Ketuttaako ketään muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen vaan...

Vieras
Tänään siis on sellanen v.itutuspäivä, että... Kaikki ottaa päähän. Mistähän sitä alkas. Pakko saada purkaa jonnekin...

Meillä on tyttö 8kk. Mies on isänä tyyliin viikonloppusin tai, kun on lomalla. Asuu kyllä siis meidän kanssa, mutta käytännössä mä teen kaikki. kyllä ymmärrän, että vauva tarvii äitiään, mutta siihen vielä mies "hoidettavana". En saa ostaa mieleisiäni vaatteita, mistä ite tykkäisin. Aina on kysyttävä miehen lupa joka asiaan. Koen, että mies ei luota minuun ollenkaan. En saa yksin ajaa autollakaan(vasta sain kyl kortin, mutta silti). Kaikki pistää sillon tällön vituttaa niin ankarasti. Rakastan miestäni, mutta miksi en saa olla sellanen kun olen?! Pukeutua niin kuin tykkään jne. Kaikki tytölle ostettavat jutut pitää aina kysyä lupa, vaikka itse maksan kaikki. Niinhän tuota teen ruoankin suhteen. Tyttö ollut "vaikea" lapsi vauvasta asti. Omaa aikaa ei ole mulla, mies saa mennä miten lystää. Ei käy kyl baareissa tms, mutta värkkää muuta tai sitten on niin väsynyt, että vaan napisee...

Ruokakaan ei kelpaa mitä teen, aina on joku vika. Eikä sitten edes osaa sanoa mitä haluaa syödä.

Aina valittaa väsymystä, kun töistä tulee. Mutta entäs jos äiti on väsynyt?! Kuka siitä välittää?!

Kun lakanat heiluu niin äiti jää aina ilman, ellei itse...

tulikohan nyt edes kaikki kerrottua. toivottavasti joku jaksaa lukea. Oli vaan pakko saada purkautua jonnekin. Ettei tartteis miehelle räjähtää, kun tulee töistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tuota...

Kannattaisiko hieman miettiä tuota parisuhdetta? Kuulostaa aika karseelta.

niimpä. aina sitä on niin hölmö, että uskoo parempaan. aina menee hyvin, jos ei omatahtoni pistä esiin :)

Olenkin tässä miettinyt, että jos kaverin kans lähtis shoppamaan ja ostas mitä lystään. Sama tuo, jos mies huutaa. Olen silti nainen, vaikka olen äiti. Enkä mikään orja :)

No minä en kyllä tanssis miehen pillin mukaan. Yks sellanen on ollu toista ei tule. Lapsenkin sain yksin hoitaa.
Pitää nyt ns. omaakin elämää olla eikä miehen hallittavana. Nyt on mukavampi lapsi hoitaa kun ei ole määräilijää talossa.

Tasa-arvoa =)

Yhteistyössä