Uimahallissa tapahtunutta

• Viestiketjun aloittaja Kovakuntoinen
  • Ensimmäinen viesti
aapee"
Olen pahoillani jos aiheutin tällä aloituksella pahaa mieltä jollekin. En todellakaan ole mikään timmikroppainen läskien arvostelija, vaan itsekin ihan ylipainoon taipuvainen perheen äiti. Ja kuten sanoin, en millään tavalla tuonut julki ajatuksiani toisesta uimarista. Ja aloitus oli vähän karrikoitu että kaikki ymmärtäisivät pointtini, nenille tuli niin että tutisi.

Eri mieltä saa ja pitääkin olla, mutta ei tätä oltu tarkoitettu kun ihan vaan hyväntuulen tuojaksi tätä juttua ...

Piikkikerä
Mulla saa yhtälailla olla mielipiteeni kuten teillä. Mutta taas se huomattiin, että pitääs olla enemmistön kanssa samaa mieltä. Ei käy mikään muu.
Hitsi sie olet hassu, tosielämän Kiroileva siili. :) Oikeasti.

Enkä sano tätä pahalla, mutta kummastellen sanon.

Tää oli mun nähdäkseni mukava ja opettavainen alotus. Sitä paitsi kysehän oli ajatuksista, omasta mielestä. Minkäs teet jos tuollainen ajatus mieleen tulee? Ei vaikuttanut mun mielestä pahantahtoiselta ollenkaan.

viiras
Ihana aloitus ja myönnän itsekin sortuvani tuommoiseen ajatuksissani arvosteluun ja nautin kyllä kovasti kun saan nenilleni. Mun ajatukset tuskin tuottaa pahaa mieltä kenellekään, koska ne on mun pään sisällä, en ilmein enkä teoin osoita niitä ulos päin!
Relaa nyt vähän Scarlet, senkus uit edelleen rauhallisesti etkä välitä muiden ajatuksista, hulluksihan sitä tulee jos pitäisi jokaisen ajatuksia alkaa arpomaan ja niistä pahaa mieltä kantaa :D

Toki saa olla. Paitsi että tää ei ollut mikään mielipidekysymys :whistle:
Mulle tuli vaan tunne että ymmärsit tai halusit ymmärtää väärin tän aloituksen pointin.
Ja musta taas tuntuu, että kukaan ei tajua mua.

Miettikää nyt montako kertaa täälläkin on ollut alootuksia, että kehtaako ylipainoonen aloottaa jotakin liikuntamuotoa. Kun kyse on just tällääsistä ap:n tapaasista tyypeistä jotka kattoo olevansa jossakin kisassa eikä anna toisten tehdä mitä haluaa.

Miettikää nyt montako kertaa täälläkin on ollut alootuksia, että kehtaako ylipainoonen aloottaa jotakin liikuntamuotoa. Kun kyse on just tällääsistä ap:n tapaasista tyypeistä jotka kattoo olevansa jossakin kisassa eikä anna toisten tehdä mitä haluaa.
Mitä ap ei antanut sen naisen tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikerä;23615343:
Hitsi sie olet hassu, tosielämän Kiroileva siili. :) Oikeasti.

Enkä sano tätä pahalla, mutta kummastellen sanon.

Tää oli mun nähdäkseni mukava ja opettavainen alotus. Sitä paitsi kysehän oli ajatuksista, omasta mielestä. Minkäs teet jos tuollainen ajatus mieleen tulee? Ei vaikuttanut mun mielestä pahantahtoiselta ollenkaan.
Miksi mulle ei sallita mun mielipidettä ap:n alootuksesta? Sori nyt, mutta mä en kyllä näe tuota positiivisena.

"Hah, mä pystyn uimaan paremmin kuin tuo!". Siis oikiasti keskittykää siihen omaan suoritukseen ilman mitää kisaa kenenkään kanssa edes mielessä.

Senkus pidätte mua nipona yms., mutta aivan sama.

-
Miks tähän vedetään lihavuus mukaan?

eihän alotuksessa mainittu yhtään mitään siitä että henkilö olisi lihava :O vaan että ui hitaasti. Valtava maha tuli esille vasta kun selvisi että tyttö on raskaana eikä se maha liittyny mitenkään lihavuuteen.

Kerrankin positiivinen aloitus niin miten siitä voi vetää herneen nenään?

Mutta eihän kukaan ole tehnyt mitään pahaa kenellekään eikä estänyt jotakuta tekemästä sitä mitä haluaa!!

Ap:han nauraa ITSELLEEN ja omille naurettaville ajatuksilleen, jotka kertoi ääneen vain täällä. Eikä suinkaan siellä uimahallissa sille raskaana olevalle naiselle.

