Juu en tajua, joten väännätkö rautalangasta ensinnäkin, että missä ap puhui ylipainosta ja toiseksi miten ap esti sitä toista uimaria? MISTÄ sä ton ylipainon tähän sait vedettyä???Voi lässynlässyn taas. Kyllä siinä ketjussa se ap ymmärsi mitä mä tarkootin, mutta te hyeenat ette tajua yhtään mitään.
SÄ ajattelit heti ylipainoa Kuvitteletko sä kaikkien hitaiden uimareiden olevan sellaisia?Voi elämä, taas joku keittiöpsykologi vauhdissa ja mettään menee TAAS ja pahasti. Kyllä mun kilot häirittee muita kuin mua.
Ei vissiin mennyt ollenkaan joillekin pointti mitenkään perille. Ap:n kaltaasten kyttääjien ja nenänvartta pitkin kattovien takia moni karsastaa harrastaa liikuntaa julkisesti. Mutta mähän tässä olen väärässä eikä mulla saa olla mitää sanomista tähän ketjuun kun te kerran olette niin päättäneet. Snif.
Peesi.Tulin hyvälle mielelle tästä kirjoituksesta.
On hyvä osata joskus soimata myös itseään
Sä taidat olla sellainen läski joka vetää herneen heti nenään kun et kehtaa uimaan mennä..Pitäkää te mielipiteenne ja mä pidän omani. Piste.
Just kyllä olin maanantaina uimassa, että silleen...Sä taidat olla sellainen läski joka vetää herneen heti nenään kun et kehtaa uimaan mennä..
laihduta siellä kotonas pullasorsa niin ei tarvi lukea rivien välistä jotain mitä aloittaja ei siihen laittanut...
ja hauska juttu tää=)
olen kanssa viimeisilläni ja huh pelkkä ajatus uimaan lähdöstä saa hien pintaan=)
Mitä haittaa tosta ap:n kuvaamasta ajattelusta oli kenellekään? Kyttäämisen ja nenän vartta pitkin katsomisen keksit omasta päästäsi.Voi elämä, taas joku keittiöpsykologi vauhdissa ja mettään menee TAAS ja pahasti. Kyllä mun kilot häirittee muita kuin mua.
Ei vissiin mennyt ollenkaan joillekin pointti mitenkään perille. Ap:n kaltaasten kyttääjien ja nenänvartta pitkin kattovien takia moni karsastaa harrastaa liikuntaa julkisesti. Mutta mähän tässä olen väärässä eikä mulla saa olla mitää sanomista tähän ketjuun kun te kerran olette niin päättäneet. Snif.
Samaa mieltä.Eihän tuossa ap:n jutussa mitään ilkeämielistä tai halveksivaa minun mielestäni ollut, lukaisin vielä äsken sen uudestaan. Sain kyllä käsityksen että hän nimenomaan koki sellaista riemua/iloa kun huomasi olevansa "kovakuntoisempi" kuin viereinen uimari. Ei siis mitään "mitä tuokin huonokuntoinen akka tänne tulee toisten jalkoihin uimaan, mä en kyllä kehtaisi tolla uimakunnolla tulla hallin lähellekään", ihan vain se ilo omasta suorituksesta ja siihen liittyvä ylemmyydentunto mikä ei vahingoita ketään jos ei sitä tuo esille.
Lisäksi vielä - mikä parasta - sitä kanttia ja kykyä nauraa itselleen kun huomasi mokanneensa. Se on aina niin ilahduttava taito ja tuo usein sitä riemua muillekin kanssa ihmisille.
juu. :ashamed: Joskus vuosia sitten uskaltaudin jonnekin rasvanpolttojumppaan, pukuhuoneessa katselin ihmisiä arvioiden.. ja yhden hieman iäkkäämmän ja vähän pehmytvartaloisen naisen kohdalla ajattelin, että jos tuo pärjää, pärjään minäkin. ( myönnän ilkeä ajattelutapa) Tämäpä olikin sitten tämä pehmeävartaloinen täti, tosi tiukka täti ja kova kimma, joka olikin jumpan vetäjä ja rautaisella kunnolla vetäisi tosi tiukan setin. Ja minä puuskutin punastellen takarivissä:ashamed:
Niin kuin aina :xmas:Toki saa olla. Paitsi että tää ei ollut mikään mielipidekysymys
Mulle tuli vaan tunne että ymmärsit tai halusit ymmärtää väärin tän aloituksen pointin.
No mä en kyllä mitenkään koe ap:tä kyttääjäksi ja nenänvarttaan pitkin katsovaksi, en tajua mistä revit ton.Voi elämä, taas joku keittiöpsykologi vauhdissa ja mettään menee TAAS ja pahasti. Kyllä mun kilot häirittee muita kuin mua.