Relaatiot 24

• Viestiketjun aloittaja Mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti
Nyt kyllä jumii ihan kaikki, oisko jollain vihjettä rullakebab-ruudussa siellä alhaalla olevan 4-kirjaimisen e... jälkeinen 9? Tai kys... jälkeiset 5 ja 8?
onko sulla Madonna ruudussa vasen alakulma niitä jotka lähtee siitä tyylisuuntauksesta:

5+7 ja 2+5+7 ja se missä on keskellä sulut :D

4 kirjaimisen jatkoja on kaikilla toivottavasti kaksi, mutta sana tulee yksikköön

[QUOTE="heippa";23465476]NYT mä luovutan, siellä ei ole yhtän elokuvaa joka sopisi kumpaakaan.
MITÄ teen väärin ? hämis ei sovi kumpaankaa eikä muutkaan[/QUOTE]

Liza minnellin leffa ja al pacinon leffa :)

Auttasko noi?

ST
onko sulla Madonna ruudussa vasen alakulma niitä jotka lähtee siitä tyylisuuntauksesta:

5+7 ja 2+5+7 ja se missä on keskellä sulut :D

4 kirjaimisen jatkoja on kaikilla toivottavasti kaksi, mutta sana tulee yksikköön
Yksi on suunnan enkkuwikistä, nimi. Tuo 2+5+7 saattoi olla sieltä, tai sitten henkilön kautta, en muista enää.

Oisko sulla neitsyestä mitään? Puuttuu kaikki

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23465591:
mie niin "vihaan" tätä rellua... mikään ei aukee ja mulla menee hermot :(
madonna ruudunki ku sain auki niin onhan siel jopa 3 sanaa :(
madonnan täsmennyssivulta löytyi kai kaksi ja yks on madonnan ehkä kuuluisin biisi, ja yks on joku kirja

Yksi on suunnan enkkuwikistä, nimi. Tuo 2+5+7 saattoi olla sieltä, tai sitten henkilön kautta, en muista enää.

Oisko sulla neitsyestä mitään? Puuttuu kaikki
2-osainen on yhtye, en tiiä sen enempää, nimi tuli suorilta mieleen, 10 ja ylöspäin menevä puuttuu

mä taasen tykkään tästä rellusta kun on paljon tullut sanoja jotka on keksinyt ilman wikiä ihan itse

ST
Pelin läpäisy:
184 / 722 (25.4%)

Vihjeet: 0 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
15 / 258

? 6 1 6
7 4 3 7
? 11 9 7
? ? ? ?

nyt on tilanne tämä ja ennen ei nukuta kuin on 200 sanaa :D
Autatko mut elokuvan viereiseen ruutuun? Ihan sama mitä kautta :D

Mulla tilanne tämä
8 12 3 10
8 5 5 9
? 12 5 ?
? ? 9 ?

Pelin läpäisy:
233 / 722 (32.2%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
7 / 258

Autatko mut elokuvan viereiseen ruutuun? Ihan sama mitä kautta :D

Mulla tilanne tämä
8 12 3 10
8 5 5 9
? 12 5 ?
? ? 9 ?

Pelin läpäisy:
233 / 722 (32.2%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
7 / 258
auta sie mut elokuvasta alaspäinruutuun.. vasemalla alhaalla on 6+8 ja sitten LM--> 7 joten jommasta kummasta tahansa eteenpäin.. mä kehittelen jotain vihjettä sulle

siitä m... seuraa oikealle melkein sama sana, jossa vähän extraa, sitten sairaus ja tyyppi jolla oli ko. sairaus ja sitten tyypin sukulainen tulee rajalle

onko sulla muuten L... --> 7 sieltä rullakebabista oikealle..

ST
siitä m... seuraa oikealle melkein sama sana, jossa vähän extraa, sitten sairaus ja tyyppi jolla oli ko. sairaus ja sitten tyypin sukulainen tulee rajalle

onko sulla muuten L... --> 7 sieltä rullakebabista oikealle..
Puuttuu tuo L.

Nyt kyllä lyö pää niin tyhjää tuon m.... kanssa, oon koittanut kaikki portit ja pyramidit, mutta mikään ei vaan osu. Mikä kirjain sen m.....ais jälkeen tulee, sanan alku kuitenkin lienee tuo?

Yhteistyössä