En sen sijaan ymmärrä edes vähää alusta sitä, että joku ottaa itseensä noin riehakkaasti jostain mikä ei ole edes häneen millään muotoa kohdistettu?:O

Piikkikerä
Miksi mulle ei sallita mun mielipidettä ap:n alootuksesta? Sori nyt, mutta mä en kyllä näe tuota positiivisena.

"Hah, mä pystyn uimaan paremmin kuin tuo!". Siis oikiasti keskittykää siihen omaan suoritukseen ilman mitää kisaa kenenkään kanssa edes mielessä.

Senkus pidätte mua nipona yms., mutta aivan sama.
No ei se negatiivinenkaan ollut, ihan tosissaan ja aidosti vain ihmettelevä.

Ja hei, kuka "ei ole sallinut" sulle sun mielipidettä/näkemystä?

Kaikki muut ovat vaan olleet toista mieltä.

Sellasessa tilanteessa saattaa joskus ihan oikeasti olla hyvä miettiä peiliin vilkaisua. Että jos rentoutuisi, hymyilisi, lukisi viestit uudelleen ja asennoituisi toisin, niin tuntuisiko aloitus vieläkin ilkeältä?

haravointiin kyllästynyt
Ettekö hyvät ihmiset ole jo huomanneet, että Harava voi ottaa nokkiinsa mistä tahansa! Olen monet kerrat hoomoilasena lukenut, kun kyseinen nikki tulee ärjymään puolustuskannalla, vaikka aloitus ei koske häntä mitenkään. Hänellä täytyy olla jokin persoonallisuushäiriö, suuruudenhullu kuvitelma siitä, että kaikki palstan aloitukset koskevat vain ja ainoastaan häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja haravointiin kyllästynyt;23615521:
Ettekö hyvät ihmiset ole jo huomanneet, että Harava voi ottaa nokkiinsa mistä tahansa! Olen monet kerrat hoomoilasena lukenut, kun kyseinen nikki tulee ärjymään puolustuskannalla, vaikka aloitus ei koske häntä mitenkään. Hänellä täytyy olla jokin persoonallisuushäiriö, suuruudenhullu kuvitelma siitä, että kaikki palstan aloitukset koskevat vain ja ainoastaan häntä.
Ja jotkut hullut luulee, että mä kirjootan aina ittestäni eikä osata kattoa tekstejä niin, että kyse olis yleisestä tasosta. Daa.

No jos tolla ajtuksella on liikkeellä niin sitten ei kannata lähteä edes ulos kodistaan.Arvostelijoita on joka tapauksessa aina jossain.Ja sitä paitsi,mulla on ihan timmi kroppa ja liikuntaa oon aikani jo harrastanut ja silti muakin välillä katsotaan esim. ryhmäliikuntatunneilla nenänvartta pitkin..eli ei sitä ole koskaan muille "sellanen kuin pitäs olla".

haravointiin kyllästynyt
Ja jotkut hullut luulee, että mä kirjootan aina ittestäni eikä osata kattoa tekstejä niin, että kyse olis yleisestä tasosta. Daa.
Voi kuule! Muistan yhdenkin ketjun, jossa tulit kiljumaan vastalauseita kuin itse olisit ollut aapee. Kukaan ei ollut puhunut susta halaistua sanaa ja silti katsoit oikeudeksesi tulla haukkumaan muita aivan kuin muut olisivat olleet jollakin tavalla vihamielisiä sinulle. Silloin ajattelin, että jopas on neidillä iso ego kun kuvittelee joka aloituksen koskevan itseänsä.

:O
Peesi.

muutkin nauravat
Myös muilla syytä nauraa ajatuksillensa nyt. Nenille nimittäin tuli.

Ap ei maininnut miettineensä uimarin olleen lihava, ainoastaan tunsi itsensä nopeaksi uimariksi (ei laihemmaksi tms). Nyt sitten kuitenkin eräät olettavat ap:n ajatelleen naisen olevan lihava. Mistä tämä mielleyhtymä tuli? Mikä sai teidät yhdistämään naisen hitauden lihavuuteen?? Olisiko aika myös tarkistaa niitä omia ajatusmaailmoita eikä moralisoida ap:ta, jolla oli pokkaa tunnustaa mokansa.

"vieras"
No jaa mä ainakin uin ihan vain itteäni varten enkä ajattele muitten uimisia. Ei mulla ole mitään tarvetta edes omassa mielessä vetää mitää kisaa.

On se kumma kun jotkut keksii pätemisen paikan joka paikassa. Ei edes kuntoolla saa ilman ääliöötä.
On se kumma kun joillain on tollainen, suoraansanottuna vittumainen asenne!
Hiekkaa p****ssa?

"vieras"
No on huomattu!

"vieras"
Yhdessäkin ketjussa aloittaja suri lapsettomuutaan, kun Scarlett alkoi valittaa miten hän haluaisi lapsen mutta ei ole miestä. Musta se oli suoraan sanottuna TÖRKEÄÄ!

Yhteistyössä