Koekaniineja kaipaan <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entten tentten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entten tentten

Vieras
Ihan vain muutamia, mutta mulla on säännöt joita toivoisin teidän noudattavan :)

1. EN vastaa kaikille, EN vastaa välttämättä edes järjestyksessä
2. HALUAN palautteen :)
3. Kerro mulle ensimmäisenä mieleesi tuleva väri sekä valitse jokin numero 3-13 väliltä.
4. Tää on tärkein, olethan leikkimielellä mukana. :)

[QUOTE="minä";23562873]punainen ja numero 3

:)[/QUOTE]

Tällä hetkellä elämässäsi on paljon rakkautta, ja pieniä lapsiakin näen lähelläsi. Olisko tyttö ja poika, painautuvat tässä kuvassa kainaloosi. Jotain muutosta olet hakemassa tulevassa elämääsi, oletko miettinyt jotain uutta ammattia tai opintoja.. jokin tämmöinen mutka tulee matkaan, ennenkuin työelämäsi alkaa hahmottua ja vakiintua pysyvästi. Onko teillä jokin kesäpaikka, jossa viihdytte? Maaseudulla, luonnon läheisyydessä, pieni keltamekkoinen tyttö hyppelee avojaloin luonnonkukkien keskellä, nurmikolla. Kesäinen tunnelma, iloa ja helppoa olemista, onnellisuutta pienistä asioista. Elämäsi vaikuttaa todella onnelliselta :)

Sininen ja 13.

Tässä kaksi ihmistä, ilmeisesti sinä ja mies. Tunteitakin tässä kyllä on, mutta jotenkin jarruttelua ja varovaisuutta molemminkin puolin. Semmoinen varmuus ja usko siitä, että "tässä se nyt on", ei ole vielä vahvistunut. Ette ole vielä niin läheisiä kuin voisitte olla, pieni selkeä etäisyys väliinne nousee, vaikka rinnakkain minulle näyttekin. En näe lähentymistä lähiaikaan, jokin teitä pidättelee sitkeästi tässä tilanteessa.

Tällä hetkellä elämässäsi on paljon rakkautta, ja pieniä lapsiakin näen lähelläsi. Olisko tyttö ja poika, painautuvat tässä kuvassa kainaloosi. Jotain muutosta olet hakemassa tulevassa elämääsi, oletko miettinyt jotain uutta ammattia tai opintoja.. jokin tämmöinen mutka tulee matkaan, ennenkuin työelämäsi alkaa hahmottua ja vakiintua pysyvästi. Onko teillä jokin kesäpaikka, jossa viihdytte? Maaseudulla, luonnon läheisyydessä, pieni keltamekkoinen tyttö hyppelee avojaloin luonnonkukkien keskellä, nurmikolla. Kesäinen tunnelma, iloa ja helppoa olemista, onnellisuutta pienistä asioista. Elämäsi vaikuttaa todella onnelliselta :)

No niin, katsotaanpas:

Rakkautta on kyllä tällä hetkellä elämässä paljon, ja en ole ikinä ennen ollut näin onnellinen. :) Lapsia ei kuitenkaan ole, ei omia eikä sukulaisten? Usean vuoden määräaikainen työpaikka on lähenemässä loppuaan, joten sillä saralla pitäisi saada jotain aikaiseksi - uutta työtä siis lähinnä. On tuollainen kesäpaikka, vanhempieni kotitalo maaseudulla, aivan ihana paikka - tuosta hyppelevästä pikkutytöstä en taas tiedä, jollen se sitten ole minä kauan sitten ;). Mutta tuollaista kesäistä, helppoa, iloista, onnellista elämäni tällä hetkellä on.

Olikohan vähän sekava palaute. :D Kiitos tästä, oli hauska "leikki".

Yhteistyössä