saisko vastavinkkinä elokuvaruudun 3+5+3+4 ja 7+9Nyt sain minäkin tuon Ray:n, kiitos sekä samoin myös rullasta
Oisko jollain vinkkiä elokuvaruudun 12, jolla ehkä pääsisi lähemmäs seuraavaa ruutua?
Nuo molemmat löytyy wikin yhdysvaltalaisten elokuvien listalta, väliltä H-N.saisko vastavinkkinä elokuvaruudun 3+5+3+4 ja 7+9
Madonna-ruutu on elokuvan vieressä.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23464790:ja mie edelleen kyselen et miten koko madonna ruutuun ees pääsee
nehän menee vuosittain.. minkä vuoden h-n?Nuo molemmat löytyy wikin yhdysvaltalaisten elokuvien listalta, väliltä H-N.
Luokka:Yhdysvaltalaiset elokuvat Wikipedia aakkosittainnehän menee vuosittain.. minkä vuoden h-n?
ei hitto, eihän sieltä mikään sovi ?
no kyl mie ainaki sain sopimaanei hitto, eihän sieltä mikään sovi ?
siis esim 3+4+3+5 ??Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23465109:no kyl mie ainaki sain sopimaan
se on 3+5+3+4 ja huomaa se pilkkusiis esim 3+4+3+5 ??
suomeksi vai englanniksi
mä oon niiiiin sokee - ilmeisesti. Yksikään ei sovi väliltä h-Nse on 3+5+3+4 ja huomaa se pilkku
missä on pilkku on "Oi, ihana vapaus" ja se ei tietenkään käy. en tajua nyt yhtään missä noi on noi leffat.se on 3+5+3+4 ja huomaa se pilkku
sitten ensin väärästä paikasta edelleen.. mutta siis kiitos, vihdoin ja viimein se pilkullinen löytyi!onhan siellä h-n välissä pilkkuja vaikka millä mitalla.. H:ssakin jo taitaa olla liki 10..
Meitä on kaksiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23465399:nyt on mun vuoro olla tyhmä, mut se elokuvasta vasuriin 14, ei aukee ei... tai sit mie en vaan ymmärrä... kaikki yhdistyvät sanatki on, mut..
no jos ensin vinkkaan että niillä on sama sukupuoliAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23465399:nyt on mun vuoro olla tyhmä, mut se elokuvasta vasuriin 14, ei aukee ei... tai sit mie en vaan ymmärrä... kaikki yhdistyvät sanatki on, mut..
Ja heti keksin nuo 9- ja 5-kirjaimisetNyt kyllä jumii ihan kaikki, oisko jollain vihjettä rullakebab-ruudussa siellä alhaalla olevan 4-kirjaimisen e... jälkeinen 9? Tai kys... jälkeiset 5 ja 8?