Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23600543:Motivaatiota olisi kyllä, mutta lukeminen on vähän hankalaa, jos mies ei pidä lupauksiaan, eli hoida lapsia sillä aikaa kun minä luen. Vai miten helppoa luulet lukemisen olevan lasten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23600561:Tämä on oikeasti käynyt tässä muutamana päivänä mielessä. Olisiko tällainen hyvä syy eroon?
Kuinka sä kuvittelet opiskelevasi jos mies ei nyttenkään ole lasten kanssa että saat luettua pääsykokeisiin? :/
Kuinka sä kuvittelet opiskelevasi jos mies ei nyttenkään ole lasten kanssa että saat luettua pääsykokeisiin? :/
Joo on se välillä tuttua kun yritän lukea tenttiin, sillä erotuksella että mies kyllä vahtii lapsia mutta ei tosiasiassa vahdi. Tänäänkin lapsi oli yksinään askartelemassa matolla, joka on miehen tarkoin valitsema ja muistaakseni ei mikään aletuote -eiköhän kaatunut liima siihen. Ja sitten mies suuttuu mulle, miten nyt mattoa pitää käyttää pesussa ja sekin maksaa (onneksi oli vesiliukoista liimaa). Ei voi käsittää. Nyt kun kerran rupesin valittamaan, niin puranpa senkin että olen sanonut sataviiskytmiljoonaa kertaa ettei laita tuppereja tiskikoneen alaritilälle, kun ei ne pysy siellä nurinpäin kun ovat niin keveitä vaan kääntyvät oikein ja keräävät sitten ittensä täyteen pesuvettä, astiat jää likaisiksi etenkin jos on iso kippo ja pesee säästöohjelmalla. Ja TAAS oli yks kakslitranen kuppi siellä. Miehen puolustus: et sä sanonu, että KAIKKI kipot pitää olla ylätasolla.. Huoh.
Mihin sä muuten haet?