut vain 1 tai 2 kumppania. Mitä hienoa siinä muka on?

Kyllä on paljon parempi, että kumppaneita on ollut vähintään 6, että tietää edes mistä puhuu kun on kyse seksistä. On hyvä olla vertailukohtia eikä vain tuudittautua siihen valheelliseen onnentunteeseen, että se elämän ainoa kumppani on paras ja että osaa tälle antaa parasta.

Nauttikaa ihmiset ja uskaltakaa toteuttaa itseänne! :heart:

Mä pidän enemmänkin outona sitä jos niitä seksikumppaneita on paljon (en kuitenkaan puhu 5 tai kuudesta). Mä uskallan väittää, että tiedän mistä puhun kun puhun seksistä. Ei se määrä, vaan se laatu ;)
Ja mä nautin ja toteutan itseäni. Mutta vaan tuon oman miehen kanssa.

Kyllä rakkausseksi on minullekin parasta. Tutun kumppanin kanssa uskaltaa olla juuri oma itsensä, kertoa mistä tykkää ja miten tykkää, olla täysin vapautunut ja nauttia myös niistä kemioista, jotka meidän välisessä suhteessa on.

Mulla kumppaneita on ollut 3, eikä mielestäni yhtään liian vähän.

Mä tapasin mieheni 16-vuotiaana. Sitä ennen en ollut kenenkään kanssa yhdynnässä. Ollaan edelleenkin yhdessä. Meillä toimii seksi hyvin, enkä mä näe mitään tarvetta käydä vertailemassa muiden kanssa, onko se oikeasti parempaa vai huonompaa kuin jonkun toisen kanssa.

Aika hauskasti määrittelit, että vähintään kuuden kanssa täytyy olla. Olet hauska.

Pitäiskö mun nyt pettää tuota rakastamaani ihmistä ihan vaan siksi, että saisin niitä seksipartnereita pari lisää, jotta minäkin voin sitten puhua vasta seksistä :D

Minkäs sille voi, että tuuri käy ja rakastuu tosi nuorena ja se onni kestää :) Ainiin mutta mähän en varmaan voi rakkaudestakaan mitään tietää, kun on ollut niin vähän kokemuksia..

Enhän minä koskaan ole mikään seksitietäjä luullut olevanikaan, mutta kyllä me ollaan kaikenlaisia asioita kokeiltu suhteen aikana sänkypuolella ja ollaan enemmän kuin tyytyväisiä toisiimme. Puhuttu on aina jos joku homma ei kiinnosta ja ehdoteltu uusia asioita ja kehitytty teinivuosista melkolailla ;).

Mun mielestä seksielämää voi paremmin kehittää yhden kanssa sinne yhteiseen hyvään suuntaan, todennäköisemmin se on silloin sitä mitä molemmat toivovat.. Kuin että joutuisi saalistamaan tuurilla irtokumppania yhdeksi hetkeksi panemaan pussinsa tyhjäksi siinä vaiheessa kun itseäkin jo panettaa niin pirusti, että melkein kuka vaan käy alle. Sitä se ainakin sinkkuystävillä on... Suhteessa sitten sitä, että löydetään tällainen yhdenyönsankari mitä todennäköisemmin baarista, joka on sillonin tällöin saanut ja tottunut vaan naida naksauttamaan yhdet minuutti-varvit.

No saahan niitä huonoja kokemuksia kasan noin, millä leuhkia, että on nyt sitä kokemusta. Mutta minä olen mieluummin niitä ilman , kiitos vain :D

[QUOTE="totuus on";23624288]Samat seksijutut voi opetella myös yhden ja ainoan ihmisen kanssa.
Kysehän ei ole kuin opettelua vaativasta taidosta ja mikäpä sen mukavampaa kuin opetella hyvää seksiä yhden ja ainoa turvallisen ihmisen kanssa :)
On omaa mielikuvituksen puutetta jos meinaa, että kumppania vaihtamalla oppii täydelliseksi seksipedoksi ja hyväksi rakastajaksi.
Kumppania vaihtamalla oppii vain toisen erillisen ihmisen tavan ja tyylin rakastella ja sopeutua siihen. Helppoa tietysti naiselle kun ei tarvitse itse käyttää mielikuvitusta kun vaihtaa vaan kumppania ja ottaa "oppia" kuinka juuri ko. kumppani rakastelee.

Mutta samat asiat voi oppia ja enemmänkin yhden ihmisen kanssa.[/QUOTE]

Kyse ei todellakaan ole opettelusta, koska ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Toiset tykkäävät nuolemisesta ja toiset taas inhoavat sitä, sama juttu esim. anaaliseksin tai s/m-juttujen kanssa.

Parhaassa tapauksessa löytää sellaisen kumppanin, jonka kanssa mieltymytkset natsaavat yhteen, eikä tarvitse tehdä jotain epämiellyttävää vain toista miellyttääkseen. Eri kumppanien kanssa löytää seksistä helposti uusia ulottuvuuksia, joissa kumpikin osapuoli (ei vain mies) antaa siihen oman panoksensa.

Estoiset ihmiset eivät uskalla heittäytyä tuntemattomien kanssa nauttimaan pelkästä seksistä. Jos antaa mielensä vapautua, niin voikin kokea yllätyksen, kuinka ihanaa on nauttia pelkästä seksistä ihan vain seksin ja nautinnon takia, ilman mitään kiintymystä tai suhdetta toiseen osapuoleen. Ymmärrän kyillä, että tämän palstan tiukkapipoille moinen suoritus voi olla liikaa.

Seksipartnerilla tarkoitan niitä joiden kanssa on ollut yhdynnässä.

Jotkut, varsinkin naiset, kehuu sillä että on ollut vain 1 tai 2 kumppania. Mitä hienoa siinä muka on?

Kyllä on paljon parempi, että kumppaneita on ollut vähintään 6, että tietää edes mistä puhuu kun on kyse seksistä. On hyvä olla vertailukohtia eikä vain tuudittautua siihen valheelliseen onnentunteeseen, että se elämän ainoa kumppani on paras ja että osaa tälle antaa parasta.

Nauttikaa ihmiset ja uskaltakaa toteuttaa itseänne! :heart:

Kyllä minä ainakin haluaisin naisen, jolla on ollut mahdollisimman vähän seksikumppaneita. En minä halua mitään huoraa, joka on maannut ties kuinka monen miehen kanssa, vaan siveellisen naisen. Jostain kun löytäisin sellaisen naisen, jolla olisi ennen minua 0 seksikumppania niin a vot.

Yhteistyössä