En ymmärrä ihmisiä joilla on ollut alle 5 seksipartneria

Nadja Nauttiva

Uusi jäsen
21.04.2011
10
0
1
Seksipartnerilla tarkoitan niitä joiden kanssa on ollut yhdynnässä.

Jotkut, varsinkin naiset, kehuu sillä että on ollut vain 1 tai 2 kumppania. Mitä hienoa siinä muka on?

Kyllä on paljon parempi, että kumppaneita on ollut vähintään 6, että tietää edes mistä puhuu kun on kyse seksistä. On hyvä olla vertailukohtia eikä vain tuudittautua siihen valheelliseen onnentunteeseen, että se elämän ainoa kumppani on paras ja että osaa tälle antaa parasta.

Nauttikaa ihmiset ja uskaltakaa toteuttaa itseänne! :heart:

on hienoa, että joku on löytänyt kumppaninsa jo nuorena ja ovat löytäneet hyvän seksin yhdessä. Hyvä seksi ei tarkoita montaa kumppania. Itsellä kumppaneita on ollut noin 25 ja suurin osa olis voinut jäädä kokematta. Nuorena on joskus tyhmä....

Mä oon sen ekan seurustelukumppanin kanssa naimisissa. Se on hyvä mies. Paljon parempi kuin kukaan muu, juuri mulle sopiva, mun toinen puolisko. Jos mä oisin pitänyt tavoitteenani 5 tai enemmän seksikumppaneita, mä oisin menettänyt just tän miehen ja saanut tilalle huonomman. En koskaan epäile, etteikö hän olisi juuri se oikea valinta.

Mulla on ollut vaan yks, ja on edelleen. Hänet löysin kun olin hiukan alle 14v, niin ei siinä ehtinyt muita kokeilemaan. En edes halua kokeilla muita, oma mies on mulle just hyvä :)

No jos mä olen aloittanut seksielämäni 19-vuotiaana ja sattumoisin juuri sen miehen kanssa, jonka kanssa olen nyt 34-vuotiaana edelleen yhdessä, niin minkäs teet. En mä sitä nyt pettämäänkään rupea kokemusten hankkimisen tähden.

Ja ei, mä en kehu tolla kumppanimäärällä, mutten myöskään tunne itseäni huonommaksi sen tähden. Miksi tuntisin? Mulla oli tuuria siinä, että elämänkumppani löytyi jo tuossa iässä. Mun mies on vanhempi kuin minä ja hällä on kokemuksia ollut ennen minuakin muutama. On se joskus mulle puolivitsillä sanonut, että jos joskus jossain kohtaa yhteiseloamme haluan "kokea jotain", voin sen tehdä salaa. Hän ei halua tietää siitä, mutta ei myöskään halua sitä, että joskus jättäisin hänet siitä syystä, että kaipaan niitä kokemuksia. :D

Jokaisen pitäisi koittaa seksiä ilman tunteita. Se on uskomattomaan vapaata kun ei ole pelkoa siitä, että toinen jäisi roikkumaan vaan molemmat tietää missä mennään!

Itselläni on useita yhden illan juttuja ilman mitään tunnetta ja voin rehellisesti sanoa, että rakkausseksi oikean ihmisen kanssa on huomattavasti parempaa. Mitä pidempään tuntee ja tietää mitä toinen haluaa, sitä parempaa on:)

Mulla on ollut juurikin tuo viisi kappaletta, joista viimeisin on ollut kuvioissa jo 18 vuotta. Nytkö pitäis sitten ruveta pettämään? Vai olisko pitänyt sanao ei tuolle miehelle silloin 16-vuotiaana? Olisin siinä sitten menettänyt hyvän miehen ihan vaan siksi, että mulla ei ollut vielä "riittävästi" seksikumppaneita.

Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Nauttikaa elämästänne, älkääkä olko mitään ahdasmielisiä tekopyhiä puritaaneja.

No kai se sitten pitää mies jättää... Kun ei ole noita miehiä ollu joka sormelle.
Mulla on kolme 3 seksiparteneria ollut.
Olen todella tyytyväinen.

Mutta mikäs siinä jos haluaa jaella itseään kaikille. mulla ei ole tarvetta sellaiseen,.

Yhteistyössä