Voisitko kuvitella olevasi itseäsi 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja naisille lähinnä
  • Ensimmäinen viesti
naisille lähinnä
En voisi kuvitella olevani isäni ikäisen miehen kanssa.

Mitä niin ihanaa on keski-ikäisissä äijissä? Varmaan vain keski-ikäiset miehet huomaavat toisten ikäistensä miesten ihanuuden... Naisille se välttämättä avaudu.

Voisiko alkup. kirjoittaja itse kuvitella olevansa äitinsä ikäisen naisen kanssa?
Olen 25v nainen, ja vanhemmat miehet ovat kiinnostavia, niin kuin jo aiemmin totesin.

pelkkää seksiä en halua minkään ikäisen miehen kanssa, mutta joo, voisin kuvitella rinnalleni itseäni 20 vuotta vanhemman miehen, mikä tarkoittaisi että mies olisi jo 68 vuotias.
Iällä ei ole merkitystä jos toisen kanssa on hyvä olla.
Mutta kokemus on jo opettanut ettei itseäni paljon nuoremman miehen kanssa mikään toiminut enkä koskaan ollut sillä tavalla hyväksytty omana itsenäni, aina piti yrittää olla toisenlainen kuin olikaan.

.
Joku tuossa kyseli että mitä niin ihanaa on keski-ikäisissä äijissä. Sitä samaa ihanaa kuin nuorissakin, ainakin näin keski-ikäisen akan näkökulmasta. Erona usein on kyllä se että keski-ikäinen on jo aikuistunut eikä kärsi penikkataudeista (hervoton biletys yms.) kuten monet alle kolmekymppiset vielä kärsii.
Näin varmasti on, että ne suunnilleen ikäisensä kumppanin ja lastensa parissa viihtyvät keski-ikäiset miehet ovat aikuistuneita ja fiksuja. Käytännössä ovat eri yksilöitä kuin ne keski-ikäiset, jotka hylkäävät perheensä ja alkavat jahtaamaan 20 vuotta nuorempia naisia... Näissä nuorten naisten vokottelijoissa en ole huomannut aikuisuuden merkkejä muussa kuin kulahtaneessa ulkomuodossa. Muuten ovat aikamoisen penikkataudin ja epärealististen kuvitelmien vallassa.

naisille lähinnä
[QUOTE="vieras";23497488]En todellakaan.

Ap, minkä ikäinen oma isäsi on? Onko hän arjessasi mukana vai jäänyt etäiseksi?[/QUOTE]

Isäni on minua 26 vuotta vanhempi, ja aina ollut elämässäni osallisena.
Tämä ei liity mitenkään isääni, en todellakaan pidä omaa isääni viehättävänä.
Kiinnostun myös omanikäisistä, mutta myös niistä vanhemmista miehistä, nuorekkaista miehistä.

"Vieras"
Ei se ikä ole kovin olennaista. Tunnen ihan tosi villeillä ikäeroilla varustettuja pariskuntia, jotka ovat jo todella iäkkäitä. Tai siis se toinen osapuoli on, toinen ei. Joskus rakkaus riittää niinkin pitkälle, että toinen on jo dementoitunut, mutta toinen jaksaa silti huolehtia.

Ei se minusta ole niitä vakavimpia kummastelun kohteita tässä maailmassa. Ihminen itse määritelköön onnellisuutensa, minä en sitä halua kenenkään puolesta tehdä.

naisille lähinnä
Enpä usko. Niillä on sitä penikkatautia, kuten tuossa äsken mainitsin.
Ei kai kaikilla ole? Jos on vastuullinen ja järkevä parikymppinen mies/nainen, mutta haluisi sulta seksiä, et siltikään kokeilisi vai?
Kyllähän niitä sen ikäisiä on niitäkin ketkä ei jaksa biletysörvellystä. On ihan perheellisiä ja maanläheisiäkin tyyppejä.

Alkuperäinen kirjoittaja naisille lähinnä;23497801:
Ei kai kaikilla ole? Jos on vastuullinen ja järkevä parikymppinen mies/nainen, mutta haluisi sulta seksiä, et siltikään kokeilisi vai?
Kyllähän niitä sen ikäisiä on niitäkin ketkä ei jaksa biletysörvellystä. On ihan perheellisiä ja maanläheisiäkin tyyppejä.
Ai nyt puhuttiinkin pelkästä seksistä. En jaksa uskoa että tollanen 20v tyyppi osaisi käsitellä ikäistäni naista niin että olisin tyytyväinen. No joku voi osatakin, mutta kova homma lähteä sellaista metsästämään.

Enkä aiokaan, koska 55v mieheni hoitaa homman tunnollisesti.

Yhteistyössä