Uimahallissa tapahtunutta

• Viestiketjun aloittaja Kovakuntoinen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kiitos ap, ihanan inhimillinen vuodatus, ja upeaa että osaat nauraa itsellesikin :D

Mutta Harava... Oikeesti, jos sä joka asian vedät läskikeskusteluksi ja sitä myöten herneet nenään, niin OTA JA LAIHDUTA. Sillähän siitä lihavuusvitutuksesta pääsee =) Sillä näemä sua ittees se häiritsee jos ketään muuta ei.

[QUOTE="vieras";23615812]Yhdessäkin ketjussa aloittaja suri lapsettomuutaan, kun Scarlett alkoi valittaa miten hän haluaisi lapsen mutta ei ole miestä. Musta se oli suoraan sanottuna TÖRKEÄÄ![/QUOTE]

Voi lässynlässyn taas. Kyllä siinä ketjussa se ap ymmärsi mitä mä tarkootin, mutta te hyeenat ette tajua yhtään mitään.

[QUOTE="vieras";23621002]

Mutta Harava... Oikeesti, jos sä joka asian vedät läskikeskusteluksi ja sitä myöten herneet nenään, niin OTA JA LAIHDUTA. Sillähän siitä lihavuusvitutuksesta pääsee =) Sillä näemä sua ittees se häiritsee jos ketään muuta ei.[/QUOTE]

Voi elämä, taas joku keittiöpsykologi vauhdissa ja mettään menee TAAS ja pahasti. Kyllä mun kilot häirittee muita kuin mua.

Ei vissiin mennyt ollenkaan joillekin pointti mitenkään perille. Ap:n kaltaasten kyttääjien ja nenänvartta pitkin kattovien takia moni karsastaa harrastaa liikuntaa julkisesti. Mutta mähän tässä olen väärässä eikä mulla saa olla mitää sanomista tähän ketjuun kun te kerran olette niin päättäneet. Snif.

"vieras"
Voi elämä, taas joku keittiöpsykologi vauhdissa ja mettään menee TAAS ja pahasti. Kyllä mun kilot häirittee muita kuin mua.

Ei vissiin mennyt ollenkaan joillekin pointti mitenkään perille. Ap:n kaltaasten kyttääjien ja nenänvartta pitkin kattovien takia moni karsastaa harrastaa liikuntaa julkisesti. Mutta mähän tässä olen väärässä eikä mulla saa olla mitää sanomista tähän ketjuun kun te kerran olette niin päättäneet. Snif.
SÄ ajattelit heti ylipainoa :whistle: Kuvitteletko sä kaikkien hitaiden uimareiden olevan sellaisia?

joo-o
[QUOTE="vieras";23621040]Juu en tajua, joten väännätkö rautalangasta ensinnäkin, että missä ap puhui ylipainosta ja toiseksi miten ap esti sitä toista uimaria? MISTÄ sä ton ylipainon tähän sait vedettyä???[/QUOTE]

Vois kyllä Scarletti vastata tähän! Siis uskomaton tyyppi kyllä, ei voi kun ihmetellä...

ok
Jaa että huomasit että tämä nainen ui tasan kilometrin? En usko. Mä en pysy laskuissa edes omissa uinneissani, ja sä muka lasket toisen uintia noin tarkkaan.

Mut kiva tarina =)

haravahampaalle
Pitäkää te mielipiteenne ja mä pidän omani. Piste.
Sä taidat olla sellainen läski joka vetää herneen heti nenään kun et kehtaa uimaan mennä..
laihduta siellä kotonas pullasorsa niin ei tarvi lukea rivien välistä jotain mitä aloittaja ei siihen laittanut...

ja hauska juttu tää=)
olen kanssa viimeisilläni ja huh pelkkä ajatus uimaan lähdöstä saa hien pintaan=)

Sä taidat olla sellainen läski joka vetää herneen heti nenään kun et kehtaa uimaan mennä..
laihduta siellä kotonas pullasorsa niin ei tarvi lukea rivien välistä jotain mitä aloittaja ei siihen laittanut...

ja hauska juttu tää=)
olen kanssa viimeisilläni ja huh pelkkä ajatus uimaan lähdöstä saa hien pintaan=)
Just kyllä olin maanantaina uimassa, että silleen...

ok

Mitä haittaa tosta ap:n kuvaamasta ajattelusta oli kenellekään? Kyttäämisen ja nenän vartta pitkin katsomisen keksit omasta päästäsi.

