Onko olemassa enää naisia, jotka eivät harrasta "panoja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eronnut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hah :D
Miten se tekee minut epävarmaksi, jos sinun sanojen mukaan "pelkään joutuvani suhteeseen naisen kanssa, joka juoksee paremman munan perässä"?
Onko se varmuutta, että haluaa naisen joka pettää??
Vääristelet sanoja. Ei kuulu haluta kumppania, joka pettää, mutta jos parinvalinnassa yrittää epätoivoisesti ja epärealistisin tavoin valikoida kumppania, joka on varmasti uskollinen, niin se on epävarmuutta.

Tuntuu siltä, että miehillä on monenlaisia vaatimuksia naisten suhteen, silti harvoin itse kykenevät tai voivat vastata naisten vaatimuksiin. Rakastaminen on myös hyväksymistä. Toista ei voi muuttaa eikä toisen muuttuminen ole parsisuhteen perusta. Kaikki lähtee omasta itsestään. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.

[QUOTE="vieras";23566661]Vääristelet sanoja. Ei kuulu haluta kumppania, joka pettää, mutta jos parinvalinnassa yrittää epätoivoisesti ja epärealistisin tavoin valikoida kumppania, joka on varmasti uskollinen, niin se on epävarmuutta.[/QUOTE]
Samalla tavoin sellaiset, jotka pelkäävät hylkäämistä, usein hakevat itselleen kumppanin, joka on jotenkin riippuvainen heistä, esim. taloudellisesti.

Ei vaan itse tuo edellinen kommentoija ajatuksen esitti. Minä vain kysyin, onko hänen mielestään varmuutta se, että haluaa pettävän naisen. Hänen kommentistaan voisi niin päätellä.

Eihän hän sanonut mitään pettävästä naisesta. Sinä puhut koko ajan kokeneesta naisesta synonyyminä pettävälle naiselle. Eikä se, ettei ole koskaan harrastanut yhden illan juttujakaan tarkoita sitä, että nainen ei koskaan pettäisi. Sinä sekoitat nyt nämä kaksi asiaa. Ne eivät liity mitenkään toisiinsa. Tottakai on voit vaatia kumppaniltasi pettämättömyyttä, mutta ei silloin naisen menneisyyden panot tarkoita yhtään mitään.

[QUOTE="vieras";23566706]Samalla tavoin sellaiset, jotka pelkäävät hylkäämistä, usein hakevat itselleen kumppanin, joka on jotenkin riippuvainen heistä, esim. taloudellisesti.[/QUOTE]

Taas kuulostaa siltä, niin kuin miehen pitäisi haluta kumppani, joka on altis hylkäämään miehen. Muuten ei ole naisten mukaan "varma".

Taas kuulostaa siltä, niin kuin miehen pitäisi haluta kumppani, joka on altis hylkäämään miehen. Muuten ei ole naisten mukaan "varma".

Täytyy korjata hiukan. Ei ole "varma" näiden vänkäävien naisten mielestä. Olihan tässä ketjussa sellaisiakin, jotka ymmärsivät mitä tarkoitan. Kuulisin edelleen mielelläni mistä löytäisin teitä naisia, jotka suhtaudutte seksiin kuten minä, eli ei mitään turhia panojuttuja. :)

Ihan hyvinhän sellaisen suhteellisesti kokemattomankin naisen menojalka voi alkaa vipattamaan, kun kasvaa aikuiseksi siinä kolmenkympin nurkilla. Ne, joilla kokemuksia on ollut enemmän, tietävät paremmin, minkä perusteella valintansa tekevät. Kyllä itse ainakin haluaisin, että kumppanini on minun kanssani siksi koska haluaa, eikä siksi, koska ei paremmasta tiedä (ja tätähän sinä ap itseasiassa haluat). Ja aika yksioikoista ajattelua sekin, että ei pysty ajattelemaan suhdetta kokonaisuutena, jossa tunteetkin, vaan vertailee itseään joihinkin menneisyyden kuvitteellisiin panosuhdehaamuihin.

Täytyy korjata hiukan. Ei ole "varma" näiden vänkäävien naisten mielestä. Olihan tässä ketjussa sellaisiakin, jotka ymmärsivät mitä tarkoitan. Kuulisin edelleen mielelläni mistä löytäisin teitä naisia, jotka suhtaudutte seksiin kuten minä, eli ei mitään turhia panojuttuja. :)

Ei ainakaan baareista ensisijaisesti. Harrastusten parista lähinnä. Ja onni ei tule etsimällä, se tulee silloin, kuin aika on suotuisa. Usko pois....aikoinaan itsekin eronneena ja hyvän miehen löytäneenä ja harrastusten parista.

Yhteistyössä