(en kyllä usko ap:n jutun olevan totta, ei kukaan voi laskea toisen uimia metrejä)

Mä kun kävelen kadulla, niin kilpailen edessä olevan kanssa :D. Mietin että ennen tiettyä esim. liikennemerkkiä olen kävellyt hänen ohi. Sit kävelenkin hiki hatussa vaikka tämä vastus olisikin hirmu kaukana.. Sit tulee voittaja fiilis kun on saavuttanut tavoitteen :D Jos en kerkeä mennä ohi niin otan seuraavan haasteen joka tulee eteen. Joskus vastus kääntyy ja pilaa mun skaban.

Eihän tuossa ap:n jutussa mitään ilkeämielistä tai halveksivaa minun mielestäni ollut, lukaisin vielä äsken sen uudestaan. Sain kyllä käsityksen että hän nimenomaan koki sellaista riemua/iloa kun huomasi olevansa "kovakuntoisempi" kuin viereinen uimari. Ei siis mitään "mitä tuokin huonokuntoinen akka tänne tulee toisten jalkoihin uimaan, mä en kyllä kehtaisi tolla uimakunnolla tulla hallin lähellekään", ihan vain se ilo omasta suorituksesta ja siihen liittyvä ylemmyydentunto mikä ei vahingoita ketään jos ei sitä tuo esille.

Lisäksi vielä - mikä parasta - sitä kanttia ja kykyä nauraa itselleen kun huomasi mokanneensa. :D Se on aina niin ilahduttava taito ja tuo usein sitä riemua muillekin kanssa ihmisille.

Eihän tuossa ap:n jutussa mitään ilkeämielistä tai halveksivaa minun mielestäni ollut, lukaisin vielä äsken sen uudestaan. Sain kyllä käsityksen että hän nimenomaan koki sellaista riemua/iloa kun huomasi olevansa "kovakuntoisempi" kuin viereinen uimari. Ei siis mitään "mitä tuokin huonokuntoinen akka tänne tulee toisten jalkoihin uimaan, mä en kyllä kehtaisi tolla uimakunnolla tulla hallin lähellekään", ihan vain se ilo omasta suorituksesta ja siihen liittyvä ylemmyydentunto mikä ei vahingoita ketään jos ei sitä tuo esille.

Lisäksi vielä - mikä parasta - sitä kanttia ja kykyä nauraa itselleen kun huomasi mokanneensa. :D Se on aina niin ilahduttava taito ja tuo usein sitä riemua muillekin kanssa ihmisille.
Samaa mieltä.

"vieras"
juu. :ashamed: Joskus vuosia sitten uskaltaudin jonnekin rasvanpolttojumppaan, pukuhuoneessa katselin ihmisiä arvioiden.. ja yhden hieman iäkkäämmän ja vähän pehmytvartaloisen naisen kohdalla ajattelin, että jos tuo pärjää, pärjään minäkin. ( myönnän ilkeä ajattelutapa) Tämäpä olikin sitten tämä pehmeävartaloinen täti, tosi tiukka täti ja kova kimma, joka olikin jumpan vetäjä ja rautaisella kunnolla vetäisi tosi tiukan setin. Ja minä puuskutin punastellen takarivissä:ashamed:

Mulle on käynyt just noin! :D Katselin arvioiden isokokoista naista (olen itse myös tukeva) pukuhuoneessa tyyliin "kyllä mäkin jos tollanen jaksaa kans" ja kyseinen nainen olikin ohjaaja ja erittäin kovassa kunnossa oleva täti

---

No mä en kyllä mitenkään koe ap:tä kyttääjäksi ja nenänvarttaan pitkin katsovaksi, en tajua mistä revit ton.

gryghr
Miten tästä, kerrankin positiivisesta, aloituksesta saatiin taas tappelu aikaiseksi (tai ainakin yksi sai ) Eihän tässä lihavuudesta puhuttu mistään tai toisen arvostelemisesta. Kyllä minuakin tänään muutama lenkkeilijä katseli kun painoin koiran ja lasten kansa metsälenkillä ja rv 37+ maha viuhtoi ja minua vaan nauratti. Eikä haitannut, vaikka ohitettiin. Olen ihan varma, että jokainen ohittelija ajatteli, että hienoa, että raskaana oleva liikkuu ja jaksaa vielä tuossa vaiheessa mennä täällä :)

Yhteistyössä